"Rimi" e-veikalā pasūtītos pirkumus "Rimi Ozols" un "Rimi Spice" būs iespējams saņemt 24 stundas diennaktī.
Piedāvājot arvien daudzveidīgākas iepirkšanās iespējas un ātrāku "Rimi" e-veikalā veikto pirkumu saņemšanu, tiešsaistē pasūtītos pirkumus "Rimi Ozols" un "Rimi Spice" būs iespējams saņemt 24 stundas diennaktī. Savus pirkumus visu diennakti "Rimi Ozols" varēs saņemt "Rimi Drive", kurā pircēji var ierasties ar savu auto un saņemt e-veikalā veikto pasūtījumu tieši automašīnā. Savukārt "Rimi Spice" pirkumus visu diennakti varēs saņemt "Saņem veikalā" punktā pie "Rimi Spice" Informācijas centra, kur, ievadot speciālā terminālī pasūtījuma PIN kodu, "Rimi" darbinieks izsniegs sakomplektēto pirkumu grozu.
"Aicinām ikvienu šajā laikā būt atbildīgiem pret sevi un citiem – ne vien ievērot drošības un piesardzības noteikumus veikalos, bet arī plānot savus pirkumus, gatavot iepirkumu sarakstus, uz veikalu doties tikai nepieciešamības gadījumā. Savukārt, lai nodrošinātu ātrāku pirkumu saņemšanu "Rimi" e-veikalā, esam uzsākuši darbu nakts maiņās un sākuši testēt "Rimi" vēsturē pirmo nakts pasūtījuma saņemšanas projektu.
Plānots, ka tuvākajā laikā e-veikalā veikto pirkumu komplektēšana un saņemšana tiks uzsākta vēl vairākos veikalos. Tāpat turpinām darboties arī daudzos citos virzienos, lai audzētu kapacitāti un nodrošinātu kvalitatīvu pasūtījumu uzglabāšanu, izsniegšanu un piegādi," stāsta "Rimi Latvia" valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.
Šobrīd pirkumu saņemšana "Rimi Ozols" un "Rimi Spice" visu diennakti darbojas testa režīmā, to pilnveidojot un padarot maksimāli ērtu pircējiem. Kopumā "Rimi" e-veikala darbības nodrošināšanā šobrīd strādā gandrīz 90 cilvēku liela komanda.
Pēdējo trīs nedēļu laikā "Rimi" e-veikala apmeklētāju skaits palielinājies aptuveni divas reizes. Līdzās tam par aptuveni 30% pieaudzis arī vidējais pirkumu grozs.
"Pircēji arvien aktīvāk izmanto iepirkšanās iespējas tiešsaistē, iegādājoties ne vien pārtikas produktus, bet arī dažādas sadzīves preces. Pēdējo nedēļu laikā "Rimi" e-veikalā pircēji visbiežāk iegādājušies dažādus graudaugu produktus, augļus un dārzeņus, piena produktus, gaļu un gaļas izstrādājumus. Augsts pieprasījums vērojams arī pēc dažādām mājsaimniecības precēm un precēm ar ilgu uzglabāšanas termiņu. Redzam, ka liela daļa pircēju savos virtuālajos iepirkumu grozos liek arī grāmatas un spēles," "Rimi" e-veikala pircēju paradumus komentē Didzis Kirstuks, "Rimi Latvia" e-komercijas formāta direktors.
Šobrīd e-veikalā veiktos pasūtījumus iespējams saņemt trīs veidos – pasūtīt piegādi uz mājam, saņemt tos "Saņem veikalā" punktos pie "Rimi Ozols" un "Rimi Spice" informācijas centriem, kur, ievadot speciālā terminālī pasūtījuma PIN kodu, "Rimi" darbinieks izsniegs sakomplektēto pirkumu grozu.
Tāpat pirkumus iespējams saņemt pie veikala "Rimi Ozols" izveidotā "Rimi Drive", kurā pircēji var ierasties ar savu auto un saņemt e-veikalā veikto pasūtījumu tieši automašīnā pēc automatizētas auto numura zīmes atpazīšanas vai PIN koda ievadīšanas.
Šobrīd "Rimi" e-veikala piegādes pieejamas un tiek nodrošinātas Rīgā un tuvākajā tās apkārtnē, tostarp Mārupē, Piņķos, Ulbrokā, Baložos un citviet.