Pasaulē lielākais mūzikas straumēšanas pakalpojuma sniedzējs Spotify paziņojis, ka tā ieņēmumi 2013. gadā palielinājušies par 74 procentiem, bet neto zaudējumi samazinājušies, vēsta thelocal.se.
Ieņēmumi sasnieguši 746,9 miljonus eiro, no tiem 91 procents nācis no maksājošajiem lietotājiem un deviņi procenti - no reklāmas,
Spotify Technology informē gada finanšu pārskatā, kas publicēts Luksemburgā, kur Zviedrijas uzņēmums ir reģistrēts. Maksājošo lietotāju daļa augusi, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, kad tā veidoja 86 procentus no ienākumiem.
Neto zaudējumi 2013. gadā veidoja 57,8 miljonus eiro, salīdzinot ar 86,7 miljoniem eiro 2012. gadā.
Jāatgādina, ka Spotify tika radīts 2008. gadā un ir ienācis arī Latvijas tirgū.