Pārtika

Sprite ieguvis jaunu vizuālo identitāti

Monta Glumane,16.08.2018

Jaunākais izdevums

Citrona un laima garšas bezalkoholiskais dzēriens Sprite ieguvis jaunu vizuālo identitāti, informē uzņēmums Coca-Cola Company.

Kopš 1961.gada Sprite savu vizuālo identitāti ir mainījis gan stikla, gan plastmasas pudelēm.

2017. gadā «Sprite» kampaņas «Dzimis, lai atspirdzinātu» (Born to Refresh) ietvaros pirmo reizi Baltijas valstīs tika ieviestas termohromiskas bundžas. Savukārt, 2018. gadā ierastās «Sprite» zīmola bundžas mainīja savu izskatu no standarta uz modernizētu iepakojumu.

Jūlija sākumā tirgū parādījās arī jauns dzēriens «Sprite Zero Cucumber». Šobrīd šis produkts ir pieejams arī Polijā, Lietuvā un Igaunijā, taču pirms tam dzēriens uz ierobežotu laika periodu nonāca veikalu plauktos arī Krievijā un Apvienotajā Karalistē.

«Sprite» ar jauno vizuālo identitāti pieejams lielākajās tirdzniecības vietās Latvijā dažādos iepakojumos: 250ml stikla pudelēs, 330ml bundžās, kā arī 0,5l, 1l, 1,5l un 2l plastmasas pudelēs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz 2025. gadam Coca-Cola mērķis ir panākt, lai 50% Eiropā pārdoto dzērienu būtu ar zemu vai nulle kaloriju saturu. Lai sasniegtu šo mērķi, mēs turpinām prioritizēt cukura samazināšanu Coca-Cola produktos un ar mārketinga kampaņu palīdzību popularizējam dzērienus ar samazinātu cukura saturu vai bez tā.

Kad cilvēki man jautā, kur es strādāju, gandrīz neizbēgami seko jautājums par to, vai es dzeru Coca-Cola ar cukuru. Mana atbilde ir "Jā, bet ne tik bieži". Taču kādēļ tā?

Tāpat kā daudzi citi, arī es cenšos kontrolēt ikdienā patērētā cukura daudzumu un bieži vien dodu priekšroku Coca-Cola dzērieniem bez pievienota cukura un kalorijām. Daudzi Coca-Cola patērētāji rīkojas tāpat. Šobrīd 42% no mūsu dzērienu apjoma Eiropā veido dzērieni ar zemu vai nulle kaloriju saturu, turklāt Coca-Cola mērķis ir panākt, lai līdz 2025. gadam šo dzērienu īpatsvars sasniegtu 50% .

Coca-Cola ir 136 gadus ilga pieredze dzērienu ražošanas tirgū, un vienmēr esam sekojuši līdzi patērētāju vēlmēm, lai spētu piedāvāt to, kas pircējiem ir svarīgs. Šobrīd pircēji seko līdzi tam, lai viņu mīļākajos dzērienos būtu samazināts cukura daudzums un lielāka pievienotā vērtība, kā arī tas neietekmētu dzērienu ierasto garšu. Tādēļ aktīvi strādājam pie tā, lai cilvēkiem piedāvātu dzērienus, kas atbilst viņu gaidām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Uzņēmumiem jāsamazina iepakojumam nepieciešamā materiāla daudzums

Armanda Vilciņa,18.01.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmumiem un arī sabiedrībai kopumā ir jādomā par dažādu materiālu optimizēšanas risinājumiem, kas ļautu samazināt iepakojuma izmantošanu līdz minimumam un veicinātu tā otrreizējo izmantošanu, domā Marko Bedžiora (Marco Beggiora), Coca-Cola Europe Ilgtspējas vadītājs.

Iepakojumam ir vairākas funkcijas, tajā skaitā tas var palīdzēt uzlabot drošību, higiēnu un arī samazināt atkritumu daudzumu, teic M.Bedžiora. Šī iemesla dēļ mums ir jāapsver ieguvumi, ko sniedz iepakojums, bet tajā pašā laikā arī jācenšas samazināt tā ietekme uz vidi, norāda Coca-Cola Europe pārstāvis, piebilstot, ka arī pašiem uzņēmumiem būtu jāiemācās pareizi izstrādāt savus produktus. Uzņēmumiem būtu arī jāiesaistās piemērotas iepakojumu savākšanas infrastruktūras izveidē, kā arī jānodrošina šķirošana, pārstrāde un iegūtā materiāla vērtīga izmantošana, teic M.Bedžiora.

Ilgtspēja mūsdienās ir kļuvusi par ļoti aktuālu tematu gan sabiedrībā kopumā, gan arī biznesa vidē. Kas ir tās lietas, ko pēdējo gadu laikā šajā jomā ir paveikusi Coca-Cola?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bezalkoholisko dzērienu ražotājs Coca-Cola šovasar sāks papīra pudeles testēšanu Eiropā, informē uzņēmumā.

