SIA “Latvijas Tirgotāju savienības” (“LaTS”) izveidotās tirdzniecības platformas internetā apgrozījums 2024. gadā pieaudzis par 20%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, informē uzņēmumā.
“Šobrīd veikalu tīkla dalībnieki sāk gūt labumu no mūsu kopējā e-veikalā veiktajām investīcijām. Vairāki veikalnieki atzīst, ka šobrīd pasūtījumus interneta veikalā saņem praktiski katru dienu, bet vēl pirms dažiem mēnešiem tāda regularitāte netika novērota,” pastāstīja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Raimonds Okmanis.
Interneta veikalu sistēmā beidzamajos gados ieguldīti vairāk nekā 50 000 eiro. Tā priekšrocības pakāpeniski sāk izmantot arvien vairāk veikalu, jo īpaši reģionos, kur iedzīvotājiem grūtāk nokļūt fiziskajos veikalos.
Savukārt “LaTS” tīkla veikalniekiem e-veikals ir iespēja saglabāt aktīvu tirdzniecību arī rudens un ziemas periodā, kad fiziskajos veikalos tradicionāli ir vērojams apgrozījuma apsīkums – mazāk cilvēku dodas atvaļinājumos un apbraukā Latvijas reģionus, tādējādi tirgotājiem vairāk jāpaļaujas uz vietējiem pircējiem.
E-veikala pasūtījumus saņem un apstrādā centralizēts zvanu centrs, nodrošinot vienotu platformu tirdzniecībai visā Latvijā.
“LaTS” dibināts 2007. gadā kā SIA “Latvijas tirgotāju savienība”, kas apvieno mazos un vidējos Latvijas pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumus ar mērķi samazināt to izmaksas, uzlabot konkurētspēju vietējā tirgū un veikt kopējus mārketinga pasākumus. Tīklā šobrīd apvienojošies 270 uzņēmumu.