Meklēšanas pārlūka programma Ask.com jeb zīmols Ask Jeeves pēc trīs gadu klusēšanas atgriežas ar grandioziem plāniem, ziņo brandrepublic.com.
Rakstnieka P.G Vudhauza radītais tēls sulainis Džīvzs atgriežas, jo Ask.com pētījums atklāja, ka ļaudīm pietrūkstot šīs programmas «draudzīguma un cilvēcīguma». Tāpat Ask paziņojuši, ka ir gatavi atņemt tirgus daļu tādām pārlūka programmām kā Google, Yahoo un MSN.
Interneta lietotāji jau no šīs nedēļas varēs lietot pārlūka programmu caur ask.com, ask.co.uk, askjeeves.com un askjeeves.co.uk.
Džīvza tēls tika patriekts no zīmola Ask 2006. gadā, jo kompānija vēlējās attālināties no priekšstata, ka tā ir radījusi dīvainu mazu mājaslapu, kurā var uzdot jautājumus.
Jauno Džīvza tēlu radījusi animācijas un vizuālo efektu aģentūra Framestore. Rezultātā Džīvzs atgriežas kā trīsdimensiju tēls, kurš valkā Gieves & Hawkes īpaši radītu uzvalku.
Tāpat Džīvzam būs savs Twitter un Facebook profils, kurā tiks publicēti dienas jautājumi, bildes, video un dienasgrāmata.
YouGov veiktais pētījums liecina, ka vairums aptaujāto vēlas Džīvza atgriešanos. Aptaujā tika konstatēts, ka 72% respondentu zina, kas ir Ask.com, turpretī 83% atpazina zīmolu Ask Jeeves.
Par Džīvza atgriešanos tiks vēstīts televīzijā, presē, radio un internetā. Piemēram, akcija paredz, ka televīzijas kanāla Channel 4 ēdienu gatavošanas raidījuma laikā «Hell's Kitchen», viņš vaicās: «Kāpēc sīpoli izraisa asaras?»