Cido Grupa pērno gadu pabeidza ar 1,24 miljonu Ls zaudējumiem, kas ir mazāki nekā gadu iepriekš, kad zaudējumi sasniedza 1,98 miljonus Ls.
Galvenokārt uzņēmuma zaudējumus noteica nekustamo īpašumu uzskaites vērtības samazināšana par 0,4 milj. latu, kā arī aprēķinātais pamatlīdzekļu nolietojums 1,95 milj. latu apmērā, skaidro kompānijas ģenerāldirektors Marijus Kirstuks (Marijus Kirstukas). Tajā pašā laikā uzņēmuma naudas plūsma pērn bija 2,96 milj. latu, kas esot vērtējams kā ļoti labs rādītājs. Ņemot vērā iepriekšējos gados uzkrātās rezerves un aizņēmumu līmeņa samazinājumu, paša uzņēmuma kapitāla īpatsvars bilances kopsummā nemainīgi saglabājās 41% apmērā, tā apliecinot uzņēmuma finanšu stabilitāti.
Cido Grupa neto apgrozījums Latvijā 2010.gadā palielinājās par 0,7%, salīdzinot ar 2009.gadu, kas pēc M. Kirstuka domām vērtējams kā ļoti labs rezultāts, ņemot vērā kopējā pārtikas preču mazumtirdzniecības apgrozījuma samazināšanos valstī par 6,4%. 2010. gadu Cido Grupa noslēdza ar 31,02 miljonu latu lielu apgrozījumu.
Cido Grupas pērn realizēto dzērienu apjoms ir palielinājies par 5,5%, salīdzinot ar 2009.gadu. Zīmola Lāčplēsis pārdošanas apjoma pieaugums pērn bijis 30%, savukārt Līvu alus pārdošanas apjoms pieaudzis pat vairāk nekā par 100% , attiecīgi sasniedzot 6,5% (Lāčplēsis) un 9% (Līvu) tirgus daļas. Kopā Cido Grupa realizētā alus tirgus daļa pērn sasniegusi 19%.
Tāpat Cido Grupa pērn izdevies stiprināt pozīcijas eksporta tirgos. Kopumā šobrīd visvairāk eksportētā Cido Grupa produkcija ir sulas, nektāri un sulu dzērieni – eksportēta tiek vairāk kā puse no minēto kategoriju produktiem. Cido Grupa ir viens no lielākajiem bezalkoholisko un atspirdzinošo dzērienu ražotājiem Baltijā, tā īpašnieks ir Dānijas akciju sabiedrība Royal Unibrew.