Rimi piesaka jaunu lielveikala konceptu un šodien atver pārveidoto veikalu t/c Minska Rīgā.
Jaunais formāts ietver pircēju iepirkšanās paradumiem atbilstošu veikala iekārtojumu - nodaļu izvietojumu, pamanāmu norāžu sistēmu, videi draudzīgāku tehnoloģiju lietošanu un jaunu grafisko identitāti.
Rimi jaunais koncepts ir pilotprojekts ne tikai Latvijā, bet arī Baltijas valstīs, šodien Db atzina Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais. Paredzēts, ka tas tiks ieviests ne tikai 29 Latvijas supermārketos, bet arī Lietuvas un Igaunijas supermārketos.
V. Turlais uzsvēra, ka izmaiņas un jauna koncepta ieviešana iecerēta jau sen, bet pircēju paradumu pētījums bijis papildu stimuls šo izmaiņu ieviešanai. Turlais uzsver, ka lielākās izmaiņas skārušas svaigo pārtiku, kas «nolikta veikalam vispakārt», respektīvi, virzoties pa veikalu, labajā pusē atrodas svaigā pārtika, bet veikala vidusdaļā – preces, ko pircēji izvēlas retāk.
Uzsvars tiek likts arī uz veikala darbiniekiem, kuriem būs lielāka nozīme pircēju konsultēšanā. Rimi Latvia šā gada kopējās investīcijas ir vairāk nekā 5 milj. Ls, kur ietverts arī jaunais koncepts.Turlais uzsver, ka krīzes dēļ neviens veikals netiks slēgts, gluži otrādi – nākamgad paredzēts investēt jauna veikala izveidē.
Jaunais lielveikalu formāts ir balstīts pētījumos un speciālistu novērojumos par pircēju iepirkšanās paradumiem. Rimi veikto pētījumu respondenti atzinuši, ka iepirkšanās ātrums steidzīgajā dzīves ritmā ir īpaši svarīgs.
Lielāko apgrozījumu Rimi veikalos veido svaigā pārtika, tādēļ jaunajos lielveikalos svaigie pārtikas produkti izkārtoti četras atsevišķās nodaļās jeb veikaliņos – pie miesnieka, pie zvejnieka, pie gardēža un pie maiznieka. Šobrīd jaunais Rimi lielveikalu koncepts ir ieviests Purvciema Rimi un jaunizveidotajā Ādažu lielveikalā.