Jaunākais izdevums

Automašīnu pircēji iesūdzējuši tiesā ASV automašīnu ražotāju Ford, jo tas nav turējis solījumu un turpinājis ražot unikālos Ford Mustang Roush Stage 3 BlackJack, ziņo aģentūra Reuters.

Pērn kompānija Ford ASV tirgū izlaida 100 Ford Mustang Roush Stage 3 BlackJack un norādīja, ka vairāk šādi auto netiks ražoti. Pircēji par ierobežotā daudzumā saražoto Ford Mustang maksāja samērā augstu cenu - 59 000 ASV dolāru. Tācu šogad Ford saražojis vēl 100 šādas automašīnas.

Pircēji apgalvo, ka pērn iegādātais Ford Mustang nemaz neesot bijis tik unikāls vai rets, kā Ford to pasniedzis. Tagad pircēji no Ford centīsies piedzīt 12 miljonus ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Jaunums Baltijas autorallijā – Ford Fiesta R2

,10.08.2009

Ford Fiesta R2 prezentāciju apmeklēja vairāki Latvijas vadošie autosportisti, ieskaitot pērnā gada N3 klases čempionu Uldi Briedi, kā arī šī gada Latvijas N3 klases čempionāta līderu trijnieku Zigurdu Kalniņu (attēlā), Jāni Fārenhorstu un Ivo Priedīti.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadītajā nedēļas nogalē Talsu apkārtnē Latvijai tika prezentēta Ford Fiesta R2 rallija automašīna. Šis automobilis rallija trasēs aizstās Eiropā populāro Ford Fiesta ST, kas guvusi daudz uzvaru nacionālajos N3 klases čempionātos.

Jaunais R2 modelis, kura bāze ir jaunākās paaudzes Ford Fiesta ar 1.6 litru benzīna dzinēju, ir daudz sportiskāks un arī ātrāks par iepriekš izmantoto Ford Focus ST. Paredzams, ka jau no nākamā gada šo automašīnu sacensībām izmantos dažādu grupu un interešu rallija braucēji - jaunie sportisti, kuri uzsāk savas gaitas rallijā, pieredzējušie rallisti ar augstām sportiskām ambīcijām, kā arī hobija klašu braucēji visā Eiropā.

Ford Fiesta R2 vēlreiz pasvītro Ford ilggadējo saistību ar ralliju un pasaules trešā lielākā auto ražotāja vēlmi savu ilgtermiņa stratēģiju motoru sportā balstīt tieši uz šo sporta veidu. Tikai pusotru nedēļu atpakaļ Ford paziņoja par savu vēlmi startēt pasaules rallija čempionātā vismaz nākamos divus gadus. Tāpat tika paziņots, ka rallijam izmantotā automašīna būs jaunās paaudzes Ford Fiesta – pasaules čempionāta ātrākajā (WRC) klasē šis auto debitēs 2011. gadā, bet pasaules junioru čempionātam piemērotā Ford Fiesta R2 iegādājama jau šobrīd.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paaudzes Ford Focus piedzīvo pasaules debiju 2010. gada Ziemeļamerikas starptautiskajā autoizstādē Detroitā. Paredzams, ka tirdzniecībā jaunos Focus sedanus un hečbekus ieraudzīsim 2011. gada sākumā.

Focus ir pirmais no uzņēmuma Ford globālajiem C-car jaunās paaudzes automobiļiem; tie visi ir veidoti uz vienādas platformas, kas tiks izmantota līdz pat 10 transportlīdzekļos visā pasaulē, un uz šīs bāzes līdz 2012. gadam tiks saražoti līdz pat 2 miljoni automobiļu gadā.

Uz Detroitas izstādes dēļiem kāpa gan Focus četrdurvju sedans, gan piecdurvju hečbeks. Jaunais Focus būs gandrīz identisks visos tirgos, jo 80 procenti tā sastāvdaļu būs vienādas visā pasaulē.