Jau pēc dažiem mēnešiem jaunais, inovatīvais iepakojums parādīsies Ungārijas veikalos, kur tajā tiks piedāvāts augu bāzes dzēriens AdeZ.

Darbs pie papīra pudeles prototipa tika aizsākts pagājušajā gadā Briseles inovāciju centrā. Projekts uzsāks nākamo fāzi, kuras laikā iepakojums tiks izmēģināts patērētāju tirgū, lai noskaidrotu tā sniegumu un patērētāju attieksmi.

FOTO: Prezentē pasaulē pirmās papīra alus pudeles prototipus 

Dānijas alus ražotājs «Carlsberg Group» turpina savu ceļu uz pasaulē pirmo «papīra»...

Kā daļu no uzņēmuma stratēģijas “Pasaule bez atkritumiem” (World Without Waste), Coca-Cola Company ir izvirzījusi vērienīgus mērķus attiecībā uz iepakojumu, plānojot līdz 2030.gadam atgūt 100% pārdotā iepakojuma, lai to nodotu atkārtotai pārstrādei. Šajā sakarā uzņēmums pēta inovatīvus iepakojuma risinājumus, kas veicinātu ilgtspēju un aprites ekonomiku visiem iepakojuma materiāliem.

Jaunais papīra pudeļu prototips tiek izstrādāts kā daļa no sadarbības starp Coca-Cola Briseles pētniecības un attīstības laboratoriju un papīra pudeļu ražošanas uzņēmumu Paboco, kas ir Dānijas jaunuzņēmums, kuru atbalsta iepakojuma ražotāji ALPLA un BillerudKorsnäs sadarbībā ar Carlsberg, L' Oréal un The Absolut Company.

Paboco izstrādātās tehnoloģijas mērķis ir radīt 100% pārstrādājamas pudeles, kas izgatavotas no ilgtspējīgi iegūtas koksnes ar bioloģisku materiālu barjeru, kas piemērota tādām šķidrajām precēm kā gāzēti un negāzēti dzērieni, skaistumkopšanas produkti, kā arī citām precēm. Pašreizējais prototips sastāv no papīra apvalka ar pārstrādājamu plastmasas apšuvumu un vāciņu. Galvenais projekta mērķis ir izstrādāt pudeli bez plastmasas čaulas, ko var pārstrādāt kā papīru.

“Izziņotais tirgus pētījums ir pavērsiena punkts mūsu centieniem izstrādāt papīra pudeli”, sacīja Daniela Zahariea, Coca-Cola Europe tehniskās piegādes ķēdes un inovāciju direktore. “Cilvēki sagaida, ka Coca-Cola attīstīs un ieviesīs tirgū jaunus, inovatīvus un ilgtspējīgus iepakojuma veidus. Tāpēc mēs sadarbojamies ar tādiem ekspertiem kā Paboco, atklāti eksperimentējot un veicot šo pirmo tirgus izmēģinājumu. Tā ir daļa no mūsu “Pasaule bez atkritumiem” stratēģijas.”

Papīra pudeles prototipa izmēģināšanu paredzēts uzsākt 2021. gada otrajā ceturksnī Ungārijā. 2'000 250ml pudeles ar augu bāzes dzērienu AdeZ patērētājiem piedāvās viens no Ungārijas visstraujāk augošajiem pārtikas mazumtirgotājiem – kifli.hu.

Stijns Frensens (Stijn Franssen), Coca-Cola EMEA reģiona Iepakojuma un inovāciju vadītājs, kas ir viens no projekta vadītājiem, uzsver tehnoloģijas attīstības fāzi: «Šī ir jauna tehnoloģija, un mēs pašlaik attīstāmies jaunā lauciņā, izgudrojot tehniskos risinājumus jau procesā.”

“Mēs turpināsim ieguldīt inovācijās un jaunu iepakojumu tehnoloģiju izpētē sadarbībā ar mūsu partneriem Paboco. Iepakojuma prezentēšana patērētājiem liecina, ka mēs gūstam labus panākumus, neskatoties uz to, kas mums vēl priekšā. Šis notikums arī liecina par Coca-Cola apņēmību attīstīt šāda veida iepakojuma inovācijas, pētot un strādājot kopā", sacīja Stijns Frensens.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investīciju fonds “Baltic Horizon Fund” ir noslēdzis nozīmīgu sadarbības līgumu ar “Apollo Group” par Tallinas izklaides centra “Coca-Cola Plaza” telpām. Jaunais ilgtermiņa darījums ir parakstīts ar Baltijā lielāko izklaides uzņēmumu “Apollo Group”, kā arī ir pagarināti vairāki sadarbības līgumi par blakus esošā tirdzniecības centra “Postimaja” telpām, tā nodrošinot “Baltic Horizon Fund” piederošā kompleksa pilnu noslogojumu.

“Mūsu lielākā sadarbības partnera kinoteātris “Apollo Cinema” radīs spēcīgu sinerģiju ar citiem “Coca-Cola Plaza” telpās mītošajiem izklaides un sabiedriskās ēdināšanas zīmoliem, integrējoties Tallinas dzīvesveida ritmā. Šī mijiedarbība līdz ar blakus esošo tirdzniecības centru “Postimaja” nodrošinās izcilu mazumtirdzniecības, pakalpojumu un izklaides klāstu, apmierinot visas klientu vajadzības. Ir sākusies šī kompleksa jaunā ēra,” saka “Baltic Horizon Fund” vadītājs Tarmo Karotams.

