Modes preču mazumtirgotājs "Lindex" pavēstījis, ka uzsāk izmaksu samazināšanas programmu, tai skaitā samazinās darbinieku skaitu.
"Lindex" gadu sācis ar lielu apgrozījuma pieaugumu un peļņas palielinājumu, taču globālās koronavīrusa pandēmijas dēļ situācija mainījās. Lai rīkotos atbilstoši situācijai un mazinātu sekas, "Lindex" ātri ieviesa efektīvus pasākumus. Tagad "Lindex" sāk īstenot vēl citus pasākumus, lai uzņēmums arī turpmāk darbotos efektīvi, skaidro zīmola pārstāve Baltijas valstīs Ilze Rubene.
"Pavasarī un vasarā mēs jau parādījām, ka varam izaicināt paši sevi. Mēs sekmīgi un ātri pielāgojāmies klientu vajadzībām un arī īsā laikā daudz apguvām un sasniedzām. Lai nodrošinātu nepārtrauktu uzņēmuma darbību un "Lindex" spētu efektīvi darboties, sastopoties arī ar citiem izaicinājumiem, mēs tagad ieviešam papildu pasākumus un samazinām izmaksas," stāsta izpilddirektore Susanne Ēnboge (Susanne Ehnbåge).
"Lindex" turpina digitālo izaugsmi un palielina tiešsaistes pārdošanas apgrozījumu. Globālās koronavīrusa izraisītās situācijas dēļ "Lindex" kopējais apgrozījums otrajā ceturksnī vietējās valūtās samazinājās par 18 procentiem. Apgrozījums jūnijā bija tāds pats kā iepriekšējā gadā. Lai arī attīstība otrā ceturkšņa beigās atsākās, apgrozījums neatbilst plānotajam, un modes uzņēmums tagad sāk izmaksu taupīšanas programmu, samazinot tās par 150 miljoniem Zviedrijas kronu.
"Mums ir jāpielāgo uzņēmuma darbība pašreizējai situācijai, lai mēs spētu ātrāk reaģēt, būt gatavi dažādām situācijām un kļūtu radošāki. Mēs pārskatām arī "Lindex" galvenā biroja darbu, ieviešot jaunu, pielāgotu darbības modeli. Tas nozīmē arī darbinieku skaita samazināšanu par aptuveni 5 procentiem. Valstīs, kur pārdodam savu produkciju, mēs strādājam pie efektīvāku darba plūsmu izveides, lai atvieglotu ikdienas darbu. Mēs arī pārskatām darba laiku mūsu veikalos, ņemot vērā klientu vajadzības. Vēl viena svarīga mūsu izmaksu samazināšanas programmas daļa ir nepārtraukts darbs pie mūsu nomas līgumu pārskatīšanas un veikalu piedāvājuma optimizēšanas. Vienlaikus turpināsim veikt lielus ieguldījumus digitālajā attīstībā, mūsu pārdošanas kanālu ilgtspējā un jauninājumu ieviešanā," stāsta S. Ēnboge.
"Lindex" ir viens no vadošajiem modes zīmoliem Eiropā ar 460 veikaliem 18 valstīs. "Lindex" ir daļa no somu pārstāvētās "Stockmann" grupas.