«Jaunais Ford Focus skaidri demonstrē, ka mūsu VIENA Ford stratēģija klientiem visā pasaulē piedāvā lieliskus produktus, kas iemieso labāko no uzņēmuma Ford Motor Company, » teica Alans Mulalijs (Alan Mulally), Ford prezidents un izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Ford vadītājs paļaujas uz ekonomikas atlabšanu, luksusa Lincoln un arodbiedrības līgumu

Gunta Kursiša,14.11.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ford izpilddirektors Alans Mulalijs (Allan Mulally) ir ieguldījis milzīgu darbu Ford atlabšanā, tomēr viņam daudz kas vēl ir jāpaveic. Ford vadītājs paļaujas uz lēnu ASV ekonomikas atlabšanu, cer nākamo četru gadu laikā laist klajā jaunus luksusa klases Lincoln modeļus, kā arī uzskata, ka nesen slēgtais līgums ar arodbiedrību UAW palīdzēs Ford kļūt arvien konkurētspējīgākiem auto tirgū, raksta autonews.com.

Neilgu laiku pēc tam, kad A. Mulalijs sāka pildīt Ford vadītāja amata pienākumus, Ford aizņēmās ievērojamu naudas summu, ieķīlājot pat kompānijas preču zīmi. Tas bija riskants solis, tomēr tādējādi Ford guva pietiekamus līdzekļus, kas bija nepieciešami amerikāņu kompānijas pārstrukturēšanai. Patlaban automašīnu ražotāja pārstrukturēšana ir gandrīz pabeigta, un tās kredītreitings atrodas vienu atzīmi zem investīcijām atbilstoša līmeņa, veiksmīga ir arī jaunu automobiļu tirdzniecība pasaules tirgos, savukārt nesen noslēgtais līgums ar arodbiedrību UAW palielinās Ford fiksētās izmaksas vien par 1%. Tomēr šā gada oktobrī Ford pārdošanas apjomi ASV pieauguši par 9%, kamēr kopumā nozarē tie pieauga par 10%, tajā pašā laikā, kad General Motors pieredzēja 15% pieaugumu, bet Chrysler Group – 24% pieaugumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Ford nopelnījuši mazāk kā cerēts

Gunta Kursiša,27.01.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu ražotāja Ford aizvadītā gada pēdējā ceturkšņa rezultāti nav bijuši tik labi, kā tika cerēts iepriekš. To ietekmējušas pieaugušās materiālu izmaksas un vājie pārdošanas rezultāti ārpus Ziemeļamerikas, vēsta Reuters.

Ford peļņa no pamatdarbības pērnā gada pēdējā ceturksnī saruka līdz 1,1 miljardiem ASV dolāru jeb 20 centiem par vienu Ford akciju. Attiecīgajā laika posmā pērn Ford nopelnīja 1,3 miljardus ASV dolāru. Analītiķi paredzēja, ka Ford peļņa būs 25 centi par akciju.

Ford 2011. gada pēdējā ceturksnī neguva tik lielu peļņu kā cerēts augstāku materiālu izmaksu, plūdu Taizemē, nelabvēlīgo valūtas maiņas kursu un vājo pārdošanas rezultātu Eiropas, Āzijas un Dienvidamerikas tirgos dēļ. Minētajā ceturksnī Ford izmaksas bija 2,3 miljardi ASV dolāru iepriekš paredzēto 2,2 miljardu ASV dolāru vietā.

Pērnā gada ceturksni Āzijas tirgū Ford noslēdza ar 83 milonu ASV dolāru zaudējumiem iepretim 23 miljoniem ASV dolāru attiecīgajā periodā pirms gada. Galvenis iemesls zaudējumiem Āzijā bija plūdi Taizemē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Klasisks izskats un moderns tehniskais atbalsts, tostarp lieliska šasija un enerģiski mazlitrāžas motori, būs arī jaunākās paaudzes Ford Focus spilgtākās pazīmes

Lieki būtu pieminēt, ka Ford Focus ir viens no populārākajiem modeļiem uz planētas Zeme, liekams līdzās arī šā brīža sīkstākajiem konkurentiem Toyota Corolla un VW Golf. Skaidrs, ka katra nākamā Ford Focus paaudze no šī modeļa radītājiem prasa ļoti rūpīgu un padziļinātu analīzi, lai arī nākamie būtu tikpat veiksmīgi kā iepriekšējie. Vai arī šoreiz Ford dižpārdokļa ceļa gājums netiks sabojāts?

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Gribētos ticēt, ka ne! Vismaz tajā, kas attiecas uz formu un saturu, Focus atkal viss ir līmenī, blakus savas klases labākajiem paraugiem. Vai Focus brauc labāk par VW Golf? Nē! Tas brauc citādi, bet tikpat azartiski un «garšīgi». Braukšanas izjūtu feinšmekeriem izšķiršanās starp Focus vai Golf drīzāk ir «reliģisks» jautājums. Vieniem vairāk simpatizēs Volkswagen, bet citiem – Ford zīmols.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas populārākā auto titulu arī 2008. gadā ir nosargājis vācu kompaktklases modelis Volkswagen Golf, aiz sevis atstājos gan Peugeot 207, gan Ford Focus.

JATO Dynamics apkopotā informācija liecina, ka 2008 gadā Eiropā ir reģistrēti 470 399 VW Golf, kas ir par 5,6 % vairāk nekā 2007. gadā. Starp citu, no līderiem Volkswagen ir vienīgais, kurš 2008. gadā var lepoties ar labāku sniegumu nekā 2007. gadā.

1. VW Golf

2. Peugeot 22008. gada Eiropas bestselleru emtop 10/em07

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Ford plāno piecu gadu laikā tirgū piedāvāt savu autonomās vadības automašīnu

LETA,17.08.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV autoražotājs Ford Motor Company paziņojis, ka līdz 2021.gadam uz autoceļiem būs pieejamas kompānijas automašīnas, kas bez autovadītāja varēs sniegt automašīnas koplietošanas pakalpojumus.

Ford norādīja, ka pastiprina investīcijas šajās tehnoloģijās un dubulto personālu autonomās vadības automašīnas izstrādes kompleksā Silīcija ielejā.

Uzskatām, ka autonomās automašīnas ietekme uz sabiedrību ir tikpat būtiska, kāda pirms 100 gadiem bija Ford slīdošās komplektēšanas līnijai, paziņoja Ford ģenerāldirektors Marks Fīldss.

Esam apņēmušies nogādāt uz ceļiem autonomo automašīnu, kas var uzlabot drošību un atrisināt sociālus un vides izaicinājumus miljoniem cilvēku, nevis tikai tiem, kas var atļauties luksusa automašīnas, viņš norādīja.

Īstenojot šo projektu, Ford kopā ar Ķīnas interneta kompāniju Baidu investēs 150 miljonus ASV dolāru (133 miljonus eiro) ASV uzņēmumā Velodyne, kas specializējas autonomās vadības automašīnu sensoru izstrādē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ford kompānijas kompaktais krosovers Ford Kuga, beidzot būs pieejams ar automātisko pārnesumkārbu. Kopš jūlija modelis ir iebraucis arī Latvijā.

Automātiskās pārnesumkārbas trūkums bija viens no galvenajiem klupšanas akmeņiem, kas traucēja Ford modelim iekarot lielāku pircēju auditoriju. Atgādināsim, ka līdz šim kompaktā krosovera piedāvātie spēka agregāti, proti, divu litru turbodīzelis un 2.5 litru turbomotors draudzējās tikai ar sešpakāpju mehāniskajām pārnesumkārbām.

Turpmāk Ford Kuga 2,5-litru Duratec Turbo dzinējs būs pieejams arī ar Durashift piecpakāpju automātisko transmisiju. Transmisijas vadība ir izgatavota speciāli Ford vajadzībām Aisin AW kompānijā, kura jau ilgus gadus pasaulē pazīstama kā uzticamu un inovatīvu automātisko transmisiju piegādātāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kravu pārvadātājs SIA "Kreiss" par deviņiem miljoniem eiro iegādāsies 110 "Ford Trucks F-MAX" vilcējus, informē oficiālā "Ford Trucks" pārstāvja Latvijā SIA "ZK9" direktors Mario Raugulis.

Pašreiz uzņēmumam "Kreiss" piegādātas 70 "Ford Trucks F-MAX" automašīnas, bet līdz gada beigām kopumā paredzēts piegādāt 110 auto.

Līdz novembrim "ZK9" Latvijā klientiem ir piegādājis 77 "Ford Trucks F-MAX" vilcējus. Līdz šī gada beigām "ZK9" plāno Latvijā piereģistrēt līdz pat 140 "Ford Trucks" automašīnu.

