Pure Chocolate izstādē Sweets & Snacks Expo, kas norisinājās Čikāgā, ieguvusi balvu Most Innovative New Product Awards.
Izstāde Sweets & Snacks Expo norisinājās no 21. līdz 23. maijam Čikāgā. Izstādē kopumā piedalījās aptuveni 15 tūkstoši profesionāļu no 70 valstīm, un kopumā tika pārstāvēti vairāk nekā 550 uzņēmumi, liecina informācija izstādes mājas lapā.
Aizvadītajā gadā uzņēmums ir būtiski palielinājis ražošanas un pārdošanas apjomus – 2012. gadā SIA Pure Chocolate saražoja vienpadsmit miljonus trifeļu. Salīdzinājumam – 2011. gadā tie bija pieci miljoni trifeļu. Šogad plānots saražot 22 miljonus trifeļu.
Galvenie uzņēmumā ražotie produkti ir šokolādes trifeles, kas izgatavotas no augstvērtīgas beļģu ražotāja Belcolade tumšās un piena šokolādes, pildījumam izmantojot vietējās izejvielas, savukārt dekorējumiem - dabīgu augļu un ogu gabaliņus.
SIA Pure Chocolate reģistrēta 2007. gadā, un tās pamatkapitāls ir vairāk nekā 501,6 tūkstoši latu. 2012. gadā uzņēmuma apgrozījums veidoja vairāk nekā 1,049 miljonus latu, un peļņa pēc nodokļiem bija 2800 latu, liecina Lursoft dati. Uzņēmuma valdes priekšsēdētāja amata pienākumus pilda Pēteris Žimants, savukārt valdes locekļu amatā darbojas Aivars Žimants un Zane Pētersone.
Uzņēmuma īpašnieki ir Pēteris Žimants (37,70% kapitāldaļu), Aivars Žimants (35,59%), Līga Žimante (23,92%) un Ainārs Bērziņš (2,79%).
Db.lv jau rakstīja, ka šokolādes trifeļu ražotājs SIA Pure Chocolate 2013. gadu sācis ar logotipa maiņu un jaunu vizuālo identitāti. Izmaiņas skāra visu uzņēmuma korporatīvo stilu, kā arī produktu iepakojumu. «Ar šo soli ir iecerēts veicināt uzņēmuma ražotās produkcijas atpazīstamību, kā arī palielināt uzņēmuma apgrozījumu,» iepriekš DB pauda SIA Pure Chocolate valdes priekšsēdētājs Pēteris Žimants.
Jaunā logotipa vizuālais izskats balstīts uz apli kā vienu no izplatītākajām un atpazīstamākajām formām dabā, ar riņķa līnijām simbolizējot un akcentējot tādas pamatvērtības kā attīstību un esību kustībā, skaidro uzņēmuma pārstāvji. «Jaunajā logotipā arī vairāk akcentēta uzņēmuma ģeogrāfiskā atrašanās vieta - Pūre, kur, izmantojot beļģu šokolādi, radām konfektes ar pildījumiem un dekoriem,» skaidro P. Žimants.