Lindex nodibinājis partnerattiecības ar jaunu Zviedrijas sieviešu apakšveļas zīmolu Closely. Partnerattiecības ir daļa no Lindex centieniem meklēt jaunas izaugsmes iespējas.
Zīmolu Closely radījuši zviedri - Tūve Langseta (Tove Langseth) un Filips Nilsons (Filip Nilsson). T. Langseta bijusi reklāmas aģentūras Nord DDB vadītāja, bet F. Nilsons vairāk nekā 20 gadus strādājis Zviedrijas lielākajā reklāmas aģentūrā Forsman & Bodenfors par radošo direktoru. Kopā viņi izveidoja jauno sieviešu apakšveļas zīmolu Closely, un jau no paša sākuma Lindex viņiem pievienojās kā partneris un investors.
«Mūsu partnerattiecības ar Closely ir lielisks piemērs tam, kā radīt jaunas biznesa iespējas. Analizējot globālo sieviešu apakšveļas tirgu, mēs saskatījām lielu potenciālu Tūves un Filipa novatoriskajā idejā,» teic Lindex vadītāja Susanne Ēnboge (Susanne Ehnbåge).
2020. gada rudenī Closely plāno vērt durvis plašākai sabiedrībai. Tas ir galvenokārt tiešsaistes zīmols, taču plānā ietilpst arī izstāžu telpas.
«Idejas pamatā ir radīt pasaulē labāko apakšveļu. Izklausās augstprātīgi, taču tā mēs domājam. Jau pašā sākumā mums būs maza, taču ļoti funkcionāla sportam veltīta kolekcija,» atklāj T. Langseta.
Filips Nilsons paskaidro sadarbības ar Lindex pamatojumu: «Aptuveni pirms gada mēs kopā ar Lindex padziļināti izpētījām apakšveļas tirgu un secinājām, ka šajā nozarē pašlaik notiek revolūcija, sākot no mazumtirdzniecības līdz uzskatiem par sievieti un ilgtspējību. Bija neiespējami nesākt domāt par jaunu alternatīvu.»
Lindex ir viens no vadošajiem modes zīmoliem Eiropā ar 470 veikaliem 17 valstīs. Lindex biznesa koncepcija ir piedāvāt iedvesmojošas modes preces par pieejamām cenām sievietēm, kuras interesējas par modi. Lindex ir daļa no somu pārstāvētās Stockmann grupas.