No 75 saņemtajiem pieteikumiem ir izvēlēti 12 Latvijas uzņēmumi, kas piedalīsies SEB bankas īstenotās Uzņēmumu izaugsmes programmas pirmajā ciklā. Tās mērķis ir sagatavot uzņēmumus straujai biznesa izaugsmei caur digitālajām tehnoloģijām un inovācijām.
Izaugsmes programmā piedalīsies uzņēmumi no dažādām nozarēm, dažādiem reģioniem, kā arī ar atšķirīgu mērogu biznesu.
Tukuma uzņēmums Pure Chocolate pārstāv pārtikas ražošanas nozari, Centrālā laboratorija sniedz veselības aprūpes pakalpojumus, Blue Bridge Technologies darbojas IT risinājumu jomā, bet New Black ir digitālā satura mārketinga aģentūra.
Limbažu novada uzņēmums Krogzeme nodarbojas ar bioloģisko upeņu audzēšanu, kompānija MINT print ražo personalizētus sporta apģērbus, Big Bad Bagels strādā sabiedriskās ēdināšanas jomā, savukārt Woltec ir Valmierā bāzēta būvkompānija, kas veic arī elektromontāžas, telekomunikāciju un citu komunikāciju izbūvi.
Beka Baltic Latvijas tirgū izplata inovatīvu medicīnas tehnoloģisko aprīkojumu, uzņēmums Vispool ražo vannas, izlietnes un citus santehnikas izstrādājumus, kompānija Krāsu serviss piedāvā krāsas un krāsošanas pakalpojumus, bet uzdevumi.lv izstrādā IT risinājumus skolēnu izglītībai.
Programma sāksies 27. martā, un noslēgsies 12. jūnijā. Dalība Uzņēmumu izaugsmes programmā ir bez maksas, un SEB banka programmas īstenošanā šogad ieguldīs 60 tūkstošus eiro.
Latvijā Uzņēmumu izaugsmes programma tiks īstenota sadarbībā ar vadības konsultāciju uzņēmumu Civitta. Uzņēmumu izaugsmes programma ir biznesa akselerators trīs mēnešu ilgumā, kura laikā 12 uzņēmumi gan vietēja, gan starptautiska līmeņa biznesa ekspertu un mentoru vadībā identificēs jaunas biznesa iespējas, izveidos tām atbilstošu biznesa modeli un novatorisku iekšējo kultūru, kā arī izstrādās sešu mēnešu rīcības plānu savu izaugsmes mērķu sasniegšanai. Programmas saturs ir īpaši pielāgots Latvijas tirgus specifikai un vajadzībām.
SEB bankas Uzņēmumu izaugsmes programma jau kopš 2017. gada sākuma darbojas Igaunijā, kur to jau absolvējuši 24 uzņēmumi – tostarp, kompānija Omniva, kurai izdevies būtiski audzēt tās e-rēķinu biznesu.
Uzņēmumu izaugsmes programma ir paredzēta Latvijā reģistrētiem uzņēmumiem ar vismaz divu gadu uzņēmējdarbības pieredzi, kuru gada apgrozījums pārsniedz 200 tūkstošus eiro.