Šodien, 2.oktobrī, pēc rekonstrukcijas atsācis darboties Rimi lielveikals ar lielāko pircēju plūsmu Rīgā - Rimi Stacija t/c Origo. Ņemot vērā lielo pircēju skaitu, šis ir pirmais Rimi veikals, kurā būs akcents uz pircēju pašapkalpošanos.
Šodien no rīta veikala pirmajās divās darba stundās, no plkst. 7.00 - 9.00, Rimi Stacijā iepirkumus veica 1000 cilvēki, liecina veikala sniegtā informācija medijiem. Kā Db.lv paskaidroja Rimi pārstāve Dace Valnere, salīdzinot ar citu dienu rīta stundām, šis ir liels pircēju skaits. Lai gan Rimi Stacija nebija pilnīgi slēgts arī rekonstrukcijas laikā, D. Valnere pieļāva iespēju, ka rekonstrukcijas laikā pircēji labprātāk izvēlējās iepirkties blakus esošajos veikalos, jo rekonstrukcijas darbi apgrūtinājuši pircēju pārvietošanos pa veikalu un radījuši citas neērtības, piemēram, bija slēgtas dažas nodaļas.
To, cik daudz pircēju ik dienu iepērkas Rimi Stacija, D. Valnere neatklāja, tikai informēja, ka pircēju skaits esot līdzīgs, kā Rimi veikalā lielveikalā Alfa. Rimi Stacija īpatnība esot tā, ka šajā veikalā pircēji lielākoties veic nelielus pirkumus pirms došanās ceļā ar vilcienu. Piemēram, Rimi Alfā pirkumi parasti ir lieli - ģimenes iepērk ēdienu visai nedēļai.
Rimi Stacija pārplānošanas un atjaunošanas darbi ilga vienu mēnesi. Šis ir pirmais Rimi lielveikals, kurā turpmāk tik liels uzsvars būs likts uz pircēju pašapkalpošanos. Šajā veikalā visus svaigās līnijas produktus, piemēram, desas, sierus, ko citviet piedāvā nogriezt, nosvērt un iesaiņot veikala darbinieki, veikala apmeklētāji no vitrīnām varēs paņemt paši. Tomēr būs arī dažas nodaļas, kurās joprojām pircējus apkalpos veikala darbinieki, piemēram, maizes nodaļā. Šādas izmaiņas esot saistītas ar centieniem uzlabot pircēju plūsmu veikalā.
Nākamnedēļ tiks pabeigti rekonstrukcijas darbi arī Rimi Zolitūdē, kur līdzīgi, kā Rimi Stacija lielāks uzsvars būs uz pašapkalpošanos. D. Valnere norādīja, ka Rimi Zolitūdē būs uzlabota arī pārskatāmība.