Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas autoražotājs Citroen uzsācis «digitālu un cilvēcisku» piedzīvojumu, kas veltīts jaunākās paaudzes Citroen C4 Picasso automašīnas modelim.

Citroen C4 Picasso devies ceļojumā pa Eiropu, lai iepazīstinātu ar jauno automašīnu. Pasākuma ietvaros iecerēts ar jauno C4 Picasso apmeklēt Franciju, Spāniju, Beļģiju, Vāciju un Lielbritāniju. Izmantojot sociālos tīklus, Citroen cienītāji var sekot braucienam, kā arī komunicēt ar automašīnas vadītājiem un ieteikt brauciena maršrutus un pieturvietas.

Paredzēts, ka piecas nedēļas ilgā brauciena laikā notiks dažādi pasākumi, kuru laikā tiks popularizēta automašīna, kā arī varēs ar to doties testa izbraucienā. Tāpat paredzēts organizēt tikšanās ar Citroen automašīnu kolekcionāriem un diskusijas.

Jaunās paaudzes Citroen C4 Picasso, salīdzinot ar priekšgājēju, uzlabota elektronikas sistēma un veiktas dizaina izmaiņas. Automašīna aprīkota ar 7 collu skārienjūtīgu paneli, 12 collu HD ekrānu, iespēju uzstādīt dažādas lietojumoprogrammas, kā arī ar dažādām citām datorsistēmām, kas atvieglo braukšanu.

Automašīna pieejama 115 zirgspēku un 98 zirgspēku dīzeļdzinēju versijās.

Tikmēr izskanējis, ka ar zaudējumiem strādājošajam Francijas autobūves koncernam PSA Peugeot Citroen varētu beigties nauda. Kompānija strādā ar līdz pat 200 miljonus eiro lieliem zaudējumiem mēnesī un peļņu gūt cer vien 2015. gadā, vēsta Reuters.

Anonīmi avoti nozarē esot atklājuši, ka kompānijas finanšu stāvoklis ir pasliktinājies tik tālu, ka autoražotājam nākamo mēnešu laikā steidzīgi nepieciešams iegūt papildus kapitālu vai jau pavisam tuvā nākotnē nāksies pārdot savus īpašumus.

«Situācija ir ārkārtīgi sarežģīta. Kompānija naudu tērē kā sajuksi, tās kredītreitings ir briesmīgs un tai ir tikpat kā neiespējami finansējumu saņemt bankā,» sacījis viens no avotiem. Francijas kompāniju arī smagi skārusi eirozonas ekonomiskā krīze.

Komentāri

Pievienot komentāru