CARGOSON - Transporta pārvaldības sistēma[TMS] uzņēmumiem (ražošanas, vairumtirdzniecības, mazumtirdzniecības, lauksaimniecības un lielākiem e-komercijas uzņēmumiem).
Loģistikas biznesā laiks ir nauda, un Cargoson ļauj ietaupīt abus. Šī inovatīvā TMS viegli un ērti pārvaldāmā tiešsaistes platformā ļauj operatīvi salīdzināt cenas, izvēloties izdevīgāko piedāvājumu, rezervēt pakalpojumus, izsekot sūtījumus un efektivizēt kravu pārvadājumu pārvaldību.
Cargoson sistēmā visu pārvadājumu uzskaite ir vienkopus ērti pārskatāma vienā informācijas panelī, kur pieejami arī visi cenu piedāvājumi. Sev izdevīgāko piedāvājumu iespējams izvēlēties gan pēc cenas, gan uzkraušanās/piegāžu laikiem, CO2 izmešu daudzuma un citiem parametriem.
TMS sistēmas ieguvumi
Uzņēmējdarbībai aizvien vairāk integrējoties tiešsaistē ERP, WMS, E-commerce utml., uzņēmumi konstatē, ka tradicionālās piegāžu organizēšanas un pārvaldības metodes tiem vairs nav piemērotas. Tieši tāpēc inovatīvas sistēmās kā TMS spēj sniegt priekšrocības un modernas funkcijas. Tas ļauj uzņēmumiem optimizēt un automatizēt dažādus šķietami ikdienišķus ar transportu un to saistīto procesu organizēšanu.
Cargoson TMS šo visu atrisina, jo sistēma ir izstrādāta, lai uzņēmumiem nodrošinātu vienkāršu un ērtu veidu kā organizēt transportu. Vienuviet sākot no vairāku cenu piedāvājumu salīdzināšanas līdz pat unikālai iespējai no 1 sistēmas rezervēt transporta pakalpojumus tiešsaistē jebkuram no uzņēmuma sarakstā iekļautajiem pārvadātājiem. Sistēmā pieejamas arī daudzas citas noderīgas funkcijas, tai skaitā, dokumentu automātiska ģenerēšana (transporta pasūtījuma orderis, kravas uzlīmes, CMR, DGD, uzkraušanās paziņojums, piegādes kvīts u.c). Sistēma nodrošina piedāvājumu vēstures uzskaiti un tiešo komunikāciju ar pārvadātāju. Pēc vajadzības pieejamas dažādas datu atlases iespējas - pēc virzieniem, klientiem, atsauksmēm, atslēgvārdiem, pārvadātajiem, statusiem un sistēmas lietotājiem. Sistēma ļauj iekļaut, uzskaitīt un arī pārskatīt sava autoparka veiktos pārvadājumus.
Cargoson pārliecinošās prieksrocības
Papildus jau minētajām priekšrocībām, Cargoson piedāvā arī virkni funkciju, kas atvieglo sūtījumu pārvaldību un izsekošanu, tostarp automatizētu izsekošanu, optimizācijas rīkus un integrāciju ar populārām e-komercijas platformām, tostarp, Magento, Prestashop, Opencart, Woocommerce, Shopify u.c.
Kā papildus rīkus Cargoson piedāvā iespēju integrēt TMS ar uzņēmumu grāmatvedības, biznesa vadības sistēmām [ERP: SAP, Horizon, Standard Books, Directo, Odoo, Erply, 1C, MS Dynamics u.c.], kas ļaus uzņēmumiem vēl vairāk optimizēt un automatizēt dažādus transporta un loģistikas procesus.
Cargoson TMS lietotāji atzinīgi ir novērtējuši ātro cenu kalkulācijas iespējas, kas palīdz pārdošanas vai loģistikas darbiniekiem operatīvi, ar pāris klikšķiem uzzināt transportēšanas izmaksas. Noliktavas darbiniekiem ērts palīgs darbu plānošanai ir kraušanās kalendārs – Dock sheduling, kas ir savienots ar Cargoson TMS. Šādā kombinācijā sistēma ļauj kravas organizēšanas un transportēšanas procesā visām iesaistītajām personām būt informētām, mazinot savstarpējo informācijas plūsmu starp darbiniekiem.
