Uzņēmums SIA uniqCube tika izveidots 2013. gada 20. novembrī. Uzņēmumam attīstoties, tā vadītāja Anna Sedleniece izlēmusi piesaistīt investorus.
uniqCube ir dizaina lampu jeb gaismas kubu ražotājs, kas piedāvā gan gatavus dizainus, gan personalizēšanas iespēju.
«Galvenokārt nauda ir vajadzīga apgrozāmajiem līdzekļiem, eksporta veicināšanai un telpu paplašināšanai, taču mēs vēlamies sadarboties ar uzņēmēju, kurš varētu dalīties un palīdzēt arī ar savu pieredzi,» stāsta A. Sedleniece.
Uzņēmuma produktus šobrīd ir iespējams iegādāties caur interneta veikalu uniqcube.com. uniqCube ir izieta testēšana, un tas atbilst Eiropas Savienības zemsprieguma direktīvas 2006/95/EC standartiem.
Uzņēmums lepojas, ka kopš pagājušās ceturtdienas gandrīz katru nedēļu kanālā «BBC Two» sporta raidījumā «The Premier Leaugue Show» kā viens no galvenajiem šova logo atribūtiem redzams tā ražotais gaismas kubs. Iknedēļas sporta šovā populārās ziņu vadītājas Gabby Logan vadībā noris padziļinātas intervijas ar lielākajām Premjerlīgas zvaigznēm.
«BBC kanāls lampu pasūtīja uniqcube.com. Viņi paši mūs atrada un uzrunāja. Varbūt viņi mūs redzēja dizaina izstādē Maison&Objet Parīzē, bet tas ir tikai minējums. Ļoti iespējams, ka viņi mūs atrada, vienkārši meklējot internetā, jo pagaidām nezinām citu uzņēmumu, kas piedāvātu šādu pakalpojumu. Personalizētas lampas izstrādes process ir šāds - mēs ar klienta iesūtītajām bildēm izveidojam lampas dizaina maketu. Kad makets ir apstiprināts, tad sākam veidot lampu,» biznesa portālam db.lv stāstīja A. Sedleniece.
«Lai gan jau sākumā noskaidrojām, ka lampa domāta raidījumam, nekad jau nevar zināt, vai tā tiešām līdz turienei arī nonāks. Pēc lampas nosūtīšanas, saņēmām ļoti labas atsauksmes un pagājušajā ceturtdienā lampa parādījās arī raidījumā. Lampa viņiem patīk un tā arī turpmāk tur tiks iekļauta,» skaidroja uzņēmuma vadītāja.
Aktīvu darbību uzņēmums uzsāka 2016. gadā, lampu izplatīšana attīstās un šobrīd lampas savas mājas ir atradušas jau 17 dažādās valstīs. «Lai gan uzņēmums tika dibināts 2013. gada beigās, jauna produkta realizēšana ir garš process - testēšana, uzlabojumi un tirgus izpēte prasa daudz laika. Šobrīd esam pilnībā pārliecināti gan par pašu produktu, gan par tā potenciālo pieprasījumu,» stāsta A. Sedleniece.
LASI: