Vērīgie jau, visticamāk, pamanījuši pa Rīgas ielām pārvietojamies automašīnu Ford Mustang ar taksometru pakalpojumu sniedzēja Baltic Taxi marķējumu. Kā uzzināja Db.lv - vēlāk šim ekstravagantajam taksim varētu pievienoties vēl citi.
Sarunā ar Db.lv Baltic Taxi direktors Ingus Kļaviņš pastāstīja, ka mērķis, uzņēmuma taksometru floti papildinot ar ekstravagantiem automašīnu modeļiem, ir radīt dažādību piedāvājumā, kā arī pārsteigumu klientos.
I. Kļaviņš skaidro, ka Ford Mustang taksometrs klientiem pieejams vienādā cenā ar citiem kompānijas taksometriem, taču nedaudz dārgāk brauciens ar Ford Mustang izmaksā tad, ja to speciāli izsauc. Tas tāpēc, ka, kamēr visi citi Baltic Taxi taksometri atrodas vairākos stratēģiskajos punktos un klientu var uzņemt vidēji 15 minūšu laikā, nemērojot garu ceļu, marķētais Ford Mustang ir tikai viens, līdz ar ko tam dažkārt nākas mērot ceļu cauri visai pilsētai, lai nonāktu pie klienta. Pēc Kļaviņa teiktā, atšķirība ir aptuveni pieci santīmi uz kilometru.
Attiecībā uz citu ekstravagantu auto ieviešanu Baltic Taxi taksometru flotē I. Kļaviņš norāda, ka par to tiekot domāts. Ideju līmenī esot flotē ieviest automašīnu Hummer.
Tāpat esot ideja par limuzīnu klases taksometriem korporatīvajiem klientiem. Baltic Taxi direktors gan uzsver, ka limuzīna jēdziens šajā gadījumā tiek domāts Eiropas izpratnē. Tie varētu būt, piemēram, S-klases Mercedes-Benz spēkrati, norāda Kļaviņš.
Komentējot interneta vidē klīstošo informāciju par to, ka flotē jau esošais Ford Mustang esot aprīkots ar gāzes iekārtu un tādējādi nespēj realizēt tā «patieso jaudu», Kļaviņš norāda, ka automašīna ir aprīkota ar speciālu gāzes iekārtu, kura darbojoties savādāk nekā ierastās. Turklāt Ford Mustang taksometra šoferis cenšoties klientus brauciena laikā pavizināt, izmantojot arī benzīna padevi.
Baltic Taxi direktors gan neatklāja precīzu summu, kāda tērēta, lai flotē ieviestu ekstravaganto auto, bet norādīja, ka papildus paša auto izmaksām ievērojama summa tērēta arī Ford Mustang papildu aprīkojumam, turklāt šim auto esot paredzēti vēl citi uzlabojumi.
Jau vēstīts, ka Baltic Taxi, kurā airBaltic privātajam līdzīpašniekam Baltijas Aviācijas sistēmām (BAS) nu jau pieder 97% kapitāldaļu, 2010. gadā uzrādīja strauju apgrozījuma, zaudējumu, kredītsaistību un aktīvu pieaugumu.
Kompānijas 2010. gada pārskats liecina, ka Baltic Taxi četras reizes audzējis apgrozījumu, sasniedzot 1,02 milj. Ls. Tā kā izmaksas augušas straujāk, Baltic Taxi pamatdarbība pērn vēl nesa zaudējumus 174 tūkst. Ls, kas ir 4,7 reizes lielāki nekā 2009. gadā.
Ingus Kļaviņš iepriekš DB atzina, ka kompānijas zaudējumi saistīti ar investīcijām biznesa attīstībā, galvenokārt auto parka atjaunošanā, bet blakus zaudējumu nesošus apstākļus, kas būtu saistīti ar krīzi, pērnais gads nav atnesis.
Nesen veiktās izmaiņas kapitāldaļu sadalījumā taksometru pakalpojumu uzņēmumā Baltic Taxi liecina, ka uzņēmējam Jānim Naglim patlaban pieder vairs tikai 3% uzņēmuma kapitāldaļu, kamēr 97% uzņēmuma kapitāldaļu pieder SIA Baltijas Aviācijas sistēmas.
Pirms tam Naglim piederēja 30% uzņēmuma kapitāldaļu, savukārt Baltijas Aviācijas sistēmām - 70% kapitāldaļu..