Viens no jaunākajiem nozares uzņēmumiem Liepājā ir SIA Sikksi, kas Latvijas kontekstā ražo unikālu produktu – pirmos krūšturus meitenēm vecumā no pieciem līdz 12 gadiem
Bērnu apakšveļas ražotājs SIA Sikksi dibināts pirms sešiem gadiem. Tajā ir trīs darbinieki, bet saražotais apjoms ir atbilstošs pieprasījumam Latvijas mērogā un arī sāktajam eksporta ceļam. «Ar četriem darbiniekiem varētu sašūt tik, cik šeit pat nevarētu pārdot,» atzīst uzņēmuma vadītāja Kristīne Kisnica. Atlaižu laikā produkcijai ir augsts pieprasījums, taču par regulāro cenu tas ir zemāks. Uzņēmuma produkcija pieejama Latvijas lielākajos specializētajos veikalos, taču aktīvākā tirdzniecība notiek sociālajos tīklos, izmantojot tiešā mārketinga rīkus. Tādā veidā pārdošana notiekot daudz raitāk, efektīvāk.
«Man nesen piedzima bērniņš, tāpēc šobrīd uzņēmumam ir tāds kā restarts,» saka K. Kisnica. Šobrīd tiek plānots ar savu zīmolu pozicionēties veikalos Stockmann un Elkor.
Domājot par eksporta tirgu apgūšanu, uzņēmums gatavojas pretendēt uz finanšu instrumeta Altum atbalstu. Tas veido komandu, lai attīstītu digitālo tirdzniecību. Iesāktas sarunas ar mazumtirgotājiem Baltkrievijā, Krievijā, kur veikalos varētu izvietot stendus ar Sikksi zīmola produktiem. Skats tiek vērsts arī rietumu virzienā.
«Jau tagad esam aizgājuši līdz Ņujorkai, Nīderlandei, Zviedrijai,» stāsta K. Kisnica, uzsverot, ka tieši tāda produkta, kā izgatavo Sikksi, pasaulē nav.
Šodien laikrakstā Dienas Bizness lasi specializēto tekstila nozares pielikumu!