Jaunākais izdevums

Sieviešu apakšveļas pārdošana krīzes laikā saglabājas samērā augstā līmenī un apliecina noturību pret recesiju.

Turklāt vispopulārākās sieviešu vidū ir preces, kuras neizceļas ar pārlieku pieticību un vienkāršību, secinājusi britu pētījumu kompānija Verdict Research. Pēc tās prognozēm, 2009.gadā pārdošana mazumtirdzniecības nozarē, neskaitot interneta un pārtikas veikalus, saruks par 4%, bet apakšveļas tirgus samazināsies tikai par 0.8%.

Izsmalcinātas apakšveļas pārdošanas kompānijas Agent Provocateur vadītājs Harijs Hogarts apgalvo, ka viņa bizness šogad augs, vēstī The Financial Times (FT). Pēc viņa sacītā, tā kā pārīši krīzes laikā atsakās no izklaidēm un biežāk paliek mājās, sievietes arvien vairāk «investē» kārdinošos apģērba gabalos, lai uzkarsētu attiecības ar partneri. «Tas palīdz sievietēm justies labāk, un visiem mums pašreiz nenāk par ļaunu nedaudz sapurināties,» FT citē Hogartu.

Arī cita liela kompānija, kura specializējas pikantas apakšveļas un preču pieaugušajiem pārdošanā — Ann Summers —uzskata, ka tās pārdošanas apjoms palielinās pateicoties Pikantās apakšveļas pārdošanai krīze nekaitētPikantās apakšveļas pārdošanai krīze nekaitēam, ka cilvēki vairāk laika pavada mājās un izmanto krīzi attiecību uzlabošanai.

Pikantās apakšveļas pārdošanai krīze nekaitē

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lauma International AS paziņojusi par nosaukuma maiņu uz European Lingerie Group AS, lai pilnībā atspoguļotu grupas biznesa attīstību, ambiciozo globālās izaugsmes stratēģiju un darbības mērogu, informē kompānijas pārstāvji.

«Lauma International tika dibināta kā LSEZ Lauma Fabrics, vadošā tekstilmateriālu, mežģīņu un lenšu ražotāja apakšveļas industrijā, mātes uzņēmums. Līdz ar Felina International AG iegādi šī gada jūnijā, grupa ir paplašinājusi darbību apakšveļas izstrādē, ražošanā un tirdzniecībā, veidojot jaunu, vertikāli integrētu struktūru. Uzņēmumu grupa ir ieņēmusi stabilas un organiskas izaugsmes ceļu un kļuvusi par spēcīgu spēlētāju sieviešu apakšveļas nozarē Eiropā. Mātesuzņēmuma nosaukuma maiņa ir stratēģisks solis, lai pilnībā atspoguļotu Grupas izaugsmes stratēģiju jaunu tirgu apguvē un produktu portfeļa paplašināšanā,» skaidro European Lingerie Group AS izpilddirektors un valdes priekšsēdētājs Pēters Partma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Mana pieredze: Celt pašapziņu ar apakšveļu

Monta Glumane,12.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apakšveļas zīmols Flash You and me piecos gados kļuvis par stabili augošu biznesu, iekarojis Parīzi un plāno apakšveļā ietērpt arī sievietes Ņujorkā.

«Šajā nozarē ir viegli sākt individuālā dizaina veļas biznesu, bet noturēt uzmanību ir diezgan grūti. Tie uzņēmēji, kuri bija mani elki, kad sāku biznesu, šobrīd jau ir beiguši savu darbību. Pašmācības ceļā nodibinājām uzņēmumu, attīstījām šūšanu, pārdošanu. Pirmie trīs gadi bija maldīšanās un bakstīšanās, un tikai pēdējos divus gadus var teikt, ka šis ir bizness,» stāsta zīmola Flash You and me dizainere Līva Šteina.

Viņa pauž, ka Latvijā nevienam nav pieredzes veļas dizaina izstrādē, arvien viss tiek balstīts uz padomju laika zināšanām. Dizainerei aizvien ir nesaprotami, kā te var būt tik daudz veļas ražotāju, bet nav nevienas izglītības iestādes, kurā iegūt specializēto izglītību. Viņa pati ir beigusi Latvijas Mākslas akadēmiju. «Pirku biksītes un ārdīju ārā. Lai arī viss ir nācis pašmācības ceļā, tāpat konstruēšanas un šūšanas pamatus, proporciju ievērošanu un sajušanu iedeva akadēmijas izglītība. 4. kursā manu vīru notrieca mašīna, viņš bija komā, un es taisīju kolekciju par to, kā atspoguļojas iekšējās rētas, kā cilvēks, kurš ir iekšēji cietis, izskatās ārēji. Kolekcija bija ar saitēm, lentēm. Tā doma bija, ka tu sasien sevi ar apģērbu, lai neredz to, kas notiek iekšā, un tā arī aizsākās apakšveļas radīšana ar lentēm,» atceras L. Šteina.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Viedoklis: Baltijas gada darījums ārvalstīs - ko tas māca citiem reģiona uzņēmējiem

