Laikapstākļiem kļūstot siltākiem, veikalos palielinās pieprasījums pēc dažādiem piknika piederumiem, aģentūrai BNS apliecināja aptaujātie tirgotāju pārstāvji.
Veikalu tīkla Maxima preses sekretārs Ivars Andiņš informēja, ka martā grila piederumu - grilēšanas aprīkojuma, ogļu un degšķidruma - pārdošanas apmēri bija par 5% lielāki nekā pērn šajā laikā. «Tas ir interesanti, jo lielākajai daļai nepārtikas preču ir vērojama pretēja tendence, » viņš uzsvēra un piebilda, ka krīzes laikā cilvēki pērk gandrīz tikai visnepieciešamākās preces.
Andiņš gan atzina, ka šogad salīdzinoši mazāk tiek pirkti grila aparāti, bet vairāk - ogles un degšķidrums. Viņš paskaidroja, ka acīmredzot tie iedzīvotāji, kas iepriekš grila aparātus iegādājās katru gadu no jauna, šogad nolēmuši nedaudz pietaupīt un pirkt tikai papildu piederumus.
Veikalu tīklu Rimi un Supernetto īpašnieka Rimi Latvia sabiedrisko attiecību un mārketinga vadītāja Zane Eniņa norādīja, ka līdz ar siltāku laiku palielinājies arī grilējamās gaļas un citu piknika preču pieprasījums. Viņa minēja, ka pārdošanas apmēri īpaši kāpuši piektdien, 9.aprīlī.
«Visi ir tā noilgojušies pēc saules un siltuma, ka ekonomiskā krīze nepiespiedīs atturēties no grilēšanas, » secināja Eniņa.
Maxima Latvija un Rimi Latvia ir lielākie Latvijas mazumtirgotāji. Maxima Latvija darbību Latvijā sāka 2001.gadā, un patlaban tam ir 127 veikali visā valstī. Savukārt Rimi Latvia pieder 102 Rimi un Supernetto veikali.