Viena no galvenajām priekšrocībām, izmantojot Cargoson, ir cenu pārredzamība. Atšķirībā no tradicionālajiem kravu pārvadājumu brokeriem, kas parasti, papildus norādītajām likmēm, iekasē slēptas maksas vai uzcenojumus, Cargoson visas izmaksas ir redzamas iepriekš, lai Jūs precīzi zinātu, par ko maksājat. Tas atvieglo transporta izmaksu plānošanu un ļauj izvairīties no neparedzētiem izdevumiem.
Cargoson tiešsaistes rezervēšanas sistēma ir daudz ērtāka nekā darbs ar starpnieku. Ar dažiem klikšķiem varat salīdzināt vairāku pārvadātāju piedāvājumus un rezervēt transporta pakalpojumus, iztiekot bez sazvanīšanās un dokumentu aizpildīšanas. Līdz ko jūsu sūtījums ir rezervēts sistēmā, tam iespējams sekot līdzi ik uz soļa, izmantojot e-pasta vai mobilās aplikācijas paziņojumu notifikācijas. Tas ļaus Jums būt informētam par to, kur atrodas Jūsu preces, un proaktīvi risināt jebkādas problēmas, ja tādas rodas pārvadāšanas laikā (piemēram, kavējumi vai bojājumi).
Klienti vērtē atzinīgi
Visaptverošu funkciju un ērtās lietošanas dēļ daudzi uzņēmumi izvēlējušies tieši šo risinājumu transporta pārvaldības vajadzībām.
SIA Hansa Flex Hidraulika noliktavas vadītāja Gita Nicmane: "Lieliska platforma transporta organizēšanai un pārvaldīšanai uzņēmumā. Pielāgota ērtai lietošanai. Cargoson ļauj viegli pieprasīt un salīdzināt vairāku pārvadātāju piedāvājumus. Esmu pārliecināta, ka tāpat kā HANSA FLEX tā ikvienam šīs sistēmas lietotājam būs vienreizēja iespēja ietaupīt gan laiku, gan naudu.''
SIA Silmor direktore Liene Gaspažiņa: “SILMOR ir industriālā marķējuma ražotājs un mūsu sūtījumu specifika ir vairākas mazas, vidējas paciņas dienā. Ja agrāk tas prasīja ievērojamu laiku, lai atrastu piemērotāko nosūtīšanas variantu gan laika, gan cenas ziņā, ievadot informāciju dažādu loģistikas partneru sistēmās, tad tagad to varam paveikt vienā sistēmā pāris klikšķu attālumā. Tas ir ieekonomējis gan laiku, gan nepieciešamību pēc pilnas slodzes darbinieka. Pozitīvi vērtējam arī to, ka visa uzņēmuma loģistikas informācija un dati ir vienā sistēmā”.
AS PrintOnPack.com pieredzes stāsts: VISS VIENĀ VIETĀ | CARGOSON.com
Cargoson sistēmu savā ikdienā jau izmanto tādi veiksmīgi Latvijas uzņēmumi kā Printful, Silmor, Madara Cosmetics, Elko Group, Linas Agro, Latgran, Baltyre, Komfovent, Kompozitmateriali, Fristad Production, Printonpack, HSH Chemie, Hansa Flex, Mapon, Brasa Defence Systems, Eiroplasts, Auterm, Baltic Industrial, Chemi-Pharm, Centrum Europa, Systemax, Also, Onninen, Pro Vape, Smart Print Solutions, Certex, Stora Enso, Monier, Atta-1Lampa.lv, Sparlats, Hydracom, Scanmed, Jauda D, Ercon-RM, Rock Distribution, ISG, ADK, Cow Care, Lic Gotus, Forcefix, Printpack Service, Livonia, Home4You, Bolt, u.c.
Nekavējies un piesakies Cargoson DEMO versijas prezentācijai!