LHV bankas institucionālo tirgu vadītājs Ivars Bergmanis,12.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas Lauma Fabrics mātes uzņēmums European Lingerie Group (ELG) šā gada jūnijā iegādājās vācu apakšveļas ražotāju un mazumtirgotāju Felina. Tieši šo darījumu Baltijas M&A un privātā kapitāla balvas žūrija atzina par gada Baltijas darījumu ārvalstīs. Darījums bija netipisks Baltijas tirgum vairāku iemeslu dēļ un var sniegt pozitīvas mācības citiem reģiona mazajiem un vidējiem uzņēmumiem (MVU).

Tieši mazie un vidējie uzņēmumi nereti saskaras ar finansējuma piesaistes grūtībām, īpaši starptautiski. Taču vienlaikus to izaugsmei un attīstībai ir izšķiroša loma ekonomikā, jo Baltijā tie veido nozīmīgu tautsaimniecības daļu un spēlē svarīgu lomu iekšzemes kopprodukta radīšanā un nodarbinātībā.

Tātad - kā kļuva iespējams, ka par Felina, Vācijā 1885. gadā dibināta ražotāja, īpašniekiem kļuva Latvijā bāzēts uzņēmums? Kā notika šāds darījums, par kuru pavisam nesenā pagātnē visdrīzāk pat nevarējām iedomāties, un ko no tā varam mācīties?

Spējam attīstīties rietumu virzienā

Pirmkārt, ELG Felina iegādes darījums gājis pretrunā vēsturiskajam uzskatam un cilvēku gaidām - ja mazs vai vidējs uzņēmums no Baltijas mēģina ko darīt starptautiski, tad tas nepavisam nav vienkārši.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

European Lingerie Group nostiprinās Krievijas tirgū

Elīna Pankovska,11.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Liepājas Lauma Fabrics mātes uzņēmums AS European Lingerie Group (ELG) iegādājies krievu izplatīšanas uzņēmumu AO Avangard.

Liepājas Lauma Fabrics mātes uzņēmums AS European Lingerie Group (ELG) iegādājies krievu izplatīšanas uzņēmumu AO Avangard. Līdz ar to ELG vēlas nostiprināt savu uzņēmējdarbību Krievijas tirgū un uzlabot apgrozījumu, informē uzņēmuma sabiedrisko attiecibu nodaļas vadītājs Silvers Puks (Silver Pukk).

ELG vadītājs Pīters Partma (Peter Partma) norāda, ka šis darījums būs laba platforma turpmākai izaugsmei Krievijā un NVS valstīs, jo Krievijas tirgus ir ļoti svarīgs, un Avangard kā izplatītājam tajā ir neatsverama loma. Arī ELG valdes locekle Diāna Suprunoviča atzīmā, ka ar Avangard palīdzību uzņēmums vēlas palielināt Krievijas apakšveļas ražotājiem pārdoto materiālu apjomu un ieviest jaunus medicīnas produktus, jo ir svarīgi ne tikai ražot labus produktus, bet arī savlaicīgi tos piegādāt. Iegādājoties Avangard, tiks iegūta kontrole pār piegādes ķēdi un klientiem Krievijā varēs piedāvāt centralizētus loģistikas pakalpojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Lauma International iegādājas Vācijas apakšveļas ražotāju Felina

Zane Atlāce-Bistere,14.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Lauma International, kurai pieder LSEZ Lauma Fabrics SIA, ir iegādājusies Vācijas sieviešu apakšveļas ražošanas un tirdzniecības grupu Felina, informē uzņēmumā. Darījuma summa netiek atklāta.

1885. gadā dibinātā Felina ražo un izplata sieviešu apakšveļu ar zīmoliem Felina un Conturelle. Felina grupai pieder ražotne Ungārijā un vairumtirdzniecības uzņēmumi Vācijā, Francijā, Itālijā, Spānijā, ASV, Portugālē, Polijā un Čehijā. Grupas galvenā mītne atrodas Manheimā, Vācijā. AS Lauma International iegādājusies 100% Felina International AG akciju no privātā kapitāla fonda palero.

