Tirdzniecības tīkla Maxima reklāmas tēls Centis Ūbele vairs nefilmējas reklāmās, taču atlaists viņš nav un joprojām gozējas dažādos Maxima pasākumos, piemēram, olu ripināšanas sacensībās Lieldienās, 8. martā un Vinnija Pūka dzimšanas dienas svinībās, piektdien raksta žurnāls Lietišķā Diena.
Maxima pārstāvis Ivars Andiņš norāda – laiki manījušies un Centis Ūbele savulaik vairāk saistījies ar lieliem projektiem un investīcijām, kas patlaban jāatliek malā. Tagad Maximu reklamē smaidīga ģimene un eksperti atzīst – caur ģimeni tadām uzņēmumam kā Maxima ir ērtāk komunicēt ar saviem klientiem.
Sociālantropologs Roberts Ķīlis norāda, ka Centis Ūbele simbolizē individuālismu, egoismu un pašapliecināšanos, taču tagad šīs vērtības atvirzījušās un atgriezušās pie mājsaimniecības. Viņš uzskata, ka mājsaimniecība ir tas, ko reprezentē pašreizējā Maxima ģimene. Tā atgādina, ka kooperējoties var izdoties dzīvot lētāk.
«Centis Ūbele bija vīrietis vientuļnieks, tāds pusmatemātiķis. Viņš bija pietiekami redzams tēls – komisks, ironisks, bet jautājums – vai šī augstā redzamība deva rezultātu. Jautājums vai cilvēki klausīja viņa ieteikumiem,» saka aģentūras McCann Erickson Riga direktors Ainārs Ščipčinskis. Viņš šaubās, vai Maximas pircējiem, kas galvenokārt ir sievietes, Centis Ūbele varētu šķist iekārojams. «Tēls bija spilgts, bet, ja jūs man jautājat vai tas bija efektīvs, es teikšu – drīzāk nē, nekā jā,» saka A. Ščipčinskis.