Šokolādes trifeļu ražotājs SIA Pure Chocolate 2013. gadu sācis ar logotipa maiņu un jaunu vizuālo identitāti.
Izmaiņas skārušas visu uzņēmuma korporatīvo stilu, kā arī produktu iepakojumu. «Ar šo soli ir iecerēts veicināt uzņēmuma ražotās produkcijas atpazīstamību, kā arī palielināt uzņēmuma apgrozījumu,» norāda SIA Pure Chocolate valdes priekšsēdētājs Pēteris Žimants. Uzņēmums produkciju ar jauno zīmolu izplatīs gan Latvijas, gan eksporta tirgos. Līdz ar logotipa maiņu veikta arī produktu iepakojuma dizaina maiņa, kur patērētāju ieguvums būs labi pamanāms un nolasāms produkta ražotāja zīmols, vizuāli un vārdiski saprotams produkta garšas kods, kā arī vienota vizuālā stilistika visām produktu grupām.
2012. gadā 60% saražotās produkcijas uzņēmums realizēja Latvijā, bet 40% - eksporta tirgos. Šobrīd Pure Chocolate produkciju eksportē uz 17 valstīm, kā būtiskākās no tām var minēt Krieviju, Skandināviju, Austrāliju un Japānu. Šī gada eksporta mērķos ietilpst jaunu tirgu apgūšana, tostarp iecerēts uzsākt eksportu uz tādām lielvalstīm kā Poliju un Vāciju.
Produktus ar jaunajiem dizaina risinājumiem ir plānots pakāpeniski ieviest tirgū 2013. gada pirmajā pusē. Papildu jau minētajām izmaiņām, šī gada ietvaros plānots ieviest arī jaunus produktus šokolādes kategorijā.
Aizvadītajā gadā uzņēmums būtiski palielinājis ražošanas un pārdošanas apjomus – 2012. gadā SIA Pure Chocolate saražoja vienpadsmit miljonus trifeļu. Salīdzinājumam – 2011. gadā tie bija pieci miljoni trifeļu. Šogad plānots saražot 22 miljonus trifeļu.
SIA Pure Chocolate dibināta 2007. gadā. Galvenie uzņēmumā ražotie produkti ir šokolādes trifeles, kas izgatavotas no beļģu ražotāja Belcolade tumšās un piena šokolādes. Uzņēmuma īpašnieki ir Pēteris Žimants (37,70% kapitāldaļu), Aivars Žimants (35,59%), Līga Žimante (23,92%) un Ainārs Bērziņš (2,79%).