AS Lauma International ir tekstilmateriālu, mežģīņu un citu sieviešu apakšveļas šūšanai paredzētu materiālu vadošā Eiropas ražotāja LSEZ Lauma Fabrics SIA mātes uzņēmums. Lauma Fabrics pieder ražotnes Latvijā un Vācijā. Uzņēmums izgatavo un tirgo arī medicīnas tekstilpreces ar zīmolu Lauma Medical. AS Lauma International īpašnieki ir Indreks Rahumā (Indrek Rahumaa) un Džons Bonfīlds (John Bonfield).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākotnēji peldkostīmu zīmols Collar bija mākslas studentes Montas Apsānes eksperiments, bet tagad tas pamazām pāriet nākamajā – biznesa – līmenī

Collar ir peldkostīmu, apakšveļas un aksesuāru zīmols, bet sākotnēji Monta galvenokārt veidoja sportiskus peldkostīmus. Šī pavasara un vasaras kolekcija bija jau trešā. «Šajā laikā ir būtiski mainījies tas, kādās formās, stilā, krāsās un apdrukā strādājam. Zīmola pamatā ir askētiski vienkārša sievišķība kopā ar netradicionālu skatījumu uz skaistumu. Iestājamies par individualitāti, par unikālu skaistumu ikkatrā cilvēkā. Mums ir apnikušas klasiskās formas, mini bikini, atkailinātība un iedomāti standarti, kā sievietēm būtu jāizskatās. Mums ir svarīgs veselīgs skatījums uz ķermeni – tas var būt tievs, apaļīgs, jebkāds. Galvenais, lai sievietes sevi neierobežo un nedara sev pāri,» stāsta Ieva Laube, Collar līdzdibinātāja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Lindex saskata potenciālu jaunā sieviešu apakšveļas zīmolā Closely

Lelde Petrāne,15.11.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lindex nodibinājis partnerattiecības ar jaunu Zviedrijas sieviešu apakšveļas zīmolu Closely. Partnerattiecības ir daļa no Lindex centieniem meklēt jaunas izaugsmes iespējas.

Zīmolu Closely radījuši zviedri - Tūve Langseta (Tove Langseth) un Filips Nilsons (Filip Nilsson). T. Langseta bijusi reklāmas aģentūras Nord DDB vadītāja, bet F. Nilsons vairāk nekā 20 gadus strādājis Zviedrijas lielākajā reklāmas aģentūrā Forsman & Bodenfors par radošo direktoru. Kopā viņi izveidoja jauno sieviešu apakšveļas zīmolu Closely, un jau no paša sākuma Lindex viņiem pievienojās kā partneris un investors.

«Mūsu partnerattiecības ar Closely ir lielisks piemērs tam, kā radīt jaunas biznesa iespējas. Analizējot globālo sieviešu apakšveļas tirgu, mēs saskatījām lielu potenciālu Tūves un Filipa novatoriskajā idejā,» teic Lindex vadītāja Susanne Ēnboge (Susanne Ehnbåge).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otrdien, 24. oktobrī tika atklāta 27. Rīgas modes nedēļa, kas līdz 28. oktobrim pulcēs vienkopus starptautisko modes sabiedrību.

Riga Fashion Week (RFW) laikā gaidāmas ne tikai Latvijas dizaineru modes skates, bet arī vairāki radoši un izglītojoši pasākumi, kas tiek organizēti, lai Rīgā svinētu modi un mākslu.

Šoruden RFW programma ietvers tādu Latvijas dizaineru modes skates kā Anna Led, Atis Artemjevs, Dace Bahmann, Katya Katya, Natalija Jansone, Nóló, One Wolf, Talented, KULT, AntiStar, Bulichev, QooQoo, Aristocrat Kids un Paade Mode, kā arī ārvalstu dizaineru skates: BIRYUKOV(Krievija), Lena Lumelsky(Beļģija), DiLiborio(Itālija) un Diana Arno(Igaunija).

27. Rīgas modes nedēļas ietvaros tiek plānoti vairāki radoši pasākumi, viens no tiem – ievērojamajam modes namam Christian Dior veltītas izstādes «Dior» atklāšana Modes muzejā, Grēcinieku ielā 24.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Rietumu banka kļuvusi par European Lingerie Group līdzīpašnieci

Db.lv,05.07.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rietumu banka un starptautiskā kompāniju grupa European Lingerie Group (ELG) ir sagatavojuši un noslēguši darījumu par grupas biznesa finansēšanu, kā arī banka kļuvusi par 30% grupas kapitāla īpašnieci.

Rietumu bankas kopēja piešķirtā finansējuma apjoms ir 27 miljoni eiro.

