Baltijas valstīs kafijas kultūra piedzīvo nepārtrauktu attīstību, ko apliecina ar pieaugošā interese un pieprasījums patērētāju vidū pēc augstākās kvalitātes produktiem un kafijas maisījumiem ar dažādām garšām un aromātiem. Soļojot līdztekus pasaules tendencēm, Coca-Cola HBC paplašina savu portfeli ar Costa Coffee Home Edition līniju.
“Pēdējo gadu laikā esam novērojuši kafijas tirgus nostiprināšanos Baltijā un saskatām šajās tendencēs lielu potenciālu. Kafija patērētājiem vairs nav tikai veids, kā pamosties, bet arī kā rituāls. Lai šis dienas brīdis būtu pēc iespējas patīkamāks, cilvēki arvien vairāk meklē zīmolus ar plašu preču klāstu, labu kvalitāti un raksturīgu garšu. Tāpēc mūsu portfeļa attīstīšana šajā virzienā ir tikai likumsakarīgs solis, kas nostiprina mūsu pozīcijas dzērienu tirgū un vienlaikus ir daļa no mūsu centieniem veidot savu kafijas piedāvājumu Latvijā, Igaunijā un Lietuvā,” uzsver Mihals Proševskis (Michał Proszewski), Kafijas biznesa direktors Coca-Cola HBC Polijā un Baltijā.