EBay Inc, cenšoties uzlabot savu kā iepirkšanās vietas tēlu, ir uzsākusi jaunu mārketinga kampaņu, vēsta The Wall Street Journal.
Kampaņas, kura ietvers gan internetu, gan drukātos medijus, gan televīziju, mērķis esot Ziemassvētku iepirkšanās. EBay gan atteikusies publiskot informāciju, cik šī kampaņa tai izmaksās.
Jauno kampaņu izstrādājusi Omnicom Group Inc. aģentūra Goodby, Silverstein & Partners.
Ar jauno kampaņu eBay vēlas pievērst pircēju uzmanību tam, kāds ebay ir šodien, fokusējoties tieši uz jauniem produktiem, taču atsevišķas reklāmas vērstas arī uz otrreizējo tirgu. Piemēram, viena no interaktīvajām reklāmām interneta vidē norāda, ka pagājušā gada mp3 modelis spēj spēlēt šā gada mūziku.
The Wall Street Journal informē, ka pēdējā laikā vērojama tendence pircējiem internetā pāriet no izsoļu vietnēm uz mazumtirdzniecības tipa vietnēm, piemēram, Amazon.com. Ebay esot iecerējis atgūt pircējus, akcentējot preču fiksēto cenu, kā arī mudinot pārdevējus piedāvāt labāku servisu.