Viena no lielākajām izdevniecībām pasaulē Reader’s Digest un Latvijas izdevniecība Jumava turpina rudenī aizsākto akciju Grand Prix, piedāvājot Latvijas iedzīvotājiem iespēju saņemt izdevniecības piedāvājumus, vienlaicīgi veidojot klubu, kura biedriem arī citkārt plānots piedāvāt izdevīgākus piedāvājumus.
Pirmdien, 29. novembrī 9% Latvijas iedzīvotāju ir nosūtīta vēstule, kurā tiek aicināts piedalīties spēlē Grand Prix - nejaušā kārtībā atlasītiem Latvijas iedzīvotājiem piedāvā iegādāties grāmatu pa pastu, kādu citās tirdzniecības vietās nebūs pieejama. Dalībniekiem spēles organizatori piedāvā vēl arī balvas vairāk nekā 20 000 latu apmērā, kā arī iespēju laimēt jaunu automašīnu.
Adresāti izvēlēti nejaušā kārtībā, sadarbībā ar a/s Latvijas Pasts.
Projekta organizatori piedāvā iespēju laimēt balvas kopumā 20 000 latu vērtībā arī tad, ja cilvēks atteicies no pirmās grāmatas iegādes. Grand Prix piedāvājums saņēmējam neuzliek nekādus pienākumus. Cilvēks to var ignorēt, bet tādējādi viņš atsakās no iespējas saņemt tikai Grand Prix dalībniekiem paredzētus unikālus piedāvājumus. Atbildot uz sūtījumu, bet atsakot pirmās grāmatas iegādi, sūtītājs piedalās naudas balvu izlozē un patur iespēju saņemt citus piedāvājumus. Apstiprinot dalību spēlē, cilvēks kā pēcapmaksas sūtījumu saņems kvalitatīvu grāmatu un iespēju laimēt gan 20 000 latus, gan jaunu automašīnu.
Spēle Grand Prix Latvijā aizsākās jau septembrī, kad ar pirmā testa sūtījuma palīdzību uzrunāja vienu procentu Latvijas iedzīvotāju. Atsaucība bija ļoti liela, gūstot pat necerēti labus rezultātus, tādēļ šāda iespēja tika piedāvāta vēl deviņiem procentiem Latvijas iedzīvotāju.
Spēles darbības laiks ir no 2010. gada 1. septembra līdz 2011. gada 28. februārim. Akcija ir saskaņota ar LR Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekciju. Loterijas atļaujas Nr. 2618 (izsniegts SIA RD Baltic).