Ģimenes aptiekas pārtop par BENU aptiekām; šobrīd nosaukums nomainīts 21 aptiekai Rīgā
Ģimenes aptiekas sagaida nozīmīgas pārmaiņas, lai jau tuvākajā laikā klientiem piedāvātu vēl labāku pakalpojumu, DB lakoniski nosaukumu maiņu skaidro Ģimenes aptieku pārvaldītāja Tamro Baltic mazumtirdzniecības vadītājs Baltijas valstīs Petri Antila.
Kā novēroja DB, vairākās vietās Rīgā Ģimenes aptiekas jau nomainījušas nosaukumu uz BENU aptiekām. Šobrīd Latvijā ir 56 Ģimenes aptiekas, savukārt šobrīd nosaukums ir nomainīts 21 aptiekai Rīgā, DB informēja Ģimenes aptieku sabiedrisko attiecību speciāliste Inga Bite.
Plašāku informāciju uzņēmums sola sniegt septembra sākumā. Ģimenes aptiekas Latvijā pieder SIA Hansa Pharma, kas ir Phoenix/Tamro grupas uzņēmums. Phoenix/Tamro grupa ir otrais lielākais zāļu tirgotājs Eiropā. Phoenix group mājaslapā pieejamā informācija liecina, ka BENU ir jaunais kompānijas mazumtirdzniecības zīmols vairākās Eiropas valstīs. BENU zīmola ieviešana sākta no pagājušā gada decembra - Nīderlandē. Atbilstoši Lursoft datiem maija nogalē līdzšinējais SIA Hansa Pharma valdes priekšsēdētājs Ilgvars Ķipēns atstāja amatu,un viņa vietā tika iecelts P. Antila. Darbu uzņēmuma valdē turpina Vizma Vīk-sna. Finanšu gadā, kas ilga no pagājušā gada 1.februāra līdz šā gada 31.janvārim, SIA Hansa Pharma strādāja ar 20,8 milj. Ls apgrozījumu un 342,9 tūkst. Ls zaudējumiem.
Ģimenes aptiekas pieder lielam starptautiskam uzņēmumam, kur lēmumi tiek pieņemti globāli, DB norādīja Euroaptiekas valdes locekle Inga Zemdega-Grāpe. «Ja tas ir grupas lēmums, tad vismaz ir pamatojums šādai nosaukuma maiņai,» DB sacīja reklāmas aģentūras Saatchi & Saatchi vadītājs Varis Lāzo. Eksperti atzīmē, ka zīmols - Ģimenes aptieka Latvijā ir ļoti spēcīgs, kas ir pozicionēts uz ģimenes vērtībām, turklāt nosaukums iedzīvotājiem ir labi saprotams. Savukārt BENU zīmols šobrīd patērētājiem Latvijā nerada asociācijas. V. Lāzo jauno zīmolu raksturo kā savdabīgu.
Šobrīd vairāk izskatās, ka Ģimenes aptiekas ir nolēmušas iet Euroaptiekas virzienā, jo BENU zīmolu vairāk varētu raksturot kā inovatīvu un modernu, tādējādi sagaidāms, ka cīņa aptieku starpā tikai pieaugs, sacīja I. Zemdega-Grāpe.