Šogad pavasarī, saņemot tiesības Latvijā pārstāvēt "Ford Trucks" automašīnas, "ZK9" izveidoja testa automašīnu parku, ko dot izmēģināšanai potenciālajiem klientiem. Pirmajā pusgadā tirdzniecības rādītāji, salīdzinot ar tuvākajām kaimiņzemēm, izrādījušies labāki.

"Ford Trucks" reģionālais vadītājs Centrālajā un Austrumeiropā Selims Jaziči pauž, ka kompānijas "Kreiss" pasūtījums ir viens no lielākajiem autoparka pasūtījumiem reģionā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ford Europe jūlijā ir spējusi uzrādīt labākos rādītājus kopš 1999. gada, iekarojot Eiropā 9 % lielu tirgus daļu.

Kopumā jūlijā Eiropā tika pārdotas 125 tūkst. Ford automašīnas. Ekonomiskās klases modeļi Ford Fiesta un Ford Ka ir bijuši kompānijas lielākie maizes devēji, īpaši lielajos tirgos kā Vācija, Lielbritānija un Itālija, kuros tiek īstenota veco auto utilizācijas programma. Jūlijā priekš Ford zīmola galvenais noieta tirgus bija Vācija, kur tika pārdotas 29400 Ford automašīnas, savukārt Ford tirgus Nr. 2 bija Lielbritānija ar 28 500 pārdotām Ford automašīnām. Kopumā 2009. gada septiņos mēnešos Ford Europe tirdzniecības apjomi ir sarukuši par 15.3 %

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaulē lielākā mobilo telefonu ražotāja Nokia iesūdzējusi kompāniju Apple par to, ka tā savā telefonā iPhone bez atļaujas izmatojusi desmit kompānijas Nokia patentētas mobilo telefonu tehnoloģijas, ziņo Swedish Wire.

«Kompānija Apple savos telefonos izmanto Nokia patentētās tehnoloģijas: bezvadu datu pārraidi, runas kodēšanu, telefona drošību un tā šifrēšanu,» teikts kompānijas Nokia izplatītajā paziņojumā.

Paziņojums arī norāda, ka patenti tiek izmantoti visos iPhone telefonos kopš 2007. gada.

«Kompānija Apple savos telefonos izmanto Nokia izgudrojumus, nevienojoties ar Nokia par tās intelektuālo īpašumu,» norāda Nokia vadītāja vietnieks Ilka Rahnasto (Ilkka Rahnasto). Viņš arī norādīja, ka Nokia pēdējo divdesmit gadu laikā uz šo tehnoloģiju izstrādi ir iztērējusi 40 miljardus eiro.

Pagaidām kompānija Apple nav reaģējusi uz Nokia iesniegto prasību tiesā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV kompānija Microsoft uzsākusi sadarbību ar Lietuvas pretpirātisma firmu LANVA, lai kopīgiem spēkiem pārtrauktu valsts lielākā BitTorrent portāla LinkoManija darbību, ziņo Neowin.com.

Abas kompānijas plāno no LinkoManija iesūdzēt tiesā, pieprasot 43 miljonus ASV dolāru lielu kompensāciju. Par nelaimi Microsoft un LANVA, taču par laimi LinkoManija, Lietuvas normatīvo aktu sistēma paredz, ka no BitTorrent portāla nedrīkst prasīt vairāk par 53 tūkst. dolāru.

Microsoft iesniegumā tiesai teikts, ka LinkoManija tiek apsūdzēta Microsoft Office 2003 un 2007 autortiesību pārkāpumos, ļaujot šo programmatūru lejupielādēt LinkoManija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Ford plāno četru gadu laikā palielināt ražošanu par 50%

Jānis Rancāns,08.06.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autobūves kompānija Ford Motor Co. līdz 2015. gadam plāno palielināt ražošanu par 50%, kā arī strauji samazināt parādu, lai nākamā gada laikā atgūtu kvalitatīvu kredītreitingu, vēsta AFP.

Līdz 2015. gadam autoražošanas nozare spēs saražot 95-100 miljonus automašīnu, salīdzinot ar 74 miljoniem pērn, paredz Ford finanšu direktors Luiss Būts (Lewis Booth). Ford prognozē, ka spēs saražot astoņus miljonus automašīnu no minētā skaita, salīdzinot ar 5,3 miljoniem pagājušajā gadā.