European Lingerie Group ir pilnībā vertikāli integrēta uzņēmumu grupa, kas darbojas apakšveļas ražošanas un pārdošanu jomā. Grupas ražošanas uzņēmumi strādā Baltijā, Ungārijā un Vācijā, bet tās produkcija ir pārstāvēta mazumtirdzniecībā 46 pasaules valstīs, ka arī online platformās.

ELG nodarbojās tajā skaitā ar audumu ražošanu apakšveļai zem Lauma Fabrics zīmola, kuri tiek piegādāti vadošajām rūpnīcām gan Eiropā, gan citos pasaules reģionos. Tāpat ELG grupa nodarbojas ar apakšveļas dizaina izstrādi, ražošanu un pārdošanu, kas ietver tādus zīmolus kā Felina, Conturelle un Senselle, kā arī ir Francijas apakšveļas un peldkostīmu tirdzniecības tiešsaistes platformas Dessus-Dessous īpašniece. ELG ražo arī zīmola Lauma Medical medicīnas tekstilu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pavasarī Latvijas modes un tiešsaistes iepirkšanās entuziastus priecēja ziņas par ekskluzīvās tiešsaistes modes kopienas BestSecret ienākšanu tās tirgū. BestSecret piedāvā vairāk nekā 3000 starptautiski pazīstamus modes zīmolus ar atlaidi līdz 80%. Ja jūs vēl neesat izmantojis modes kopienas maģiskos ieguvumus, kas pilnībā mainīs jūsu skatījumu uz modi, paziņotās rudens atlaides noteikti ir īstais laiks to darīt!

BestSecret.com piedāvā visplašāko apģērbu, modes aksesuāru un apavu klāstu katram stilam un gaumei. BestSecret novembrī saviem lietotājiem piedāvā daudzus pārsteigumus - bezmaksas piegāžu un pazeminātu cenu veidā. Jūs tam neticat? Izmēģiniet paši!

Reģistrējieties vietnē BestSecret, abonējiet viņu e-biļetenu, lai sekotu jaunākajām ziņām un atlaidēm, un pievienojieties apmierinātiem klientiem ar vislabākajām modes tendencēm par lieliskām cenām. Lūdzu, ņemiet vērā, ka ielūgumu skaits ir ierobežots, tāpēc nekavējiet pārāk ilgi!

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Pandēmijas izraisītas pārdomas Vecgada vakarā

Līva Zorgenfreija, "Swedbank" galvenā ekonomiste Latvijā,29.12.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izvērtēt 2020.gadu pirmajā brīdī šķiet vienkāršāk nekā tas patiesībā ir. Gads daudziem šķitis kā viens no "sliktākajiem" ja ne visas dzīves laikā, tad pēdējā desmitgadē noteikti.

Tomēr tas nesis arī iespaidīgus zinātnes sasniegumus un saprāta atgriešanos starptautiskajā politikā, par ko liecina ASV vēlēšanu iznākums un Brexit vienošanās. Tas ļauj domāt, ka 2021. gadā pasaule varēs nedaudz uzelpot. Skaidrs, ka riski vēl joprojām saglabājas augsti, jo vīruss var mūs vēl pārsteigt ar jaunām un bīstamākām mutācijām, kas nozīmē, ka vajadzēs pielāgot vakcīnas, attālinot Covid-19 uzveikšanu. Taču, pat pieņemot, ka viss rit kā pa diedziņu, proti, pandēmija atkāpjas un 2021. gads ir pirmais no vairākiem izaugsmes gadiem, Covid-19 stāsts vēl nebūs beidzies. Jau daudz runāts par krīzes ietekmi uz globalizāciju un digitalizāciju, bet, iespējams, mazāk diskutēts par to, ka tā ir neatgriezeniski izmainījusi valsts un privātā sektora attiecības, saasinājusi eksistējošās nevienlīdzības problēmas, un mudinājusi aktīvāk ķerties pie klimata pārmaiņu draudu risināšanas. Šie ir daži no faktoriem, kuru dēļ varam sacīt, ka Covid-19 ietekme pasaules un Latvijas ekonomikā būs jūtama vēl daudzus gadus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Veļas ražotājiem Krievijas tirgus joprojām galvenais

Ilze Šķietniece, speciāli DB,16.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien, 16. aprīlī, akciju sabiedrība Lauma Lingerie Jūrmalā iepircējiem un tirgotājiem no visas pasaules prezentē jauno – 2020. gada pavasara, vasaras – kolekciju. Liepājas veļas ražotāju galvenais eksporta tirgus joprojām atrodas austrumos.

Lai gan pirms tam tos smagi ietekmēja rubļa krīze, divos gados uzņēmumi atguvušies un atkal sasnieguši iepriekšējos rādītājus.

