Latvijas telekomunikāciju operators Triatel (AS Telekom Baltija) informē, ka plāno koncentrēties uz nišas tirgu, piedāvājot papildu iespējas tieši reģionos, kuros ir salīdzinoši vājāka IT komunikāciju pieejamība, nevis sacensties ar nozares lielā trijnieka kompānijām.
AS Telekom Baltija valdes priekšsēdētājs Viktors Topors norāda, ka Triatel plāno palielināt savu piedāvājumu klāstu Latvijas reģionos.
V. Topors informē, ka šobrīd notiek darbs pie klientu konsultēšanas un tehniskā atbalsta sniegšanas pilnveidošanas. «Šodienas situācija un salīdzinoši lielā konkurence ir ievērojami samazinājusi pakalpojumu cenas, tādēļ tikai ar cenu vairs nav iespējams noturēt klientu lojalitāti. Visu izšķir kvalitāte,» uzskata V. Topors.
Jaunā klientu apkalpošanas stratēģija paredz, ka Triatel klientu serviss darbosies tieši un nepastarpināti, tā būs «vienas pieturas aģentūra», kad klients, sazinoties ar uzņēmumu, uzreiz var saņemt nepieciešamo informāciju vai konsultāciju.
Triatel šī gada plānos ir arī vairumtirdzniecības tīkla attīstība ar mērķi paplašināt korporatīvo klientu loku, piedāvājot gan vietējiem telekomunikāciju uzņēmumiem, gan biznesa klientiem plašāku pakalpojumu klāstu. Tajā skaitā iecerēts izveidot pakalpojumu paketi biznesa klientiem, kuriem darba specifika ir saistīta gan ar darbinieku regulāru pārvietošanos visas valsts teritorijā, gan arī tādiem uzņēmumiem, kuriem ir izvietotas filiāles un ražotnes dažādās valsts vietās, tajā skaitā lauku teritorijās un attālināti no apdzīvotām vietām.
Ttriatel speciālisti rosinājuši un vadība akceptējusi plānu šogad izveidot elektronisko ierīču tirdzniecības sistēmu gan esošajiem, gan potenciālajiem Triatel klientiem.
«Mēs neplānojam atvērt sadzīves elektronikas mazumtirdzniecības veikalus, bet mūsu tirdzniecības sistēma darbosies pēc interneta veikala principa,» informē V. Topors.