Kompānija paredz, ka vienu trešo daļu pārdoto automašīnu veidos pirkumi straujāk augošajos Āzijas tirgos.

Atgūstoties no postošās ASV autoražotāju krīzes, Ford koncentrējas arī uz kredītreitinga atjaunošanu, kas nepieciešams, lai samazinātu aizņemšanās izmaksas un nākotnē varētu izmaksāt dividendes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krīzes skartais ASV automašīnu ražotājs Ford gada pēdējā ceturksnī strādājis ar milzu zaudējumiem 5.9 miljardu ASV dolāru apmērā.

Ford arvien turoties pie plāna, kas paredz, ka jau 2011. gadā kompānija sāks strādāt ar peļņu. Abi pārējie lielie ASV autoražotāji General Motors un Chrysler šobrīd spējīgi izdzīvot tikai pateicoties valdības izsniegtajiem kredītiem.

Ford apgrozījums pēdējā ceturksnī samazinājās par vienu trešdaļu līdz 28.2 miljardiem ASV dolāru. Kopumā 2008. gadā Ford strādājis ar 14.6 miljardu ASV dolāru zaudējumiem, lai gan vēl gadu iepriekš kompānijas zaudējumi bija «tikai» 2.7 miljardi. Kompānijas apgrozījums 2008. gadā krities par 15% un sasniedzis 146.3 miljardus ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Ford un GM sadarbība ar arodbiedrību liek Moody’s paaugstināt to kredītreitingu

Gunta Kursiša,28.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Moody’s Investors Service paaugstinājis Ford Motor Co. un General Motors Co. kredītreitingus līdz Ba1, vēsta autonews.com.

Tas noticis, atsaucoties uz abu kompāniju noslēgtajiem līgumiem ar starptautisko daudznozaru arodbiedrību UAW.

Abiem automašīnu ražotājiem noteiktas pozitīvas nākotnes perspektīvas, turklāt Ba1 kredītreitings ir augstākais kredītreitings, kas vēl nav atbilstošs investīcijām. Jau vēstīts, ka kredītreitingu eksperti lēš, ka Ford reitings jau 2012. gadā varētu tikt paaugstināts līdz investīcijām atbilstošam un pirmo reizi piecos gados Ford varētu sākt izmaksāt dividendes.

Kredītreitingu kompānija Standard&Poor’s palielinājia Ford un GM kredītreitingu līdz BB+ līmenim, iepriekš Ford tika novērtēta ar BB-. Savu iepriekšējo zemo kredītreitingu kompānija Ford ieguva pirms sešiem gadiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cilvēkiem, kuriem problēmas sagādā automašīnas noparkošana, piemērots būs jaunākais ASV autobūves kompānijas Ford lolojums, kas šo uzdevumu spēj paveikt tik pat kā pats.

Jaunais 2013 Ford Escape, kurš pilnībā nokomplektēts par 31 tūkstoti ASV dolāru būs nopērkams jau tuvāko mēnešu laikā, ir «pārbāzts» ar tehnoloģiskām iespējām un tajā uzstādīts jaunākais MyFord Touch 2.0 skārienjūtīgs kontroles panelis.

Automašīna aprīkota ar sensoriem, kas palīdz vadītājiem iebraukt garāžā, vai novietot mašīnu stāvvietā – signalizējot, piemēram, par citu tuvumā esošu transportlīdzekli. Tomēr visiespaidīgākā ir automašīnas spēja noparkoties gandrīz pašai. Šo sistēmu Ford sauc par Active Park Assist.

Nospiežot nelielu pogu, jaunā Ford Focus elektroniskās sistēmas, brauciena laikā, uzsāk meklēt piemērotu parkošanās vietu un signalizē, tiklīdz tāda atrasta. Pēc tam vadītājam atliek tikai regulēt mašīnas ātrumu, bet pārējo 2013 Ford Escape paveic pats, vēsta Mashable.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV kompānijas turpina paziņot savus šā gada otrā ceturkšņa finanšu rezultātus. ASV un pasaules autorūpniecības gigants Ford šodien atklāja, ka kompānijas peļņa otrajā ceturksnī pieaugusi līdz 1,23 miljardiem ASV dolāru, kas ir par 18,3% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn.