Ap pussimt uzņēmumu

Liepāja izsenis ir zināma kā Latvijas veļas ražotāju galvaspilsēta. Pašvaldības informācija rāda, ka pilsētā apģērbu ražošanas nozarē pēdējos četros gados darbojas vidēji 85 uzņēmumi. Lielākā daļa ir apakšveļas šuvēji un ar to saistītās firmas, piemēram, Lauma Fabrics, kas ražo tekstila materiālu, informē domes sabiedrisko attiecību speciāliste Dace Freidenfelde.

Pēc Latvijas Veļas ražošanas asociācijas datiem, Liepājā koncentrējušies vairāk nekā 50 veļas ražotāju. Galvenie nopelni tajā ir 70. gadu sākumā atvērtajam galantērijas kombinātam Lauma un tā dzīvotspējai cauri gadu desmitiem. Daudzu uzņēmumu vadītāji, īpašnieki savulaik strādājuši tieši tur, līdz nolēmuši sākt savu biznesu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Jeļcina uzvaru vēlēšanās kaldinājuši arī rietumvalstu līderi

Māris Ķirsons, Db,27.09.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

1996. gadā Krievijas prezidenta vēlēšanās Borisa Jeļcina uzvaru palīdzēja nodrošināt ne tikai šis valsts oligarhi, bet arī rietumvalstis, tā atsaucoties uz laikraksta Moskovskij Komsomoļec publicētajiem Kremļa pašreizējā opozicionāra un bijušā premjerministra Mihaila Kasjanova memuāru fragmentiem un saviem datiem ziņo raidījumus Post scriptum.

Ja agrāk par to, ka Borisa Jeļcina priekšvēlēšanu kampaņa daļēji finansēta no ārzemēm stāstīja tikai komunisti, tad tagad to apstiprinājis to laiku notikumu tiešs līdzdalībnieks — M. Kasjanovs. Proti, avīze Moskovskij Komsomoļec publicējusi fragmentus no M.Kasjanova grāmatas, kurā detalizēti aprakstīts, kā toreizējais Krievijas finanšu ministra vietnieks M. Kasjanovs «kārtoja lietas» sarunās ar ārzemju avotiem.

M. Kasjanovs rakstot, ka 1996. gada sākumā B. Jeļcins sapratis katastrofālo situāciju — viņa reitings bija vien 2 %, bet problēmu — kaudze — krīze pieņēmās spēkā auga nesamaksāto algu, pensiju un stipendiju parādi, bez kuru audzēšanas Jeļcinam neesot bijis cerību uz atkārtotu ievēlēšanu. Krievijas oligarhi nosprieduši, ka B. Jeļcina atkārtota ievēlēšana jāpanāk par katru cenu, un šajā jomā pretimnākšanu izrādījušas arī rietumvalstis, jo tām B. Jeļcins bijis «ērts cilvēks», kurš rīkosies atbilstoši viņu interesēm vai vismaz nerīkosies pretī tām, stāsta raidījums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

EM atsākusi publicēt sarakstus ar preču eksportētājiem uz Krieviju un Baltkrieviju

Db.lv,16.02.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairā nekā 200 Latvijas uzņēmumi 2023.gada decembrī eksportējuši preces uz Krieviju un Baltkrieviju

Pēc vairāku mēnešu pārtraukuma Ekonomikas ministrija (EM) savā mājaslapā nopublicējusi sarakstus ar Latvijā reģistrētajiem uzņēmumiem, kuri 2023.gada decembrī eksportējuši preces no Latvijas uz Krieviju un Baltkrieviju. Sarakstos atrodami tikai preču eksportētāji, bet nav iekļauti, piemēram, importētāji. Tieši saistībā ar importu pēdējo mēnešu laikā plaši izskanējuši arī valsts kapitālsabiedrību vārdi un atbildība, rosinot nacionālā līmenī virzīt Krievijas graudu importa aizliegumu Latvijā.

Attiecīgu likumprojektu graudu importa aizliegumam no Krievijas Saeimā plānots pieņemt februāra laikā. Tikmēr Eiropas Komisijas (EK) preses pārstāvis tirdzniecības un lauksaimniecības jomas jautājumos Olofs Gills (Olof Gill) Dienas Biznesam atturīgi vērtēja Latvijas iniciatīvas noteikti papildu tirdzniecības ierobežojumus lauksaimniecības produktu importam, norādot, ka neviena no ES pieņemtajām sankcijām saistībā ar Krievijas agresijas karu Ukrainā nav vērsta uz lauksaimniecības un pārtikas preču tirdzniecības ierobežošanu. Turklāt par sankcijām dalībvalstis lemjot kopīgi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tekstilražotājs "Lauma Fabrics" reģistrējis komercķīlu ar 58,8 miljonu eiro nodrošinātā prasījuma maksimālo summu, liecina "Firmas.lv" pieejamā informācija.