5200 m2 lielo kinoteātri “Coca-Cola Plaza”, kurā ir 11 kinozāles, šobrīd apsaimnieko “Apollo Cinema”. Gan “Apollo Group”, gan “Apollo Cinema” ir noslēguši ilgtermiņa līgumus un darbosies “Coca-Cola Plaza” vismaz desmit gadus.“|Apollo Group” plāno “Coca-Cola Plaza” telpās atklāt izklaides vietas, restorānus un grāmatnīcu. “Kā uzņēmums mēs pastāvīgi meklējam jaunas attīstības iespējas, lai saviem klientiem piedāvātu jaunu un unikālu pieredzi. “Coca-Cola Plaza” ir iespēja kļūt par unikālu vietu Tallinas centrā. Mēs ar nepacietību gaidām šo sadarbību un tai sekojošās pārmaiņas,” stāsta “Apollo Group” padomes priekšsēdētājs Ivars Vendelins.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Grieķijas kompānija «Coca-Cola Hellenic Bottling Company» («Coca-Cola HBC») tuvākajā laikā nav paredzējusi ieguldīt naudu rūpnīcas celtniecībā Ropažu novada Silakrogā, sacīja «Coca-Cola Baltics» sabiedrisko attiecību vadītāja Nele Normaka.

Patlaban šādi ieguldījumi nav paredzēti,» teica Normaka, piebilstot, lai arī tas nenotiks tuvākajā laikā, ideja par šādas rūpnīcas celtniecību nav zudusi pilnībā.

Jau vēstīts, ka «Coca-Cola HBC» 2010.gadā ziņoja par plāniem Latvijā veidot dzērienu pildīšanas ražotni. Uzņēmums arī iegādājās rūpnīcai nepieciešamo zemes gabalu Ropažu novadā.

«Coca-Cola HCB Latvia» 2017.gadā strādāja ar 36,063 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 4,2% vairāk nekā 2012.gadā, bet uzņēmuma peļņa samazinājās par 37,7% un bija 1,197 miljoni eiro.

«Coca-Cola HCB Latvia» nodarbojas ar gāzēto un negāzēto bezalkoholisko dzērienu tirdzniecību. Uzņēmums ir dibināts 1992.gadā un tas pieder Igaunijas kompānijai «Aktsiaselts Coca - Cola HBC Eesti».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īstenojot uzņēmuma ilgtermiņa stratēģiju, atspirdzinošo dzērienu ražotājs Coca-Cola Company mērķtiecīgi strādā pie cukura un kaloriju daudzuma samazināšanas produktos, informē uzņēmumā.

Līdz ar cukura daudzuma samazināšanu piedāvājumā iekļauti arī jauni jauni dzērieni. Piemēram, kopš aprīļa sākuma arī Baltijas valstīs pieejama Coca-Cola bez cukura ar persiku garšu.

«Pēc veiksmīgas Coca-Cola dzēriena bez cukura ar kanēļa garšu ieviešanas pagājušā gada nogalē uzņēmums turpina paplašināt produktu klāstu. Šogad plānots prezentēt arī Sprite un Fanta produktus bez cukura vai ar samazinātu cukura daudzumu, piemēram, Fanta Orange dzērienam cukura daudzums tiks samazināts par 30%,» stāsta The Coca-Cola Company Baltijas sabiedrisko attiecību vadītāja Nele Normaka.

Db.lv jau vēstījis, ka Coca-cola produktu piedāvājuma stratēģija dažādās valstīs ir atšķirīga, atkarībā no pircēju pieprasījuma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Coca-Cola HBC Latvia pamatkapitāls samazināts par gandrīz 7,857 miljoniem eiro

Db.lv,04.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gāzēto un negāzēto bezalkoholisko dzērienu tirgotāja SIA «Coca-Cola HBC Latvia» pamatkapitāls samazināts par gandrīz 7,857 miljoniem eiro, un tagad ir 10 680 360 eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

SIA «Coca-Cola HBC Latvia» vienīgais īpašnieks ir Igaunijas uzņēmums «Aktiaselts Coca-Cola HBC Eesti», kas izmaiņas tā Latvijas meitasuzņēmuma pamatkapitālā veicis 2018.gada novembrī, bet komercreģistrā tās ierakstītas 28.decembrī.

Pirms izmaiņu veikšanas SIA «Coca-Cola HBC Latvia» pamatkapitāls bija 18 537 144 eiro.

SIA «Coca-Cola HBC Latvia» realizē no saistītajām sabiedrībām Igaunijā, Lietuvā, kā arī Eiropas rūpnīcās iepirktus jau tālākai tirdzniecībai gatavus dzērienus pudelēs un skārdenēs. Uzņēmums reģistrēts 1992.gadā.