Par 15% līdz 38,1 miljardam ASV dolāru pieaudzis arī kompānijas apgrozījums. Ford veiksmīgos darbības rezultātus nodrošināja uzņēmuma panākumi Āzijā un Ziemeļamerikā. Tikmēr Eiropā autorūpniecības gigants cietis zaudējumus. Ford vadība prognozē, ka Eiropas reģionā kompānija šogad kopumā strādās ar zaudējumiem 1,8 miljardu ASV dolāru apmērā. Šā gada otrajā ceturksnī Ford zaudējumi Eiropā bijuši 348 miljonu eiro apmērā, kas gan ir par 14% mazāki nekā Ford zaudējumi Eiropā 2012. gada otrajā ceturksnī. Jāpiebilst, ka Ford pēdējo mēnešu laikā Eiropā ir aizvēris trīs auto rūpnīcas.

Ford akcijas cena kopš šā gada sākuma ir pieaugusi jau par 28%. Šobrīd no Thomson Reuters aptaujātajiem analītiķiem 11 iesaka pirkt šīs kompānijas akcijas, seši - turēt, bet vien divi – pārdot.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotājs Ford Motor Co. līdz 2013.gadam plāno ieviest visu laiku mazāko dzinēju. Tā ir daļa no «sacensībām» nozares ietvaros uzlabot degvielas ekonomiju, vēsta The Associated Press.

Saskaņā ar Ford sniegto informāciju tas strādā pie viena litra, trīs cilindru dzinēja, kas tiks montēts mazos automobiļos. Autoražotājs pagaidām gan nav atklājis, kuri modeļi tiks aprīkoti ar šo dzinēju. Plašāka informācija tikšot sniegta šoruden.

Ford norādījis uz jaunā trīs cilindru dzinēja efektivitāti. Tajā izmantota Ford EcoBoost tehnoloģija, un tas esot vieglāks nekā četru cilindru dzinējs, kas palīdz ekonomēt degvielu.

«Neviens nekad nav uzbūvējis šādu trīs cilindru dzinēju,» lielījies Ford viceprezidents Džo Bakajs.

Medijs raksta, ka trīs cilindru dzinēji ir pierasti Eiropā un Āzijā, bet vienīgais pašlaik pieejamais ASV ir Smart Fortwo modeļa automašīnās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vienīgā lielā Amerikas Savienoto Valstu autoražotāja, kas vēl nav griezies pēc finansiālas palīdzības pie ASV valdības, Ford Motor zaudējumi šā gada otrajā ceturksnī sasnieguši 638 miljonus ASV dolāru, raksta Bloomberg.

Tomēr tirgus dalībnieki Ford Motor izredzes izķepuroties no krīzes vērtē cerīgi, jo īpaši tādēļ, ka gadu iepriekš Ford zaudējumi otrajā ceturksnī bija nesalīdzināmi lielāki, proti, 8.7 miljardi USD. Pārējo ASV autoražotāju problēmas (kas tiek vērtētas smagāk nekā Ford Motor) ļāvušas Ford Motor ASV tirgus daļai pieaugt līdz 16.1 %.

Ford Motor pašlaik aktīvi strādā pie tai piederošā Volvo pārdošanas, ziņo uzņēmuma vadība. Kā iespējamie pircēji tiek minētas Ķīniešu kompānijas: Geely Holding Group Co. un Beijing Automotive Industry Holding Co.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vērīgie jau, visticamāk, pamanījuši pa Rīgas ielām pārvietojamies automašīnu Ford Mustang ar taksometru pakalpojumu sniedzēja Baltic Taxi marķējumu. Kā uzzināja Db.lv - vēlāk šim ekstravagantajam taksim varētu pievienoties vēl citi.

Sarunā ar Db.lv Baltic Taxi direktors Ingus Kļaviņš pastāstīja, ka mērķis, uzņēmuma taksometru floti papildinot ar ekstravagantiem automašīnu modeļiem, ir radīt dažādību piedāvājumā, kā arī pārsteigumu klientos.