Kā parādnieks reģistrēts uzņēmuma kapitāldaļu turētājs SIA "European Lingerie Group", savukārt ieķīlātā manta ir SIA "Lauma Medical" kapitāldaļas un cita manta. Komercķīlas ņēmējs ir "Rietumu banka".

Ieķīlātā manta ir visi krājumi, visi ķermeniskie pamatlīdzekļi, visas prasījuma tiesības, transportlīdzekļi, kā arī cita "Lauma Medical" manta.

Komercķīla reģistrēta trešdien, 9.jūnijā.

2019.gadā reģistrētās "Lauma Medical" kapitāldaļu turētājs ir "Lauma Fabrics".

Jau vēstīts, ka "Lauma Fabrics" 2019.gadā strādāja ar 32,228 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 1% vairāk nekā 2018.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa samazinājās par 9,4% un bija 3,132 miljoni eiro. Uzņēmuma finanšu dati par 2020.gadu vēl nav publiskoti.

Komentāri

Pievienot komentāru
DB projekti

Baltijas M&A un privātā kapitāla balva tiek piešķirta Luminor, Food Union un Laumai

Dienas Bizness,05.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas M&A un privātā kapitāla foruma ietvaros, 4. oktobrī tika izziņoti Baltijas M&A un privātā kapitāla balvas ieguvēji. Visnozīmīgākie šā gada darījumi saņēma apbalvojumus trijās kategorijās.

Baltijas M&A gada darījums 2017 – Nordea un DNB darījums, kurā tika apvienoti uzņēmumi Baltijā

DNB, vadoša norvēģu finanšu pakalpojumu sabiedrība, un Nordea, lielākā finanšu pakalpojumu grupa Ziemeļeiropā, ir apvienojušas to darbības Baltijas reģionā, radot vadošu banku Baltijā ar spēcīgām saknēm Ziemeļvalstīs.

Šis ir lielākais darījums Baltijas valstu vēsturē – apvienoto aktīvu vērtība ir EUR 13 miljardi. Darījuma būtiskākais aspekts bija pārvarēt grūtības saistībā ar regulējumu: apvienošanai vajadzēja atļauju no ES Komisijas un Eiropas Centrālās bankas.

Baltijas privātā un riska kapitāla gada darījums 2017 – PAG Capital un Meridian Capital Management investīcijas sabiedrībā Food Union

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunā vīriešu veļas zīmola «tom àdam» peldšortu kolekcija ir veidota no pārstrādātas okeānā atrastas plastmasas, kas darīts, lai saudzētu vidi un piedāvātu patērētājiem ilgtspējīgas alternatīvas, jo viena no «tom àdam» prioritātēm ir ētiska ražošana.

Zīmola attīstītājs Toms Ādams Vītoliņš novērojis, ka pēdējā gada laika ilgtspējas tēma kļūst arvien aktuālāka un uzskata, ka cilvēki ikdienā piedomā par to, ka ir atbildīgi par lietām, ko ienes un atstāj šajā pasaulē. «Cilvēki arvien vairāk piedomā pie kaitējuma, ko nodarām, un sāk apzināties un interesēties par pozitīvām alternatīvām un dabai draudzīgu dzīvesveidu – ja varam izmantot salmiņus no bambusa vai makaroniem, kādēļ patērēt nepārstrādājamus tekstilmateriālus?» tā viņš.

Viena no «tom àdam» prioritātēm ir ētiska ražošana. Tādēļ nemitīgi tiek meklēti veidi, kā ražošana procesu padarīt ētiskāku un dabai draudzīgāku. «Gandrīz visi peldšorti tiek izgatavoti no poliestera. Šie audumi ir izgatavoti no plastmasas un tie nav biodegradabli, tātad tie būs uz šīs zemes vel ļoti ilgu laiku. Tāpat tie patērē daudz vairāk ūdens kā materiāla izveide no pārstrādātas okeānā savāktas plastmasas. Tādēļ mūsu mērķis ir sākt pašiem ar sevi un censties vismaz mazliet uzlabot šo situāciju,» saka T. Ā. Vītoliņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vīriešu apakšveļas zīmola tom àdam ambīcijas ir mainīt vīriešu veļas tirgu, rādot piemēru, ka ir iespējams virzīties uz ētiskāku produkciju

Cilvēki gadiem ilgi ir valkājuši apģērbu, ko šodien mēdz saukt par neētisku. Zīmola tom àdam (SIA Tom Adam) īpašnieks Toms Ādams Vītoliņš novērojis, ka Rietumos mainās sociālā apziņa par to, kas ir labs un slikts, it īpaši jautājumos, kas skar vides piesārņojumu.