2017.gadā SIA «Coca-Cola HBC Latvia» apgrozījums bija 36,063 miljoni eiro, savukārt uzņēmuma tīrā peļņa bija 1,197 miljoni eiro. 2017.gadā dzērienu tirgotājs nodarbināja vidēji 128 darbiniekus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Dzērienu patēriņam lielākais trieciens bijusi darba apstāšanās HoReCa sektorā

LETA,04.06.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dzērienu patēriņam kopumā arī Baltijā lielākais trieciens līdz šim Covid-19 pandēmijas laikā bijis apstājies darbs HoReCa sektorā, lēsa dzērienu ražotāja uz izplatītāja "Coca-Cola HBC" Polijas un Baltijas ģenerāldirektors Jāks Mikels.

Viņš teica, ka šā gada pirmajā ceturksnī kompānija Covid-19 ietekmi nejuta, rezultāti bija labi, dzērienu segmentā Baltijas valstīs un Polijā bija izaugsme un arī uzņēmuma pārdošanas apjomi pieauga. Līdz ar to ārkārtējā situācijā "Coca-Cola HBC" iegāja no ļoti labām pozīcijām. Taču kopš aprīļa situācija ļoti mainījusies - visā dzērienu segmentā ir kritums.

"Pēdējās nedēļās samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu, bija aptuveni 15%. Mēs esam viens no lielākajiem spēlētājiem dzērienu tirgū, un, ja tirgū ir kritums, tad, protams, tas skar arī mūs," atzina "Coca-Cola HBC" Polijas un Baltijas ģenerāldirektors.

Viņš skaidroja, ka galvenais krituma iemesls dzērienu segmentā ir teju apstājusies darbība HoReCa - viesnīcu, restorānu un ēdināšanas - sektorā, kas ir arī viens no ļoti svarīgiem "Coca-Cola HBC" produkcijas noieta kanāliem. Savukārt veikalos nav kritums, bet mainījusies patērētāju uzvedība.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gāzēto dzērienu ražotājs "Coca-Cola" turpinās darbu Krievijas tirgū, paziņojis Ukrainas iekšlietu ministra padomnieks Antons Heraščenko, aicinot boikotēt kompāniju Ukrainā.

"Vēršos pie Ukrainas lielāko tirdzniecības tīklu īpašniekiem! Lūdzu jūs rīt pārtraukt visus kontaktus ar kompāniju "Coca-Cola"! Savu rūpnīcu Kijevas apgabala Brovari rajonā arī varat rīt slēgt," Heraščenko raksta vietnē "Telegram".

Kompānijas preses dienestā norādījuši, ka tā arī turpmāk izpildīs saistības pret partneriem Krievijā.

"Visas "Coca-Cola" operacionālās ražošanas un loģistikas jaudas Krievijā strādā. Mēs esam pilnībā atbildīgi pret partneriem, sabiedrību un tūkstošiem mūsu darbinieku Krievijā. Mūsu neapšaubāma prioritāte ir mūsu darbinieku drošība," paziņojusi kompānija.

"Coca-Cola" jau 24.februārī, kad sākās Krievijas iebrukums Ukrainā, uz laiku apturēja savas ražotnes darbību Kijevas apgabalā un evakuēja darbiniekus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV dzērienu ražotājs Coca-cola pirmo reizi kompānijas 132 gadu pastāvēšanas vēsturē paziņojis par plāniem ražot alkoholisku dzērienu, vēsta The Guardian.

Iecerēts ražot vieglu alkoholisku kokteili, kas būtu paredzēts Japānas tirgum. Šāds lēmums pieņemts, izvērtējot Japānā ražotā alkoholiskā dzēriena Chu-Hi augošo tirgu.

«Mēs neesam iepriekš eksperimentējuši ar zema alkohola satura kategorijām, bet šis ir piemērs mūsu gatavībai pētīt iespējas arī ārpus mūsu ierastajām darbības jomām,» sacījis Japānas Coca-cola prezidents Džordžs Garduno.

LASI VĒL:

Coca-cola ievieš jaunu produktu Eiropas tirgū

Coca-Cola ieviesīs iepakojumu, kura sastāvs būtu 50% pārstrādājams

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Amber Distribution Latvia», izplatot «Green Cola», izmanto veselīga dzīvesstila vilni, «Coca-Cola» no konkurences nebaidās.

Vairumtirgotājs «Amber Distribution Latvia», kurš ir daļa no «Amber Beverage Group» holdinga, pērn vēstīja, ka ieguvis tiesības Latvijā izplatīt bezalkoholisko dzērienu Green Cola. Pašlaik pārdošanas apjomi atbilstot prognozēm, noskaidroja biznesa portāls db.lv.

Cilvēki arvien pārdomātāk attiecas pret savu dzīvesveidu un izvēlas veselīgu uzturu, visbiežāk ierobežojot cukura un mākslīgo saldinātāju patēriņu. Tas ietekmē arī pārtikas ražošanas biznesu – piedāvājums seko pieprasījumam. Dzērienu (gan bezalkoholisko, gan alkoholisko) ražotāji arvien biežāk sāk piedāvāt dzērienus ar zemāku cukura, ogļhidrātu un konservantu saturu.

