Baltijā lielākais kafijas ražotājam Melnā kafija pagājušajā finanšu gadā neauditētais apgrozījums pieaudzis par 21 %, sasniedzot 9,4 miljonus latu, bet neauditētā peļņa pēc nodokļu nomaksas ir pieaugusi par 533 tūkstošiem latu, sasniedzot 491 tūkstoti latu pretstatā 42 tūkstošu latu zaudējumiem iepriekšējā finanšu gadā.
SIA Melnā kafija ģenerāldirektors Mārtiņš Čakste uzsver, ka tādējādi izvēlētā biznesa attīstības stratēģija ir sevi attaisnojusi, ļaujot sasniegt iepriekš nospraustos mērķus. Noteicošie faktori uzņēmuma izaugsmei ir eksporta attīstīšana un investīcijas mārketingā. 2011. gadā izveidotā Baltijas tirdzniecības un mārketinga struktūra ir ļāvusi uzsākt kompānijas mātes uzņēmuma Lofbergs Lila produktu izplatīšanu Lietuvā un Igaunijā. Tieši šo divu tirgu iekarošana ir devusi iespēju palielināt Lofbergs Lila produktu pārdošanas apjomus par 25% Lietuvā un 22% Igaunijā.
Lai turpinātu uzņēmuma izaugsmi un stiprinātu savas pozīcijas tirgū, jau šogad uzņēmums ir investējis 30 tūkstošus latu jauna zīmola Mekna Coffee izveidē. Zīmols ieviests ar mērķi palielināt mazumtirdzniecības tirgus daļu Baltijā un eksporta tirgos – Krievijā, Dānijā, Somijā, Baltkrievijā. Papildus tam tiks veiktas arī investīcijas, lai turpinātu attīstīt biznesu HoReCa un privāto preču zīmju segmentos. Šogad, ieguldot 175 tūkstošus latu, kompānija siltinās ražotnes ēku, kā arī atjaunos elektrības un ventilācijas sistēmas, lai paaugstinātu elektroenerģijas efektivitāti.