Sieviešu apakšveļas pārdošana krīzes laikā saglabājas samērā augstā līmenī un apliecina noturību pret recesiju.
Turklāt vispopulārākās sieviešu vidū ir preces, kuras neizceļas ar pārlieku pieticību un vienkāršību, secinājusi britu pētījumu kompānija Verdict Research. Pēc tās prognozēm, 2009.gadā pārdošana mazumtirdzniecības nozarē, neskaitot interneta un pārtikas veikalus, saruks par 4%, bet apakšveļas tirgus samazināsies tikai par 0.8%.
Izsmalcinātas apakšveļas pārdošanas kompānijas Agent Provocateur vadītājs Harijs Hogarts apgalvo, ka viņa bizness šogad augs, vēstī The Financial Times (FT). Pēc viņa sacītā, tā kā pārīši krīzes laikā atsakās no izklaidēm un biežāk paliek mājās, sievietes arvien vairāk «investē» kārdinošos apģērba gabalos, lai uzkarsētu attiecības ar partneri. «Tas palīdz sievietēm justies labāk, un visiem mums pašreiz nenāk par ļaunu nedaudz sapurināties,» FT citē Hogartu.
Arī cita liela kompānija, kura specializējas pikantas apakšveļas un preču pieaugušajiem pārdošanā — Ann Summers —uzskata, ka tās pārdošanas apjoms palielinās pateicoties
t am, ka cilvēki vairāk laika pavada mājās un izmanto krīzi attiecību uzlabošanai.