Kolas garša ir ļoti iecienīta – tā ir aptuveni puse no pasaules bezalkoholisko dzērienu tirgus. Taču visbiežāk sastopamajiem kolas garšas produktiem ir viens kopīgs mīnuss – liela pievienotā cukura deva. «Šis ir ļoti izdevīgs brīdis «Amber Distribution Latvia» pārstāvētajam «Green Cola» zīmolam, jo tas piedāvā patērētājiem jaunu veidu, kā iegūt kolas garšu bez satraukuma par milzīgo cukura daudzumu, mākslīgiem garšas pastiprinātājiem un saldinātājiem,» atbildot uz portāla interesi par jauno produktu, norāda Pāvels Fiļipovs, «Amber Distribution Latvia» izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Coca-Cola HBC raugās kafijas tirgus virzienā

Db.lv,29.03.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pandēmijas gadā pielāgojoties jaunajiem tirgus apstākļiem uzņēmums Coca-Cola HBC aktīvi strādājis pie plāniem doties kafijas tirgū, kas būs viens no lielākajiem uzņēmuma izaicinājumiem nākamajā desmitgadē.

Jauns piedāvājums tiks ieviests 14 tirgos visā pasaulē, informē uzņēmumā. Coca-Cola HBC izpilddirektors Zorans Bogdanovičs atzīst, ka, izvērtējot iepriekšējā gada rezultātus, galvenais pārsteigums esot darbinieku un uzņēmuma spēja ātri pielāgoties apstākļiem. "Ir skaidrs, ka šajā laikā strauji mainās klientu un patērētāju vēlmes un nepieciešamības, tāpēc lielākie ieguvēji ir tie, kas ātrāk un efektīvāk spēj pielāgoties. Pasaules Ekonomikas forumā nesen tika uzsvērts, ka nākamajos piecos gados vienas no svarīgākajām prasmēm būs kritiskā domāšana un spēja risināt problēmas. No mūsu pieredzes šīs prasmes es vēl papildinātu ar labu pārvaldību, aktīvu mācīšanos, spēju pārvarēt šķēršļus un pielāgošanos jauniem apstākļiem," skaidro Z.Bogdanovičs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gāzēto un negāzēto bezalkoholisko dzērienu tirgotājs SIA "Coca-Cola HBC Latvia" plāno samazināt pamatkapitālu, ziņo “Lursoft” Klientu portfelis.

Uzņēmums jau 2018. gada beigās samazināja pamatkapitālu par gandrīz 7,857 miljoniem eiro, līdz 10 680 360 eiro. Tagad tas plāno vēl samazināt pamatkapitālu.

SIA "Coca-Cola HBC Latvia" vienīgais īpašnieks ir Igaunijas uzņēmums “Aktiaselts Coca-Cola HBC Eesti”.

SIA "Coca-Cola HBC Latvia" realizē no saistītajām sabiedrībām Igaunijā, Lietuvā, kā arī Eiropas rūpnīcās iepirktus jau tālākai tirdzniecībai gatavus dzērienus pudelēs un skārdenēs. Uzņēmums reģistrēts 1992. gadā.

Dzērienu tirgotāja 2018. gada finanšu rādītāji vēl nav pieejami, bet 2017. gadā SIA "Coca-Cola HBC Latvia" apgrozījums bija 36,063 miljoni eiro, savukārt uzņēmuma tīrā peļņa bija 1,197 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar šī gada 1. februāri Coca-Cola HBC vadību Baltijas valstīs un Polijā pārņem Ruža Tomiča Fontana (Ruža Tomić Fontana).

Jaunā ģenerāldirektore amatā nomainījusi Jāku Mikelu, kurš pēc četrarpus gadiem šajā pozīcijā, turpinās darbu kā Coca-Cola HBC Grupas Jaunā biznesa vadītājs premium klases stipro alkoholisko dzērienu, alus un uzkodu segmentā. R. T. Fontana Coca-Cola HBC komandai pievienojās pirms vairāk nekā 20 gadiem un kopš tā laika ir ieņēmusi vairākus nozīmīgus amatus uzņēmuma ietvaros.

Pēdējos piecarpus gadus R. T. Fontanas pārvaldībā atradās Adrijas valstu biznesa vienība, kas apvieno Horvātijas, Bosnijas un Hercegovinas, kā arī Slovēnijas noieta tirgus. Ģenerāldirektores vadībā šajos tirgos tika ieviesta 24/7 portfolio stratēģija, kas, liekot uzsvaru uz organizēto tirdzniecību un pārdošanas rezultātiem HORECA (Viesnīcu, restorānu un sabiedriskās ēdināšanas nozares) segmentā, ir vainagojusies ar panākumiem, palielinot gan ienākumus, gan tirgus daļas. Ekspertes apņēmība un atvērtība inovācijām ir rezultējusies atzītos pieredzes izpildes risinājumos — transformējot iekšējo organizāciju un sadarbojoties ar partneriem, ir izveidota efektīva vienas komandas kultūra.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Coca-Cola iztērējusi astoņus miljonus eiro, lai ietekmētu pētījumu

LETA--AFP,10.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs «Coca-Cola Co.» Francijā samaksājis vairāk nekā astoņus miljonus eiro veselības nozares profesionāļiem un pētniekiem, lai ietekmētu pētījumu, liecina ceturtdien franču laikrakstā «Le Monde» publiskotā informācija.