Toms Ādams uzsver, ka zīmola veļa atšķiras ar ētiskām ražošanas metodēm, kas šī brīža vīriešu veļas tirgū nav plaši izplatīta prakse. «Izmantojam ekskluzīvus un īpaši izmeklētus itāļu audumus, kurus citi zīmoli veļas nozarē neizmanto. Bokseršorti ērti pieguļ miesai, un tie «nesabrauc» uz augšu kā liela daļa šo izstrādājumu. Mēs investējam laiku veļas testēšanā, meklējot labākos risinājumus, lai tā būtu pēc iespējas ērtāka. Peldšorti vizuāli izskatās kā uzvalka bikšu šortu versija, tādēļ ir iespējams ar tiem nopeldēties un nepārģērbjoties doties uz kādu tikšanos. Uz apakšveļas nav redzami logotipi vai uzraksti, tādā veidā ļaujot cilvēkam šo veļu asociēt vairāk ar savām sajūtām, ne zīmolu,» viņš stāsta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Uz Krieviju un Baltkrieviju eksportējošo Latvijas uzņēmumu skaits nedaudz sarucis; importētājus joprojām saudzē

Diena.lv,24.08.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Augusta beigās Ekonomikas ministrijas (EM) publicētajā sarakstā ar uzņēmumiem, kas 2024.gada jūnijā veikuši preču eksportu uz Krieviju un Baltkrieviju, ir iekļauti attiecīgi 128 un 73 uzņēmumi no dažādām nozarēm.

Pusgada laikā kopš iepriekšējā saraksta publicēšanas to skaits ir nedaudz sarucis. Centrālās statistikas dati rāda, ka eksporta apjomi šogad, salīdzinot ar 2023.gada pirmajiem pieciem mēnešiem, uz Krieviju un Baltkrieviju turpina pakāpeniski kristies, kamēr imports no Baltkrievijas pat pieaudzis. Vienlaikus, kamēr preču eksportētāji jau ilgstoši dažādos formātos saņem publisko kaunināšanu un tiek publicēti īpašos sarakstos, oficiāls pakalpojumu eksportētāju un dažādo importētāju saraksts šajā laikā tā arī nav tapis, lai arī importētāji lielā mērā ir tie, kuri pērk preces un pakalpojumus un maksā līdzekļus Krievijas un Baltkrievijas ekonomikām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Lauma Fabrics reģistrēta jauna komercķīla par vienu miljonu eiro

LETA,25.09.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ražotājs SIA "Lauma Fabrics" ceturtdien, 24.septembrī, reģistrējis komercķīlu ar nodrošinātā prasījuma maksimālo summu viens miljons eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Komercķīlas ņēmējs ir AS "Attīstības finanšu institūcija "Altum"", kurai par labu uzņēmums ieķīlājis visu savu mantu kā lietu kopību uz ieķīlāšanas brīdi, bet ķīlā neietilpst atsevišķi pamatlīdzekļi, kas iegūti Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras investīciju projekta realizācijas laikā.

Kopumā "Lauma Fabrics" reģistrētas trīs aktuālas komercķīlas par kopumā 4,2 miljoniem eiro.

Jau vēstīts, ka "Lauma Fabrics" pagājušajā gadā strādāja ar 32,228 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 1% vairāk nekā 2018.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa samazinājās par 9,4% un bija 3,132 miljoni eiro.

"Lauma Fabrics" ietilpst apakšveļas ražošanas uzņēmumu grupā AS "European Lingerie Group", kuras galvenā mītne atrodas Latvijā. "European Lingerie Group" patiesais labuma guvējs uz īpašumtiesību pamata, pēc "Firmas.lv" datiem, ir Indreks Rahumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Par Lauma Fabrics tiešo īpašnieku kļuvusi European Lingerie Group

LETA,16.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par tekstilmateriālu ražotājas SIA «Lauma Fabrics» tiešo īpašnieku kļuvusi apakšveļas ražošanas uzņēmumu grupa AS «European Lingerie Group», kurai iepriekš kompānijas kapitāldaļas piederēja pastarpināti, liecina informācija «Firmas.lv».

Iepriekš «Lauma Fabrics» kapitāldaļas piederēja AS «European Lingerie Brands», kuras vienīgais īpašnieks ir «European Lingerie Group».

