Turpinot uzsākto izaugsmi, SEB grupas pakalpojumu centrs Rīgā (SEB Global Services in Riga) nākamā gada laikā plāno palielināt Rīgā strādājošo komandu, informē bankas pārstāvji.
Jau šobrīd SEB grupas pakalpojumu centra komanda Rīgā, ko veido 500 cilvēki, nodrošina dažādus pakalpojumus SEB grupas ietvaros – klientu maksājumu apstrādi, vērtspapīru darījumu uzskaiti, darbības atbilstības un risku vadības procesus, kā arī IT servisu – gan IT sistēmu uzturēšanas, gan attīstības pakalpojumus. Nākamā gada laikā plānots palielināt komandu vēl par aptuveni 80 cilvēkiem.
SEB grupas pakalpojumu centra Rīgā vadītājas vietniece Aļesja Kirčenko: «2006. gadā, kad Rīgā tika iekārtotas pirmās darba vietas, lai sniegtu maksājumu apstrādes un vērtspapīru darījumu uzskaites pakalpojumus SEB grupas klientiem dažādās pasaules valstīs, kopā mūsu centrā strādāja 100 cilvēki. Šobrīd tie ir jau 500 cilvēki. Viena no jaunākajām jomām, kas no Zviedrijas ir pārnesta uz Rīgu, ir IT pakalpojumi. Šī gada sākumā IT jomas funkcijas nodrošināja 18 cilvēku lielā komanda, šobrīd tie ir jau 30 kolēģi. Tuvākā laikā plānojam SEB grupas pakalpojumu centram piesaistīt vēl 30 cilvēkus – gan tos, kas nodrošina IT uzturēšanas darbus visai SEB grupai, gan arī dažādus IT attīstības speciālistus. Līdz ar to IT komanda gada laikā tiks dubultota.»
Paralēli IT un maksājumu pakalpojumu jomu attīstībai, SEB grupas pakalpojumu centrs Rīgā izvēlēts, lai veidotu jaunu KYC - Know your customer (Zini savu klientu) komandu, kuras uzdevums ir un arī turpmāk būs rūpēties par «Zini savu klientu» principu ievērošanu darījumiem SEB grupā. Jaunā komanda ir uzsākusi darbu šī gada pavasarī.