I. Kļaviņš skaidro, ka Ford Mustang taksometrs klientiem pieejams vienādā cenā ar citiem kompānijas taksometriem, taču nedaudz dārgāk brauciens ar Ford Mustang izmaksā tad, ja to speciāli izsauc. Tas tāpēc, ka, kamēr visi citi Baltic Taxi taksometri atrodas vairākos stratēģiskajos punktos un klientu var uzņemt vidēji 15 minūšu laikā, nemērojot garu ceļu, marķētais Ford Mustang ir tikai viens, līdz ar ko tam dažkārt nākas mērot ceļu cauri visai pilsētai, lai nonāktu pie klienta. Pēc Kļaviņa teiktā, atšķirība ir aptuveni pieci santīmi uz kilometru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No iepriekšējā Ford EcoSport modeļa ir palicis tikai modeļa nosaukums un virsbūves čaula. Viss pārējais Ford zīmola mazākajam krosoveram ir pilnīgi jauns

Tikai vizuāli jaunākās paaudzes Ford EcoSport mazais pseidokrosovers ir līdzīgs iepriekšējai paaudzei, ko Eiropas vajadzībām ražoja Indijas rūpnīcā. Jaunais modelis izmantos svaigākās un modernākās Ford Fiesta platformu un tehniskos labumus, bet pats auto jau tiek ražots modernā rūpnīcā Rumānijā, nevis Indijā. Joprojām neparasts auto ar džipisku ārieni, kas pamatā uzticēsies priekšējiem velkošajiem riteņiem, taču turpmāk cenu lapā varēs atrast arī komplektāciju ar pilnpiedziņu.

No eiropiešu, tostarp arī Latvijas patērētāju pozīcijām raugoties, jaunais EcoSport būs nesalīdzināmi saturīgāks un pilnvērtīgāks pilsētas pseidokrosovers. Tehniskais atbalsts, kas taisnā ceļā ir pārceļojis no Ford Fiesta, pilnībā mainīs EcoSport vērtību pircēju acīs. Skaidrs, ka EcoSport ir viens no budžeta klases mazajiem krosoveriem, kas pēc izmēriem pietiek diviem pieaugušiem pasažieriem. Otrā rinda ir domāta tikai mazu bērnu vai svaiga gaisa vizināšanai. Pieaugušajiem tur nav ko meklēt. Pašsaprotami, ka arī bagāžnieks ir necils. Līdz ar to EcoSport līdz šim bija ērts instruments ikdienas darbos, piemēram, apsardzes kompānijām. Vai arī tiem, kam vajadzēja žiperīgu un daudzpusīgu pilsētas auto, kas nebaidās no sarežģītākām braukšanas situācijām, kas mūsu galvaspilsētā ir ikdienišķa parādība. Gan iepriekšējam, gan jaunajam EcoSport nav pat vajadzīgs 4X4, bet pietiek ar brangu klīrensu, kāds EcoSport joprojām ir, lai mazais auto varētu iebraukt, izbraukt un arī uzrāpties uz augstākas apmales vai pārrāpties pāri šķērslim. Citiem vārdiem sakot, neievainojams un piemērots pilsētā visu gadu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānijas Ford jaunais konceptmodelis Iosis X turpina veiksmīgi ekspluatēt kinētiskā dizaina šablonus. Pēc Ford amatpersonu solītā 2011. gadā no Iosis X varētu iznākt jaunākās paaudzes Ford C Max minivens.

Pats Ford lepojas ar Iosis X jauno durvju atvēršanas koncepciju, moderniem materiāliem, kas ievērojami samazina auto svaru. Degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā Ford ir izstrādājusi jaunu turbo dzinēju paaudzi. Viens no šiem motoriem jeb 1,6 litru jaudīgais eksemplārs tika uzstādīts arī Iosis X. Neraugoties uz to, ka dzinēja darba tilpums ir tikai 1,6 litri, ar turbīnas un modernizētās degvielas iesmidzināšanas sistēmas palīdzību, motors attīstīs 180 zirgspēkus, tajā pašā laikā degvielas patēriņš būs par 20 procentiem zemāks nekā tradicionālajiem benzīna dzinējiem ar līdzīgiem jaudas parametriem. Ford vēsta, ka jaunie turbo dzinēji kompānijas modeļu klāstā tiks iekļauti jau sākot no 2010. gada. Tāpat kompānijas amatpersonas sola, ka no 2010.gada, Ford modeļos būšot pieejama sešpakāpju robotizētā pārnesumkārba Power Shift, kas būs analogs labi zināmajam Volkswagen AG izgudrojumam - DSG divsajūgu pārnesumkārbai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairāki kompānijas Ford Motor un tai piederošā ražotāja Volvo jaunākie vieglo un kravas automašīnu modeļi tikuši ikgadējā apdrošināšanas industrijas drošāko automašīnu sarakstā, ziņo Associated Press.

