Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules uzņēmējdarbības vidē aizsākusies interesanta tendence - lai pievērstu uzmanību sociālās distancēšanās nozīmībai, uzņēmumi to atspoguļo arī savos logo.

"McDonald's", "Coca-Cola", "Audi" un "Volkswagen" ir tikai daži no korporatīvajiem konglomerātiem, kas līdz ar koronvīrusa Covid-19 uzliesmojumu ieviesto sociālo distancēšanos ietvēruši savos logo, vēsta "CNN".

Sociālā distancēšanās nozīmē ievērot distanci vienam no otra, lai samazinātu saslimšanas risku.

Vienlaikus, pēc ekspertu domām, logotipiem, kas izveidoti, lai veicinātu sociālo distancēšanos, ir gan plusi, gan mīnusi.

"Pašreizējā globālā situācija nav joks. Tas jāuztver ar nopietnību," akcentē Duglass Sellers, uzņēmuma "Siegel + Gale" pārstāvis. "Un zīmoliem, kas veido ar šo tēmu saskaņotus logotipus, ir potenciāls mazināt tā, ko mēs piedzīvojam, nozīmību," viņš norāda, tajā pašā laikā piebilstot, ka novērtējama zīmolu kreativitāte un vēlme palīdzēt izglītot sabiedrību.

Braiens Braikers, žurnāla "Ad Age" galvenais redaktors, norādījis, ka šajā patiesi grūtajā laikā uzņēmumiem ir iespēja sniegt reālu, jēgpilnu palīdzību, ko daudzi arī dara, palīdzot, piemēram, medicīniskā aprīkojuma ražošanā. Uz šī fona - logo pārveidošana radot savā ziņā skumju noskaņu.

Autoražotāji pievēršas medicīniskā aprīkojuma ražošanai 

Autoražotāji, lai sniegtu atbalstu Covid-19 uzliesmojuma laikā, atbildot valdību aicinājumiem,...

Piemēram, "McDonald's" Brazīlijā savā "Facebook" lapā ievietotajā attēlā atdalījis ikoniskās zelta arkas. Reklāmas aģentūra paskaidrojusi, ka, neraugoties uz pagaidu plaisu starp klientiem un uzņēmumu, ko izraisa dažu restorānu slēgšana, viņi "vienmēr būs kopā".

Savukārt "Coca-Cola" Ņujorkas Taimskvērā demonstrē reklāmu, kurā redzamajā logo ir atdalīti burti.

Autoražotājs "Audi", akcentējot sociālo distancēšanos, atdalījis savā logo redzamos četrus riņķus, bet "Volkswagen" reklāmā atdalīti burti "V" un "W.

Toties sporta apģērbu un aksesuāru ražotājs "Nike" nav veicis izmaiņas logo, bet uzsācis plašu kampaņu, pieaicinot sporta zvaigznes. Kampaņa mudina cilvēkus trenēties iekštelpās.

Komentāri

Pievienot komentāru