Unikāla pieeja vienkāršām lietām ar izaugsmes iespējām nākotnē - piedāvājot savādāka veida pakalpojuma klāstu, kas saistīts ar kosmosu. Dot cilvēkam mūžīgu brīvības sajūtu, jo cilvēkos vienmēr interesi ir izraisījušas mistiskas, prātam neaptveramas lietas, un kosmoss ir tas, kur cilvēki vēlētos pabūt.
Šī unikālā ideja piedāvā aizgājēju pelnus pēc kremācijas nogādāt kosmosā un izkaisīt tos plašajā visumā.
Šis pakalpojums nav analogs tam, ko varētu redzēt un izjust pašam baudot ar acīm esot kosmosā, bet apziņa tam, ka kaut kas no tevis ir aizsūtīts plašajā visumā.
Šo pakalpojuma veidu šobrīd ir iespējams veikt ar mūsdienīgajām tehnoloģijām kosmosa industrijā, ko piedāvā specializējušās kompānijas, kuras nogādā kravas vismaz 100 km augstumā, kas arī ir uzskatāms par kosmosa sākumu.
Šim pakalpojuma veidam tiks piedāvātas divu veidu cenu un pakalpojuma izvēles iespējas:
1) Nogādāt pelnus 30-40 km augstumā – stratosfērā ar hēliju pildītā specializētā lidojošā objektā.
- Pakalpojuma izpilde var tikt veikta 2 nedēļu laikā,
- Pakalpojums pieejams lielākai mērķauditorijai,
- Pakalpojuma izpildes process tiek filmēts ar speciāli uzstādītajām videokamerām un vēlāk video materiāli tiek nodoti tuviniekiem piemiņai.
2) Nogādāt pelnus vismaz 100 km augstumā - termosfērā.
- Pakalpojuma izpilde atkarīga no sadarbības kompāniju raķešu palaišanas grafikiem,
- Pakalpojums uzskatāms par ekskluzīvu ar augstu izpildes samaksu,
- Pakalpojuma izpildes process tiek filmēts ar speciāli uzstādītajām videokamerām un vēlāk video materiāli tiek nodoti tuviniekiem piemiņai.
Tirgus un konkurentu apraksts
Tirgus apjoms ir paredzēts neliels – tiek definēts, kā nišas pakalpojums. Galvenais ekskluzīvais termosfēras piedāvājuma tirgus tiks virzīts uz Amerikas Savienotajām Valstīm. Stratosfēras piedāvājuma tirgus tiks izvirzīta Eiropas un Āzijas valstu tirgiem.
Pakalpojuma Space Soul konkurenti ir visi specializētie uzņēmumi, kuri nodarbojas ar kosmosa tehnoloģiju izstrādi un ieviešanu, kuri spētu piedāvāt līdzīga veida pakalpojumu, bet kā uzskatāmi tiešāko konkurentu varētu uzskatīt uzņēmumu Celestics Inc, kuras specializējas kosmosa pakalpojumu sniegšanā Hjūstonā, Teksasā, Amerikā un ir līderis publisko kosmosa lidojumu organizēšanā. Kompānija piedāvā pelnu nosūtīšanu kosmosā un nogādāšanu atpakaļ.
Konkurenta «vājais punkts» ir:
- pakalpojuma piedāvāšana ceļojuma veidā, kad pelni tiek nogādāti atpakaļ,
- tikai neliela daļa pelnu tiek nosūtīti kosmosā,
- augstā cena.
Konkurenta «stiprais punkts» ir:
- pieredze tehnoloģijās un darbu izpildē līdzīga pakalpojuma veikšanai.
Produkta/ pakalpojuma atšķirība no pašreizējā piedāvājuma, konkurentu cenu salīdzinājums
Pakalpojums atšķiras no konkurentu pakalpojuma piedāvājuma ar to, ka pelni tiek izkaisīti stratosfērā un termosfērā un netiek nogādāti atpakaļ uz zemes radiniekiem. Līdz ar to uzskatāmi divi dažādi pakalpojumu veidi. Konkurentu cenu amplitūda – 995 $ - 12 500$, mūsu piedāvājums no 3000 $.
Produkta/ pakalpojuma mērķauditorija
Jebkura vecuma, dzimuma, profesijas, rases un reliģijas pārstāvji, ar vidēji augstiem, augstiem ienākumiem.
Projekta realizācija
Idejas ieviešanai un turpmākai uzturēšanai nav nepieciešami ilgtermiņā lieli ieguldījumi. Galvenais darbības posms ir idejas ieviešana, popularizēšana un sadarbības veidošana ar sadarbības partneriem.
Sākotnēji projekta ieviešanai un popularizēšanai nepieciešami 5000 Ls, kuri tiks izlietoti mājaslapas izstrādē, sadarbības izveidošanai ar kosmosa tehnoloģiju kompānijām un sadarbībai ar medijiem.
Kā finansēšanas avots tiks izmantoti pašu līdzekļi piesaistot projektu konkursos iegūtās naudas prēmijas.