Aldaris cer par 20% uzlabot savus pārdošanas rādītājus bezalkoholisko dzērienu segmentā, informē A/S Aldaris komunikāciju direktore Laura Krastiņa.
Kompānijā skaidro, ka Latvijā bezalkoholisko dzērienu segments ir atkarīgs ne tikai no ekonomiskās situācijas valstī, bet arī laika apstākļiem. Kopumā pēdējos gados tirgus nav strauji attīstījies un atsevišķās kategorijās pat piedzīvots kritums. Tomēr kopumā, piemēram, 2013. gadā, bezalkoholisko dzērienu tirgus palielinājās par 5% un arī 2014. gadā rezultāti bijuši pozitīvi.
«Tirgus tendences liecina, ka, lai arī šajā segmentā ir milzīga konkurence, tajā vēl ir labas iespējas arī jauniem produktiem, jo patērētāji ir ļoti prasīgi un labprāt izmēģina jaunus kvalitatīvus produktus, rūpīgi pievēršot uzmanību tā sastāvam. Ņemot vērā demogrāfisko situāciju un pašreiz spēkā esošo nodokļu politiku, kas ir labvēlīgāka mūsu kaimiņvalstīs, tuvākajos gados gan straujš bezalkoholisko dzērienu noieta pieaugums nav sagaidāms,» saka Aldara izpilddirektors Marguss Kasteins.
Līdz šim Aldaris bezalkoholisko saldināto dzērienu segmentā piedāvāja Lauku Kvasa dzērienu un dažāda veida Zingo limonādes, bet tagad produktu klāstu papildinās arī Lotte limonāde, as nosaukta par godu slavenajai multfilmas varonei. Tieši pateicoties jaunajam produktam kompānija cer uz pārdošanas apjoma pieaugumu.