Cilvēkiem trūkst zināšanu par mobilo internetu, un tas kavē mobilā interneta tirgus attīstību, liecina Triatel novērojumi.
„Daudzi cilvēki nespēj novērtēt mobilā interneta priekšrocības, jo tas asociējas ar piekļuvi globālajam tīmeklim ar mobilā tālruņa palīdzību. Šī iemesla dēļ viņi nemaz neapsver mobilā interneta iegādi kā alternatīvu esošajiem interneta pieslēguma veidiem,” mobilā interneta tirgus attīstības tendences skaidro Triatel valdes priekšsēdētājs Raimonds Peļņa. Šāda situācija radusies, jo mobilais internets ir salīdzinoši jauns produkts Latvijas tirgū un liela daļa cilvēku neizprot tā nozīmi un pielietošanas iespējas.
Cilvēki neizprot, ka galvenā mobilā interneta priekšrocība ir mobilitāte – iespēja lietot bezvadu internetu bez ierobežojumiem telpā un laikā (lieto kur un kad vēlies) – nevis interneta pārlūkošana ar mobilā telefona palīdzību. Potenciālo lietotāju skaits ir liels, bet, lai to sasniegtu, ir nepieciešams uzsākt izglītošanas kampaņu.