Ekonomikas ministrs, aizbildinoties ar aizņemtību un nemitīgiem grozījumiem darba grafikā, nekādi nerod laiku, lai tiktos ar Latvijas Tranzīta biznesa asociācijas (LTBA) locekļiem.
Papildināta ar Ekonomikas ministrijas komentāru 4. rindkopā
Rīt LTBA bija plānojusi lietišķu tikšanos ar ekonomikas ministru Danielu Pavļutu, lai atbilstoši Koalīcijas padomes lēmumam, uzklausītu ministra skaidrojumu par Ekonomikas ministrijas virzītajiem priekšlikumiem veikt grozījumus Likumā par ostām, lai ieviestu tā saucamo ostu nodokli, kā arī paustu argumentētus un ekonomiskiem aprēķiniem pamatotus viedokļus pret šāda nodokļa ieviešanu.
Saskaņojot ar ministru LTBA sapulces laiku, norises datumi tika vairākkārt pārskatīti, un arī viņa paša noliktais lietišķās tikšanās laiks - 6.septembris - pēkšņi izrādījās nepieņemams, un ierašanās uz diskusiju tika atsaukta, norāda asociācijā. Izvērtējot šādu D. Pavļuta rīcību, asociācijas vadība izsaka dziļu neizpratni par ministra bailīgo bēguļošanu un izvairīšanos no konkrētas un argumentētas viedokļu apmaiņas ar tranzīta nozares ekspertiem un uzņēmumu vadītājiem.
Nav tā, ka D. Pavļuts izvairītos no tikšanās ar tranzīta biznesa pārstājiem, norāda ekonomikas ministra pārstāve Daiga Grūbe. Tā kā rīt paredzēta tikšanās ar LIAA darbiekiem, un arī pārējā dienas daļa ministram ir aizņemta, tad šobrīd tiek saskaņots laiks, kad ministrs tomēr varētu tikties ar LTBA biedriem.
LTBA biedri arī aicina ekonomikas ministru pašam izvērtēt savu līdzšinējo attieksmi pret transporta un loģistikas industriju, situāciju labot un sniegt nozarei savu nobrieduša politiķa skatījumu un argumentētus lēmumu pamatojumus par izvirzītajiem problēmjautājumiem. Dienas Bizness jau rakstīja, ka Ekonomikas ministrija ierosina aplikt ar 20% maksājumu valsts budžetā lielo ostu maksas, kas kopumā pērn veidoja 48,49 milj. Ls, līdz ar ko budžets varētu iegūt 9,7 milj. Ls, ko Ekonomikas ministrija iesaka novirzīt autoceļu uzturēšanai.