Laikraksts norāda, ka šo līdzekļu mērķis bijis panākt tāda pētījuma publicēšanu, kas novērstu uzmanību no kaitīgās ietekmes, ko uz veselību rada cukuroti dzērieni.

«Le Monde» pirmajā lappusē raksta, ka «Coca-Cola» samaksājis vairāk nekā astoņus miljonus eiro ekspertiem, dažādām medicīnas organizācijām, kā arī sporta un pasākumu organizācijām.

Uzņēmums ar līdzīgu situāciju saskāries jau iepriekš, kad laikraksts «New York Times» 2015.gadā ziņoja, ka «Coca-Cola» sniedzis finansiālu atbalstu zinātniekiem, kuri apgalvoja, ka fiziskas aktivitātes ir krietni svarīgākas, lai izvairītos no aptaukošanās, nekā kaloriju samazināšana.

Pēc šīs informācijas publiskošanas «Coca-Cola» solīja uzlabot caurskatāmību un savā mājaslapā publicēt ekspertu vārdus un aktivitātes, ko uzņēmums finansē ASV.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Coca-Cola HBC ierobežo saldināto dzērienu tirdzniecību vidusskolās Baltijā

Laura Mazbērziņa,08.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no lielākajiem «Coca-Cola» dzērienu ražotājiem «Coca-Cola Hellenic Bottling Company» paplašinājusi līdzšinējos ierobežojumus saldināto dzērienu tirdzniecībai pamatskolās, turpmāk tos attiecinot arī uz vidusskolām visās Baltijas valstīs, informē uzņēmumā.

Šis lēmums pieņemts, lai vērstu uzmanību uz aizvien pieaugošo cukura patēriņu bērnu vidū. «Lai gan uzņēmums uzticas vecāku rūpēm par bērnu uzturu, vēlamies atbalstīt vecākus, īstenojot šos ierobežojumus. Lai sasniegtu vēlamos rezultātus, aicinām arī citus saldināto dzērienu ražotājus un izplatītājus Baltijā atbalstīt tos un kopīgi iesaistīties iniciatīvas ieviešanā,» stāsta Konstantīns Čukčukovs, «Coca-Cola HBC» Baltijas ģenerāldirektors

Līdztekus tiešās pārdošanas ierobežošanai pamatskolās, vidusskolās un ģimnāzijās, uzņēmums arī aicina savus klientus iesaistīties kopīga mērķa sasniegšanā un ietekmēt potenciālo netiešo saldināto dzērienu pārdošanu izglītības iestādēs bērniem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs «Coca-Cola Co.» piektdien paziņoja, ka tas panācis vienošanos, lai iegādātos Lielbritānijas kafejnīcu tīklu «Costa Coffee».

Uzņēmums norāda, ka «Costa Coffee» no tā Lielbritānijas īpašniekiem «Whitbread» tiks iegādāts par 3,9 miljardiem sterliņu mārciņu (4,3 miljardiem eiro).

«Karstie dzērieni ir viens no retajiem atlikušajiem segmentiem, kurā «Coca-Cola» nav globāla zīmola. «Costa Coffee» sniedz mums piekļuvi šim tirgum ar spēcīgu kafejnīcu tīklu platformu,» vēsta «Coca-Cola».

Šāds lēmums pieņemts laikā, kad «Coca-Cola» un konkurents «PepsiCo» saskaras ar grūtībām palielināt atspirdzinošo dzērienu tirdzniecības apjomu, ņemot vērā satraukumu par aptaukošanos un mākslīgajiem saldinātājiem.

«Whitbread» iegādājās «Costa Coffee» 1995.gadā, un šobrīd uzņēmumam pieder aptuveni 2400 kafejnīcas Lielbritānijā un vēl apmēram 1400 visā pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV bezalkoholisko dzērienu ražotājs "Coca-Cola Co." otrdien paziņoja par savas darbības apturēšanu Krievijā, pievienojoties Rietumu valdību un uzņēmumu reakcijai uz Krievijas iebrukumu Ukrainā.

"Kompānija "Coca-Cola" paziņoja par savas darbības apturēšanu Krievijā. Mūsu sirdis ir ar cilvēkiem, kuri pārcieš neiedomājamas sekas no šiem traģiskajiem notikumiem Ukrainā," teikts uzņēmuma paziņojumā.

"Coca-Cola" piebilda, ka turpinās sekot situācijai un to novērtēt tās attīstības gaitā.

Vairāki tirdzniecības tīkli iepriekš bija atteikušies no sadarbības ar "Coca-Cola", ņemot vērā šī uzņēmuma vēlmi turpināt darbību Krievijā pēc tās iebrukuma Ukrainā.

Nedēļas nogalē un pirmdien tviterī dominēja tēmturi #BoycottMcDonalds un #BoycottCocaCola, cilvēkiem aicinot boikotēt šo uzņēmumu produkciju pēc to atteikšanās aiziet no Krievijas tirgus. Piekāpjoties sabiedrības spiedienam, "McDonald's" otrdienas vakarā paziņoja, ka uz laiku slēgs visus savus 850 restorānus Krievijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Vide

Coca-Cola atklāj šokējošu informāciju, cik daudz plastmasas tā izmanto

Lelde Petrāne,15.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dzērienu ražotājs Coca-Cola pirmo reizi atklājis, ka viena gada laikā tas izmanto trīs miljonus tonnu plastmasas iepakojuma, ziņo BBC.

Tā ir daļa no Ellen MacArthur Foundation ziņojuma, kura mērķis ir mudināt arvien vairāk kompāniju un valdību novērst platsmasas piesārņojumu.

Starp kompānijām, kas neatklāj, cik daudz plastmasas izmanto, ir arī pasaulē populārie zīmoli Pepsi, L'Oreal un H&M.

BBC raksta, ka ir grūti iztēloties, kā izskatās trīs miljoni tonnu plastmasas, bet ikviens var iztēloties zilo vali. Ja iztēlojas 15 tūkstošus ziļo vaļu - tā varētu izskatīties šis plastmasas apjoms.

2018. gadā Coca-Cola paziņoja savu apņemšanos pārstrādāt izlietotās pudeles vai bundžas tādā pašā apjomā, kādā tās tiks pārdotas. Tas gan tiks īstenots līdz 2030. gadam. Coca-Cola tirgo gāzētos dzērienus, sulas un ūdeni ar 500 zīmoliem, un teic, ka strādā pie tā, lai viss iepakojums būtu pārstrādājams.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Draugiem Group" uzņēmuma "Printful" ieņēmumi pērn pieauguši par 39%, pārsniedzot 289 miljonus ASV dolāru, informē "Draugiem Group" runasvīrs Jānis Palkavnieks.

Uzņēmums paplašināja savu darbību ASV un Meksikā, kā arī atvēra jaunu ražotni Apvienotajā Karalistē. Lai turpinātu komandas attīstību, tika atklāts arī jauns birojs pašā Rīgas centrā.

Pērn Printful, Inc. ieņēmumi pieauguši par 39%, salīdzinot ar 2020. gadu, kad uzņēmuma ieņēmumi bija 208 miljoni ASV dolāru. Tas ļāvis uzņēmumam pagājušajā gadā ieguldīt 32.4 miljonus ASV dolāru drukas iekārtās un tehnoloģijās, palielinot uzņēmuma kopējās investīcijas līdz 83.8 miljoniem ASV dolāru. Printful izpildījis jau vairāk nekā 48 miljonus pasūtījumu un tā saražoto preču kopējā bruto vērtība sasniegusi vairāk nekā 1 miljardu ASV dolāru kopš uzņēmuma darbības sākuma 2013. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Akciju cenas ASV un Eiropas biržās trešdien pieauga, investoriem ņemot vērā "Coca-Cola" un citu uz patērētājiem orientētu uzņēmumu labus peļņas rādītājus.

"ASV akciju cenu atkopšanās ir izplatījusies uz Eiropu," atzīmēja grupas IG vecākais tirgus analītiķis Džošua Mahonijs.

Izteikumi no "Coca-Cola" un citām grupām, kas atkarīgas no patēriņa, "palīdzēja mazināt daļu no bažām par ekonomikas izaugsmes palēnināšanos", piebilda Briefing.com analītiķis Patriks O'Hērs.

"Šī peļņas rādītāju kārta attiecās uz daudzām nozarēm un bija diezgan iespaidīga," sacīja "Oanda" tirgus analītiķis Edvards Moja.

Preču tirdzniecībā pieauga naftas cenas. Valūtu tirgos eiro vērtība pieauga pret ASV dolāru, bet saruka pret britu mārciņu pirms ceturtdien gaidāma Eiropas Centrālās bankas (ECB) paziņojuma par savu monetāro politiku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas valstīs kafijas kultūra piedzīvo nepārtrauktu attīstību, ko apliecina ar pieaugošā interese un pieprasījums patērētāju vidū pēc augstākās kvalitātes produktiem un kafijas maisījumiem ar dažādām garšām un aromātiem. Soļojot līdztekus pasaules tendencēm, Coca-Cola HBC paplašina savu portfeli ar Costa Coffee Home Edition līniju.

