Ir vairāki paņēmieni kā padarīt Google reklāmu efektīvāku. Šajā rakstā es izstāstīšu par vienu no tiem.
Ir ļoti svarīgi izdarīt pareizu izvēli, uz kādu mājas lapas sadaļu novirzīt potenciālo klientu pēc klikšķa uz reklāmas. Veidojot reklāmu, jāatceras par Google lietotāju uzvedības paradumiem. Parasti potenciālie klienti atver 5-7 mājas lapas, lai salīdzinātu piedāvājumus. Tāpēc, ja tālāk atrodas mērķsadaļa (produkta apraksts utt.) no nolaišanās lapas, jo mazāk efektīva var būt reklāma. Tas ir saistīts ar to, ka daļa no lietotājiem nav gatava tērēt savu laiku mājas lapas pētīšanai un aktuālās piedāvājuma informācijas meklēšanai.
Apskatīsim praktisku piemēru, nenosaucot reklāmdevēju. Esam izveidojuši divus vienādus reklāmas ziņojumus, kuri atšķiras tikai ar nolaišanās lapu (landing page). Klikšķinot uz pirmās reklāmas, lietotājs nonāk galvenajā lapā (sākuma lapā), kur praktiski nekas nav pateikts par piedāvājumu. Lai iegūtu nepieciešamo informāciju, vajag pāriet uz citu sadaļu. Klikšķinot uz otru reklāmu, lietotājs uzreiz nonāk piedāvājuma sadaļā. Zemāk varat aplūkot abu reklāmu nodrošināto efektivitāti:
Pēc trīs nedēļu eksperimenta rezultātu analīzes redzam, ka otra reklāma ir efektīvāka. Tā ir nodrošinājusi par 44% vairāk konversiju kā pirmā. Viens pasūtījums ir izmaksājis 5.56 EUR, savukārt pirmās reklāmas gadījumā tas ir 8.08 EUR. Pievērsiet uzmanību atlēcienu rādītājam. Pirmajai reklāmai tas ir par 51% lielāks kā otrai. Tas norāda uz to, ka klikšķinot uz otru reklāmu, lielāka lietotāju daļa uzreiz pameta mājas lapu. Viens no iemesliem ir sekojošais: potenciālie klienti uzreiz neredzēja piedāvājumu, kas tika minēts reklāmā un viņi nebija gatavi tērēt savu laiku, lai to meklētu citā mājas lapas sadaļā.
Secinājums: ja Jūs reklamējat konkrēto produktu vai piedāvājumu, novirziet potenciālo klientu uz šī produkta/piedāvājuma sadaļu.