Šī gada 27.jūlijā noslēdzās atklātais konkurss par tiesībām realizēt preču zīmes "Kvalitatīvs produkts Latvija" mārketinga un reklāmas kampaņu 2007.gadā.
Mūsu patērētājiem arvien būtiskāk ir apzināties pārtikas kvalitāti un veidot savus ēšanas paradumus pēc iespējas labākus. Tajā "karotīte" ir palīgs ikvienam, kas izvēlas kvalitatīvus Latvijas produktus.
"Kvalitatīvs produkts Latvija" ir aizvadījis jau piekto pastāvēšanas gadu un iemantojis arvien vairāk "karotītes" lietotāju uzticību. Šo gadu laikā preču zīmei veiktas dažādas mārketinga un sabiedrisko attiecību aktivitātes un kampaņas, kas tai nodrošinājušas gandrīz ¾ Latvijas iedzīvotāju atpazīstamību. 2006.gada kampaņu "Ēd ar karotīti" pamanījuši 65% Latvijas iedzīvotāju.
Tradicionāli arī šogad "Mārketinga padome", kas ir "Kvalitatīvs produkts Latvija" administrators, uzklausīja vadošo Latvijas reklāmas, mēdiju plānošanas un sabiedrisko attiecību speciālistu viedokļus un ierosinājumus kampaņas realizācijai.
"Mārketinga padomes" direktore Ingūna Gulbe uzskata, ka līdz šim katru gadu ir izdevies saskaņot aģentūru redzējumu ar "karotītes" vīziju un veiksmīgi to arī realizēt. Ir prieks pārliecināties, ka idejas neizsīkst, bet tikai nāk klāt, arvien spožākas un interesantākas. "Mārketinga padomes" direktore izsaka cerību, ka kopā ar šī gada sadarbības partneriem izdosies neapstāties pie jau sasniegtā un pie iespējas arī paaugstināt "karotītes" lojalitātes rādītājus.
"Kvalitatīvs produkts Latvija" 2006.gada kampaņa tika realizēta Lauksaimniecības pārtikas tirgus programmas ietvaros. Tās idejas autori un izpildītāji bija SIA "DOMINO MCG", kas aizvadītā gada aprīlī uzvarēja zīmes administratora izsludinātajā valsts iepirkuma konkursā.
Šogad sadarbības līgums tiks slēgts ar "TBWA/Latvija", kuras piedāvājums visprecīzāk atbilda konkursa nosacījumiem. Izvēlētais sadarbības partneris ir viena no lielākajām radošajām aģentūrām vietējā tirgū un Latvijā pārstāvēta jau devīto gadu. "TBWA/Latvija" ir ieguvusi vairākas radošās balvas gan Latvijā, gan pasaulē. Tā darbojas visā Baltijā.
"Strādāt tandēmā ar "karotīti" mums būs dubults prieks," atzīst Alda Staprāns Mednis, TBWA\Latvija valdes locekle. "Pirmkārt, Latvijā nav analogu zīmolu "karotītei" - tā ir garantijas zīme, kam patiešām primāra ir kvalitāte, nevis tikai merkantili mārketinga apsvērumi. Otrkārt, pirms dažiem gadiem TBWA\ jau bija tas gods strādāt ar "karotīti", un mēs priecājamies par iespēju vēlreiz dot savu pienesumu šī Latvijas tirgum svarīgā zīmola attīstībā."
Šī gada kampaņas galvenais mērķis būs nostiprināt kvalitāti cilvēku apziņā kā vienu no galvenajiem pārtikas izvēles kritērijiem.
Kā pirmie soļi, kurus "karotītes" patērētāji ieraudzīs jau šī gada rudenī, būs "karotītes" aktivitātes tirdzniecības vietās.
Informāciju sagatavoja:
Andra Ūdre,
"Mārketinga padomes" sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr. +371 29441332, e-pasts: [email protected]