Apdrošinātāju veidotajā drošāko 2009. gada automašīnu sarakstā tikušas kopumā 16 Ford un Volvo automašīnas, kas ir lielākais skaits automašīnu no vienas korporācijas. Ford Motor seko Honda Motor ar 13 automašīnām.

Par visdrošākajām Ford automašīnām atzītas Fusion un Mercury Milan vidējās klases automašīnas, apvidus auto Ford F-150, kā arī automašīnas Edge un Flex.

No Honda Motor vidējās klases automašīnām drošāko sarakstā iekļuva Accord, četrdurvju Civic, kā arī apvidus auto Acura MDX un RDX.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Nodrošinās Ford automašīnu garantijas un pēcgarantijas remontus Latgales reģionā

Lelde Petrāne,20.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc vairāku gadu pārtraukuma Latgales reģionā būs iespējams veikt Ford automašīnu remontu pie autorizēta servisa partnera – pagājušās nedēļas izskaņā SIA Baltic Motors Imports, oficiālais Ford importētājs Latvijā, parakstīja autorizētā remontētāja līgumu ar SIA Auto Welle.

Uzņēmums SIA Auto Welle turpmāk nodrošinās Ford automašīnu garantijas un pēcgarantijas remontus Latgales reģionā, kā arī tā klientiem būs iespēja iegādāties oriģinālās Ford rezerves daļas un aksesuārus.

SIA Auto Welle izpilddirektors Staņislavs Rosovskis norāda, ka šī «marka lielā apmērā pārstāvēta Latgalē gan starp fiziskām, gan juridiskām personām».

Pēc Ceļu satiksmes drošības direkcijas datiem 2014. gada 1. janvārī Latvijā bija reģistrētas 34 004 Ford automašīnas, to padarot par sesto populārāko auto marku valstī. Līdz šim Ford automašīnām autorizētus garantijas un pēcgarantijas remontus bija iespēja veikt Rīgā, Ventspilī, Liepājā, Jelgavā un Valmierā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ford EcoSport ir neparasts auto ar džipisku ārieni, kas pie mums tiks tirgots tikai ar priekšējiem velkošajiem riteņiem

Eiropas tirgum paredzēto Ford EcoSport pirmo reizi varēja ieraudzīt 2013. gada Ženēvas autoizstādē, bet tikai tagad jeb precīzāk 2015. gada viducī EcoSport ir nonācis arī līdz pašmāju tirgum. Jāatgādina, ka Ford pseidodžipiņš ir guvis milzīgu popularitāti Latīņamerikā, jo īpaši Brazīlijā, kur 2003. gadā aizsākās Ford EcoSport pirmās paaudzes dzīvesstāsts. Otrās paaudzes EcoSport jau ir kļuvis par globālu modeli, izvēršot ražošanu ne tikai Brazīlijā, bet arī Ķīnā, Krievijā un Indijā. Otrās paaudzes Ford EcoSport ir pieprasīts un mīlēts auto gan Indijā, gan Krievijā. Ņemot vērā klimatiskos apstākļus un tirgus specifiku, Krievijā ražotais un tirgotais modelis tiek piedāvāts ar visiem četriem velkošajiem riteņiem, bet mums, tāpat kā citām Eiropas valstīm, jaunais priekšpiedziņas EcoSport tiek piegādāts no Indijas rūpnīcas. Spriežot pēc vietējo Ford tirgotāju sejas grimasēm šis modelis noteikti nebūs tāds dižpārdoklis kā Brazīlijā vai Indijā, tas arī diez vai kvalificēsies kā produkts, kas varētu atklāt jaunus pircēju medību laukus. Ford EcoSport ne tikai Latvijā, bet arī citviet Eiropā drīzāk būs eksotisks eksemplārs tikpat īpatnējiem pircējiem, kā pats auto.

Komentāri

Pievienot komentāru