LoveRain mērķis – izstrādāt lietusmēteļus, ko sievietes vēlētos nēsāt katru dienu, nevis tikai lietainā laikā, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
SIA LoveRain ražo dažādus apģērbus, taču tā specializācija ir ūdensnecaurlaidīgi tērpi – ne vien lietusmēteļi, bet arī, piemēram, ūdensizturīgi svārki. «Daudzām meitenēm gadās uzliet uz svārkiem vīnu un tad tie jāmet ārā. Protams, mūsu svārki ir savādāki, tie neizskatīsies kā zīda kleita, bet arī ir interesanti,» uzskata LoveRain dizainere Nadija Kirpa.
Lietus mēdz raisīt sliktas emocijas, bet viņa vēlas radīt pretējas sajūtas – lai tas cilvēkiem patiktu un viņi gaidītu, kad atkal būs lietus. «Vēlamies, lai cilvēki, kam lietus nepatīk, iemīlētu to. Tāpēc lietusmēteļi ir dažādās krāsās, piemēroti gan vecākiem, gan jaunākiem cilvēkiem – lai visiem patiktu un varētu uzvilkt arī uz kādu pasākumu, pat pie vakarkleitas,» papildina Pāvels Popovs, SIA LoveRain īpašnieks. Nadija norāda, ka mēteļi paši par sevi ir pietiekami skaisti, aizsardzība pret lietu ir savā ziņā bonuss. «Tas ir galvenais uzdevums – nevis vienkārši uzšūt lietusmēteli, ko kāds varbūt nopirks, bet izveidot to tādu, ko cilvēki grib nēsāt katru dienu,» saka Nadija.
Runājot par konkurenci, uzņēmuma pārstāvji teic, ka par sāncenšiem var uzskatīt visus, kuri izgatavo apģērbu. Ir arī uzņēmumi, kas specializējas tieši lietusmēteļu ražošanā, bet lielākoties tirgū ir pieejami modeļi, kas vairāk piemēroti brīvajam laikam, piemēram, makšķerēšanai. «Gribam, lai mūsu apģērbu vilktu ikdienā, uz darbu, katru dienu,» ambīcijas atklāj dizainere.
Palīdz inkuabtors
Nadija ar dizainu nodarbojas jau sen. Viņa ir pabeigusi studijas Rīgas Tehniskajā universitātē, apgūstot tekstilu un apģērba tehnoloģiju, izstrādājusi savu pirmo lietusmēteļu kolekciju. Vēlāk viņa iestājās Latvijas Mākslas akadēmijā un maģistrantūrā studēja modes dizainu, un izlēma turpināt darbu pie lietusapģērba. Savukārt Pāvels studē Rīgas Starptautiskajā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskolā (RISEBA). «Nadija nodarbojas ar dizainu, viņai ir zināšanas un pieredze, tāpēc nolēmām izveidot savu zīmolu, lai noskaidrotu, kas no tā sanāks. Visu saviem spēkiem gribam pamēģināt,» viņš stāsta.
Uzņēmums darbu sāka RISEBA Radošajā biznesa inkubatorā.
Visu rakstu Palīdz iemīlēt lietu lasiet 15. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.