“Pēdējo gadu laikā esam novērojuši kafijas tirgus nostiprināšanos Baltijā un saskatām šajās tendencēs lielu potenciālu. Kafija patērētājiem vairs nav tikai veids, kā pamosties, bet arī kā rituāls. Lai šis dienas brīdis būtu pēc iespējas patīkamāks, cilvēki arvien vairāk meklē zīmolus ar plašu preču klāstu, labu kvalitāti un raksturīgu garšu. Tāpēc mūsu portfeļa attīstīšana šajā virzienā ir tikai likumsakarīgs solis, kas nostiprina mūsu pozīcijas dzērienu tirgū un vienlaikus ir daļa no mūsu centieniem veidot savu kafijas piedāvājumu Latvijā, Igaunijā un Lietuvā,” uzsver Mihals Proševskis (Michał Proszewski), Kafijas biznesa direktors Coca-Cola HBC Polijā un Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Olimpiskā komiteja (LOK) sadarbībā ar Starptautiskās Olimpiskās komitejas atbalstītāju «Coca-Cola Foundation» 2018.gadā turpina īstenot programmu «Par aktīvu dzīvesveidu» jeb «Wake Your Body», kuras galvenais mērķis ir veicināt un pilnveidot aktīva un veselīga dzīvesveida popularitāti Latvijas iedzīvotāju vidū, informē LOK.

Projekts tiek organizēts visās trijās Baltijas valstīs vienlaicīgi un katrā no tām tiks izvietoti 11 multifunkcionālie āra trenažieri. Visas izmaksas sedz SOK sponsors «Coca-Cola» un katra no trim valstīm ir saņēmusi finansējumu 46 000 eiro apmērā, kas sedz visas trenažieru iegādes, piegādes un uzstādīšanas izmaksas. Plānots, ka pirmie trenažieri tiks uzstādīti jūlija beigās un uzstādīšana turpināsies līdz novembrim.

Noslēdzoties pieteikuma iesūtīšanas termiņam, LOK saņēma iesniegumus no 79 Latvijas pašvaldībām un pilsētām. Visi iesniegtie pieteikumi tika sadalīti piecos grozos un izlozes kārtībā par uzvarētājiem kļuva: Burtnieku novada pašvaldība, Daugavpils pilsētas dome, Dobeles novada pašvaldība, Gulbenes novada pašvaldība, Ikšķiles novada pašvaldība, Jelgavas pilsētas dome, Kuldīgas novada pašvaldība, Ķekavas novada pašvaldība, Priekuļu novada pašvaldība, Rēzeknes novada pašvaldība un Saldus novada pašvaldība.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules uzņēmējdarbības vidē aizsākusies interesanta tendence - lai pievērstu uzmanību sociālās distancēšanās nozīmībai, uzņēmumi to atspoguļo arī savos logo.

"McDonald's", "Coca-Cola", "Audi" un "Volkswagen" ir tikai daži no korporatīvajiem konglomerātiem, kas līdz ar koronvīrusa Covid-19 uzliesmojumu ieviesto sociālo distancēšanos ietvēruši savos logo, vēsta "CNN".

Sociālā distancēšanās nozīmē ievērot distanci vienam no otra, lai samazinātu saslimšanas risku.

Vienlaikus, pēc ekspertu domām, logotipiem, kas izveidoti, lai veicinātu sociālo distancēšanos, ir gan plusi, gan mīnusi.

"Pašreizējā globālā situācija nav joks. Tas jāuztver ar nopietnību," akcentē Duglass Sellers, uzņēmuma "Siegel + Gale" pārstāvis. "Un zīmoliem, kas veido ar šo tēmu saskaņotus logotipus, ir potenciāls mazināt tā, ko mēs piedzīvojam, nozīmību," viņš norāda, tajā pašā laikā piebilstot, ka novērtējama zīmolu kreativitāte un vēlme palīdzēt izglītot sabiedrību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veiksmīgākais jaunais produkts Latvijā pērn bija atspirdzinošais dzēriens ar laimu «Coca-Cola Lime», ko nesen tirgū patērētājiem sāka piedāvāt starptautiskais dzērienu ražotājs «Coca-Cola Company», noskaidrots starptautiskās mērījumu un datu analīzes kompānijas «Nielsen» patērētāju uzvedības un izvēļu pētījumā.

Tam seko dzērienu ražotāja «Cido grupa» gaišā alus zīmols «Lāčplēsis Staburags Light», kurš atzīts par otru veiksmīgāko jauno produktu. Trešo vietu «Nielsen» pagājušā gada veiksmīgāko jauno produktu topā ieguvusi «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» ar produktu «Ādažu īstie kartupeļu čipsi ar krējuma un lociņu garšu».

Kompānijas «Nielsen» izpilddirektore Baltijas valstīs Ilona Leppa atzina, ka ik gadu tirgū nonāk tūkstošiem dažādu jaunu pārtikas produktu, dzērienu un patēriņa preču, konkurējot par patērētāju uzmanību. «Tā kā mēs jau desmit gadus izraugāmies tendencēm atbilstošākos un pievilcīgākos jaunos produktus, mēs esam ļoti tuvu tam, lai izprastu, kas šobrīd notiek tirgū. Es esmu visai pārliecināta, ka veiksmi nepieciešams noteikt objektīvi, ne tikai lai novērtētu jau paveikto darbu, bet arī lai uzvarētu nākotnē,» teica Leppa.

Komentāri

Pievienot komentāru