Ražošana

Lauma Lingerie ārvalstu iepircējiem prezentē 2015./2016. gada rudens-ziemas veļas kolekciju

Lelde Petrāne,20.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veļas ražotāja AS Lauma Lingerie klientiem un franšīzes partneriem no vairāk nekā 10 dažādām pasaules valstīm tradicionāli prezentējusi jau 2015./2016. gada rudens-ziemas sezonas kolekciju. Prezentācijas ietvaros tika pieteiktas 56 kolekcijas un vairāk nekā 300 atsevišķi izstrādājumi, kas iezīmē nākamā gada rudens un ziemas sezonas tendences sieviešu veļas pasaulē.

Partneriem un klientiem tika prezentētas jaunākās zīmolu Lauma Lingerie un Laumelle Lingerie veļas kolekcijas. Tradicionāli Lauma Lingerie prezentē savas nākamo sezonu kolekcijas divas reizes gadā - aprīli un oktobrī – ar mērķi iepazīstināt savus klientus ar aktuālākajām veļas pasaules modes tendencēm. Šoreiz tika prezentētas arī pavisam jaunas kolekcijas – Lauma Active līnija aktīvā dzīvesveida piekritējām, ko veido sporta krūšturi, šortiņi, legingi un topi, kā arī Home Wear kolekcija, kas radīta nesteidzīgai mājas dzīves baudīšanai.

Šogad Lauma Lingerie dizaineru komandai ir pievienojušies divi jauni dizaineri no Latvijas, kuri aktīvi strādā pie jaunu tendenču ieviešanas un attīsta veļas kolekciju piedāvājumu.

AS Lauma Lingerie valdes priekšsēdētāja Linda Matisone stāsta: «Uzņēmumam īpaši glaimojoša ir iepircēju skaita palielināšanās, mūsu kolekciju skates apmeklēja jauni klienti no Kazahstānas un Ugandas, jāatzīmē arī stabilās attiecības ar mūsu tradicionāliem tirgiem, jo pieprasījums/interese no Ukrainas un Krievijas nav mazinājusies.»

«Pirms dažiem gadiem, kad Saūda Arābijā parādījās pieprasījums pēc skaistas apakšveļas, saskatījām milzīgu biznesa iespēju un sākām meklēt unikālus zīmolus; sākotnēji mūsu sarakstā bija iekļauti pieci sieviešu veļas ražotāji. Izšķirošā bija kvalitātes-cenas attiecība, tāpēc izvēlējāmies Lauma Lingerie. Nozīme ir arī zīmola tēlam. Musulmaņu valstīs reklāmā nedrīkst izmantot atkailinātus sieviešu ķermeņus, un Lauma Lingerie mums nāk pretī, nodrošinot mūsu tirgum piemērotus mārketinga materiālus,» skaidro Zain AlHala est. pārstāvis Amīns Jamanijs (Ameen Yamany).

Pārdomās dalās Lauma Lingerie franšīzes īpašnieks Ugandā, igaunis Kalevs Rosivali (Kalev Roosivali): «Pēdējā laikā dzīvoju Ugandā, un nesen šajā valstī tika pieņemts likums, kas aizliedz pārdot apakšveļu second-hand veikalos. Pirms tam ugandieši saņēma veļu no bagātākās Kenijas, bet vietējais prezidents, rūpējoties par tautiešu veselību, to nolēma apturēt. Šajā saskatīju biznesa iespējas, jo patlaban Ugandā apakšveļas piedāvājums ir minimāls - tikai hiperveikalos, jo specializēto veļas veikalu praktiski nav. Lauma Lingerie ir populāra arī Igaunijā, un kopā ar savu biznesa partneri Sīsi Saetalu (Siisi Saetalu) sākām testēt Lauma Lingerie produkciju vietējā tirgū. 500 gabalu partiju notirgojām bez problēmām - veļa košākos toņos bija populārāka jauniešu vidū, savukārt pieaugušas, respektablas dāmas vairāk izvēlējās klasisku veļu gaišākās krāsās. Tagad novembra vidū atklāsim pirmo Lauma Lingerie veikalu Āfrikā - Ugandas galvaspilsētā Kampalā.»

Komentāri

Pievienot komentāru