«Ātrās modes» solis vēl nekad nav bijis tik straujš! Diemžēl modes industrija joprojām ir otra lielākā pasaules piesārņojuma veicinātāja aiz naftas rūpniecības, tādējādi vēršot plašumā arī vispasaules nabadzību, sociālo nevienlīdzību un apkārtējās vides iznīcību. Mūždien mainīgās modes tendences un patērētāju iksezonas «pērc–uzvelc–izmet» attieksme liek «ātrās modes» mašinērijai skriet uz priekšu vēl negausīgāk. Izdabājot attīstīto rietumvalstu modes zīmolu un patērētāju nepieciešamībām un iegribām, masveida ražošanā vēl aizvien tiek nodarbinātas tieši Āzijas attīstības valstis.
Tūkstošiem legālu un nelegālu rūpnīcu jeb tā saukto «svetšopu» nodarbina maznodrošinātu, niecīgi apmaksātu un pārslogotu darbaspēku, un vairākumā gadījumu pārkāpj cilvēktiesības. Nemaz nerunājot par tekstila atkritumu un pārprodukcijas pārstrādes politikas neesamību! Beigu beigās šie atkritumi tiek sadedzināti vai atstāti izgāztuvēs, kur tie veicina pasaules ekoloģisko postažu. Savukārt patērētāji nemaz neapzinās, cik milzīga ir pārprodukcija – pilnīgi jauni apģērba gabali, kas ne reizi netiks uzvilkti vai pat uzmērīti. Realitāte ir skaudra – Lielbritānijas pircēji ik gadu iegādājas 2,15 miljonus tonnu jauna apģērba. Tikmēr ASV patērētāji katru gadu izmet 10 miljonus tonnu apģērba!
Citējot dizaineres un aktīvistes Vivjenas Vestvudas viedos vārdus: «Pērc mazāk. Izvēlies pārdomāti. Lieto ilglaicīgi. Kvalitāte kvantitātes vietā,» beidzot ir pienācis laiks mums visiem apzināties un atzīt savas rīcības sekas. Arvien vairāk zīmolu, modes industrijas viedokļu līderu, kā arī patērētāju pieņem apzinātas izvēles un tiecas pēc «lēnās modes», caurredzamības ražošanas procesā, piegādes ķēdē un biznesā, ieņemot stingru «anti-ātrās modes» nostāju.
Piekrītu «ilgtspējības tēva» Buraka Cakmaka pārliecībai: «Mēs esam nonākuši punktā, kad nav vairs kur paslēpties. Tu nevari aizbildināties, sakot «Tas nav manas rīcības varā» vai «Es nezināju.»» Hebe tic dizainam, kas cenšas un spēj risināt problēmas, nevis rada jaunas.
Spītējot masu patērniecības manierei katru sezonu iegādāties ko jaunu, Hebe veido izturīgu apģērbu, kas nenovalkājas un var tikt nodots nākamajām paaudzēm vai ģimenes jaunākajām atvasēm.