Saistībā ar televīzijas translāciju reitinga mazināšanos un pret pasākumu vērstās kritikas uzliesmojumiem, apakšveļas zīmols “Victoria's Secret” paziņojis par ikgadējās modes skates atcelšanu, ziņo BBC.
Pirmo reizi “Victoria's Secret” apakšveļas modes šovs norisinājās 1995. gadā, kļūstot par nozīmīgu pop kultūras notikumu un ik gadu piesaistot miljoniem skatītāju. Taču pērn šovs piedzīvoja viszemākos skatījumus tā pastāvēšanas vēsturē, turklāt arī saņēma asu kritiku par seksismu, vecmodīgumu un dažādības trūkumu.
Zīmolu pārstāvošais uzņēmums “L Brands” ir atzinis, ka šobrīd ir svarīgi turpināt attīstīt zīmola mārketinga stratēģiju. “Mēs cenšamies saprast, kā pozicionēt zīmolu un kā veiksmīgāk komunicēt ar pircējiem,” investoriem sacīja “L Brands” finanšu direktors Stjuarts Burgdoerfers (Stuart Burgdoerfer).
Viņš pauda arī to, ka līdz šim šovi ir bijuši “svarīga zīmola daļa un vērienīgs sasniegums mārketingā”.
Taču mainīgie mūsdienu uzskati ir smagi skāruši zīmola pārdošanas apjomus, sasniedzot viszemāko līmeni. Pirms nedēļās “L Brands” paziņoja, ka trešajā ceturksnī strādājis ar 252 milj. ASV dolāru lieliem zaudējumiem.
Paralēli tam, zīmolu smagi skārusi arī kritika. Pirms gada asu reakciju izpelnījās toreizējais zīmola mārketinga daļas vadītājs Eds Razeks (Ed Razek), kas “Vogue” intervijā pauda viedokli, ka transseksuālām modelēm nebūtu vēlams kļūt par daļu no šova. Vēlāk gan viņš par sacīto publiski atvainojās un atstāja savu amatu.
Tāpat zīmolu slikti iespaidojusi tā dibinātāja, miljardiera Lesa Veksnera (Les Wexner) draudzība ar izbijušo ASV finansistu Džefriju Epsteinu (Jeffry Epstein). Epsteins nomira, atrodoties ieslodzījumā par apsūdzībām saistībā ar cilvēku tirdzniecību.
“Victoria's Secret” šovos ik gadu līdz šim bijušas redzamas pasaulslavenas supermodeles. Tie kļuvuši par karjeras pagrieziena punktu tādām modelēm kā Taira Benksa, Heidija Kluma un Miranda Kera.