Cilvēki pret tiešsaistes tirdzniecības vietām kļūst aizvien prasīgāki, tāpēc uzņēmējam, kurš vēlas ieinteresēt patērētāju, jābūt elastīgam un jāspēj ātri pielāgoties aktuālākajām e-komercijas tendencēm, jo konkurence uzņēmumu vidū ir liela. Lai labāk orientētos šajā izaicinošajā vidē un smeltos jaunas idejas biznesa attīstībai, tiešsaistes tirdzniecības uzņēmumi un viņu pakalpojumu sniedzēji ik gadu pulcējas vienā no lielākajām tiešsaistes komercijas konferencēm, kas šogad no Lietuvas izplešas uz visām Baltijas valstīm, mainot nosaukumu no “E-commerce” uz “Ecomexpo”. Pasākums notiks Viļņā šā gada 29. septembrī, un uzņēmēji ir aicināti kļūt par e-komercijas izstādes dalībniekiem.
“Pagājušajā gadā ekspo zonai izstādē bija lieliski panākumi. Tajā piedalījās tādi giganti kā globālais tiešsaistes tirgus “eBay“, Baltijas piegādes līderis “DPD“, Baltijas e-komercijas līderis “Pigu.lt“, maksājumu pakalpojumu sniedzēji, loģistikas kompānijas un daudzi citi. Uzņēmumu pārstāvji uzstādīja stendus, kuros varēja tieši prezentēt savus pakalpojumus un biznesu ikvienam interesentam. Pēc izstādes pasākuma dalībnieki atzina, ka konferencē nodibināti daudzi noderīgi biznesa kontakti un saņemtas atbildes uz problemātiskiem jautājumiem. Pagājušajā gadā izstādē piedalījās vairāk kā 20 uzņēmumi, šogad ceram paplašināt izstādes laukumu līdz 50 stendiem un dalībnieku skaitu līdz 1000,” komentē izstādes “Ecomexpo“ organizators Deivids Talijūnas.
Pēc D. Talijūnas teiktā, lai gan mēs jau zinām, kā pilnvērtīgi strādāt tiešsaistē, tikšanās klātienē palielina biznesa attīstības ātrumu: “Pasākums Viļņā tiek organizēts jau desmit gadu, un pozitīvās dalībnieku atsauksmes apliecina, ka tas ir vajadzīgs. “Ecomexpo“ sniedz iespēju tiešsaistes biznesa pārstāvjiem un pakalpojumu sniedzējiem satikties zem viena jumta, tiešā veidā iepazīties ar e-komercijas gigantiem, prezentēt savu biznesu vai pakalpojumus. Konferencē pulcējas tiešsaistes uzņēmumu īpašnieki, vadītāji, mārketinga speciālisti, digitālā mārketinga speciālisti, e-komercijas pārstāvji un e-veikalu attīstības eksperti, kā arī tiešsaistes rīku uzņēmumi.
Viens no konferences dalībniekiem pagājušajā gadā - Raimondas Žilenas, “PHH Group”, “Pigu.lt”, “220.lv”, “Kaup24.ee”, “Hansapost.ee” un “HobbyHall.fi” e-komercijas platformu vadītājs: “E-komercija ir bizness bez fiziskām robežām. Paši darbojamies četrās valstīs - “Pigu.lt” ir e-biznesi Lietuvā, Latvijā, Igaunijā un Somijā, tāpēc esam ļoti gandarīti, ka arī šī konference ir kļuvusi starptautiska. Ceram dzirdēt ne tikai interesantus vēstījumus no spēcīgākajiem e-komercijas tirgus spēlētājiem, bet arī “dzīvajā” sadarboties ar ikvienu e-komercijas interesentu, dibināt jaunus kontaktus, satikt esošos klientus un partnerus. Kā liecina pagājušā gada pieredze, šī ir patiešām praktiska konference, kurā var veidot kontaktus, un zināšanas var iegūt gan “iesācējs”, gan e-komercijas profesionālis”.
Izstāde – platforma, lai atrastu veidus, kā paplašināties ārzemēs
Pēc ekspertu domām, šobrīd ir vispiemērotākais laiks, lai iesaistītos tiešsaistes biznesa attīstībā ārvalstīs: pieaug iepirkšanās tiešsaistē, ir arvien vairāk rīku un veidu, kā pārdot ārpus savas valsts. Tomēr daudzi tiešsaistes biznesa izstrādātāji joprojām neuzticas sev un neuzdrošinās aktīvi attīstīties.
“Šā gada konferences galvenā tēma ir biznesa attīstība. Redzot, kas notiek globālajā e-komercijas arēnā, vēlamies mudināt Baltijas uzņēmumus uzdrīkstēties paplašināties ārpus savas valsts robežām. Konferences izstāžu zona ir lielisks sākumpunkts, jo šeit var iegūt visu informāciju un kontaktus pirmajiem soļiem biznesa izvēršanai ārzemēs,” stāsta D. Talijūnas.
“Ecomexpo“ šogad notiks 29.septembrī Viļņā, “Litexpo“ izstāžu zālē. Uzņēmumi var rezervēt stendu vietas, apmeklējot konferences vietni šeit