«Tā kā vēlējāmies vienkāršot grupas struktūru »European Lingerie Brands« un »European Lingerie Group« tika apvienotas. Līdz ar to formāli Uzņēmumu reģistrā parādās īpašnieku maiņa, kaut gan pēc būtības īpašnieku struktūrā izmaiņu nav, arī ietekmes uz »Lauma Fabrics« darbību nav,» aģentūrai LETA skaidroja «Lauma Fabrics» pārstāvji.

Izmaiņas Uzņēmumu reģistrā iegrāmatas 13.jūlijā.

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka «Lauma Fabrics» apgrozījums 2017.gadā bija 32,513 miljoni eiro, kas ir par 0,5% vairāk nekā 2016.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa samazinājās par 11,4% un bija 2,291 miljons eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Madrides Real futbolists Krištianu Ronaldu (Cristiano Ronaldo),sākot no nākamā gada, nomainīs līdzšinējo Armani apakšveļas līnijas reklāmas seju Deividu Bekhemu (David Beckham), BBC.

D. Bekhems iepriekšējo gadu bija Armani vīriešu apakšveļas līnijas reklāmas seja. Jāatzīmē, ka D. Bekhems reklāmās arī fotogrāfējies kopā ar savu sievu Viktoriju Bekhemu, kura līgumu ar Armani parakstīja par 12 miljoniem USD.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saistībā ar televīzijas translāciju reitinga mazināšanos un pret pasākumu vērstās kritikas uzliesmojumiem, apakšveļas zīmols “Victoria's Secret” paziņojis par ikgadējās modes skates atcelšanu, ziņo BBC.

Pirmo reizi “Victoria's Secret” apakšveļas modes šovs norisinājās 1995. gadā, kļūstot par nozīmīgu pop kultūras notikumu un ik gadu piesaistot miljoniem skatītāju. Taču pērn šovs piedzīvoja viszemākos skatījumus tā pastāvēšanas vēsturē, turklāt arī saņēma asu kritiku par seksismu, vecmodīgumu un dažādības trūkumu.

Zīmolu pārstāvošais uzņēmums “L Brands” ir atzinis, ka šobrīd ir svarīgi turpināt attīstīt zīmola mārketinga stratēģiju. “Mēs cenšamies saprast, kā pozicionēt zīmolu un kā veiksmīgāk komunicēt ar pircējiem,” investoriem sacīja “L Brands” finanšu direktors Stjuarts Burgdoerfers (Stuart Burgdoerfer).

Viņš pauda arī to, ka līdz šim šovi ir bijuši “svarīga zīmola daļa un vērienīgs sasniegums mārketingā”.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ciešot neveiksmi mēģinājumā saglābt vienotu Parex banku, tiek pieļauts scenārijs, realizējot kuru, banku sadalītu divās daļās un labo daļu pārdotu, ziņo TV3 raidījums Nekā Personīga.

Gatavojoties nelabvēlīgajam scenārijam valdībā jau reiz esot skatīts speciāls likumprojekts, kas legalizētu bankas restrukturizāciju un pārdošanu. Saskaņā ar to bankas likvīdie aktīvi – depozīti, norēķinu konti, drošie kredīti tiktu nošķirti no banka saistībām pret aizdevējiem, sliktajiem kredītiem un nelikvīdajiem vērtspapīriem.

Zaudējumus sološā bankas daļa paliktu valsts īpašumā, bet likvīdā bankas daļa pēc restrukturizācijas tiktu virzīta ātrai pārdošanai.

Nosauktā summa, ko varētu saņemt par Parex labākās daļas pārdošanu ir 500 miljoni eiro.

Aizvadītajā nedēļā esot saņemti rezultāti no Parex bankā veiktās padziļinātās pārbaudes jeb due diligence, kas bija jāveic, lai pārliecinātos par patieso stāvokli bankā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pateicoties tādiem seriāliem kā Cougar Town un kinoteātros gaidāmajai filmai Sex and City 2 (Sekss un Lielpilsēta 2), sievietes vecumā ap 40 gadiem sākušas aktīvāk iegādāties pikanto apakšveļu.

Tā norāda Lielbritānijas mazumtirdzniecības tīkls Debenhams, raksta Reuters.

Populārais seriāls un gaidāmā pilnmetrāžas filma, kur tiek atspoguļota aptuveni 40 gadīgo sieviešu «guļamistabas dzīve», veicina pieprasījumu pēc pikantās veļas no šāda vecuma sieviešu, skaidro Debenhams.

«Populāras aktrises šajā vecuma grupā, piemēram, filmā Sekss un Lielpilsēta un seriālā Cougar Town, rada šī vecuma sievietēm pārliecību,» norādījusi kāda apakšveļas pircēja veikalā Debenhams.

Komentāri

Pievienot komentāru