Lai tūkstošos kilometru mērāms ceļojums ar auto būtu patiešām ērts, neko labāku par kompaktu busu neatrast! Piemēram, franču ražotāja PSA radītie trīnīši – Peugeot Traveller, Citroen Space Tourer un ārlaulības bērns Toyota Proace Verso – ir perfekti instrumenti šādam darbiņam
Šo rindu autoram bija iespēja ar Peugeot Traveller doties garākā izbraucienā pa Eiropu.
Pa Vācijas autobāni Peugeot Traveller drosmīgi brauca uz maksimāli iespējamajiem 175 km/h. Varētu vēl, ja motors to atļautu. Ar šādu braukšanas stilu dīzeļmotora apetīte strauji palielinās, un 9 vai 9,5 litri uz nobrauktiem 100 kilometriem jau kļūs par ikdienišķu devu. Šie skaitļi attiecas uz jaudīgāko un prestižāko 180 ZS jaudīgo Blue Hdi saimes dīzeli, kas sapārots ar sešpakāpju automātu. Kopumā Traveller un abiem tiešajiem radiniekiem būs vairāki jaunākās paaudzes BlueHDi dīzeļdzinēji, kuru jauda ir no 95 līdz 180 zirgspēkiem. Tie ir pieejami gan ar manuālo, gan sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Jaunā Peugeot Traveller salonu varēs iekārtot ar 5 līdz 9 vietām, tam būs trīs dažādi virsbūves garuma modeļi un četri dažādi aprīkojuma līmeņi: Active, Allure, Business un VIP. Pirmie divi ir paredzēti galvenokārt aktīviem cilvēkiem un lielākām ģimenēm. Business un VIP versijas būs pa kabatai naudīgākiem un prasīgākiem pircējiem.
Atbilstoši autobūves modes un drošības tendencēm Traveller tiek nokomplektēts ar noderīgiem elektroniskajiem palīgiem. Piemēram, tāda ir 3D navigācijas sistēma ar 7 collu skārienjutīgu ekrānu ar balss funkciju un informāciju par satiksmi reālajā laikā, brīdinājuma sistēma par braukšanas joslas šķērsošanu bez vadītāja kontroles, ātruma ceļa zīmju atpazīšanas un brīdināšanas sistēma, aklās zonas uzraudzības sistēma utt. Traveller var pasūtīt ne tikai ar sānu bīdāmām durvīm abās pusēs, bet arī ar divu veidu bagāžnieka vākiem, proti, gan viengabala uz augšu veramo, gan uz abām pusēm veramās durtiņas. Šo rindu autora testa automobilim bija uz sāniem veramās durtiņas. Tomēr, saliekot visus «par» un «pret», šādas durvis nav 100% labākais risinājums. Lielākais pārmetums – brauciena laikā atpakaļskata spogulī traucē tieši durvju karkass, nosedzot atpakaļskata zonas centrālo daļu.
Visu rakstu Autotūristu sapnis – mikroautobuss lasiet 27. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.
LASI ARĪ:
Škoda Karoq: Īstais auto īstajā brīdī
KIA Stinger cenas Latvijā no Vācijas atšķirsies par 6 līdz 8 tūkstošiem eiro
Subaru XV: vīrišķīgāks, vairāk prasmju
Papildināts - Jaunais Mitsubishi Eclipse Cross ceļā uz Eiropu
Jaunākās paaudzes Civic Type R Baltijā ieradīses ap gadu miju
Pirmie Lexus LC modeļi ieradušies Baltijā