Japānas automašīnu ražotāja Toyota Motor akseleratora pedāļu nedienām atrasts risinājums, proti, kompānija grasās katrā problēmu skartajā automašīnā ievietot speciālu tērauda stieni, kas novērsīs bīstamās auto paātrināšanās iespēju, ziņo Financial Times.
Tērauda stieņa mērķis ir radīt telpu starp pedāļa plecu un problēmas radošo «berzes ierīci», kas jūtīga pret kondensāta veidošanos, aukstā laikā automašīnā izmantojot sildierīces.
Toyota problēmas ar akseleratora pedāļiem, kas skārušas vairākus miljonus automašīnu, radījušas vienu no nopietnākajām iekšējām krīzēm kompānijas vairāk nekā 73 gadu pastāvēšanas laikā.
Db.lv jau ziņoja, ka pirmais atsaukums, kas saistīts ar defektīviem akseleratora pedāļiem, tika izdarīts pērn novembrī, Toyota atsaucot 3.8 miljonus automašīnu ASV. Jau toreiz kompānija atzina, ka jaunie akseleratora pedāļi būs gatavi tikai šī gada aprīlī.
Db.lv jau rakstīja par Toyota paziņojumu, ka arī Eiropā tiks atsaukti astoņi auto modeļi. Kompānija prognozēja, ka aptuvenais skaits varētu būt 1.8 miljoni automašīnu, bet precīzu skaitu Toyota preses sekretārs nemācēja nosaukt.