Mazumtirdzniecība

Papildināts - Latvijā pirmo Sports Direct atklās augusta sākumā; Olimpia esošo Rimi tas neskars

Lelde Petrāne,26.06.2015

Jaunākais izdevums

Augusta sākumā i/c Olimpia pirmajā stāvā atklās Latvijā pirmo Sports Direct veikalu, kas piedāvā sporta zīmolu preces, beidzot šodien izplatītā paziņojumā apstiprina Olimpia direktore Zane Šulca.

1300 kvadrātmetrus lielajā veikalā būs iespēja iegādāties sporta zīmolu apģērbus un aksesuārus.

«Sporta preču mazumtirdzniecības milzis Sports Direct jau šovasar sevi pieteiks kā nopietns spēlētājs Latvijas sporta preču un apģērbu veikalu segmentā. Gandarījums, ka esam pirmie Latvijā, kas uzņem šo pasaulslaveno veikalu,» pauž Z. Šulca.

Viņa informēja, ka veikalu Rimi Sports Direct izvietošana centra pirmajā stāvā nekādā veidā neskars. Sports Direct būs atrodams, ejot pa galveno ieeju un pagriežoties pa labi pirms eskalatora. Arī centrā esošos mazos veikalus izmaiņas neskars.

«Esam pārliecināti, ka šis ir īstais brīdis veikala ienākšanai Latvijā – iedzīvotāji kļūst arvien aktīvāki, attīstās skriešanas un riteņbraukšanas kultūra, joga, nūjošana, skrituļslidošana u.c. sporta veidi. Arī pašvaldības pievērš lielāku uzmanību infrastruktūrai, lai pilsētas kļūtu draudzīgākas sportistiem un aktīva dzīvesveida piekritējiem,» papildina Z.Šulca.

Britu sporta apģērbu mazumtirdzniecības veikals pārstāv tādus zīmolus kā Nike, Adidas, Puma, Reebok, Emporio Armani, Calvin Klein, Converse, Diesel, Jack and Jones, Dunlop, Crocs, Lee Cooper un citus. Sports Direct piedāvā apģērbus sievietēm, vīriešiem un bērniem. Veikalā būs atrodami apģērbi un aksesuāri dažādiem sporta veidiem un fiziskajām aktivitātēm (basketbolam, futbolam, tenisam, deju nodarbībām, jogai, ūdens sportam u.c.), kā arī aktīvai atpūtai dabā.

Sports Direct ir dibināts 1982. gadā Lielbritānijā. Tas ir vadošais sporta preču mazumtirgotājs Lielbritānijā ar vairāk nekā 270 veikaliem daudzās pasaules valstīs, tostarp Igaunijā un Latvijā. Sports Direct grupas apgrozījums pērn bijis 3,7 miljardi eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pirmo britu sporta preču tirgotāja Sports Direct veikalu tirdzniecības centrā Olimpia plānots atvērt rīt, 1.augustā, informēja centra Olimpia direktore Zane Šulca.

Viņa gan neatklāj, cik lielas investīcijas tiek ieguldītas veikala izveidē Latvijā, taču atzīmē, ka Sports Direct veikala platība būs 1300 kvadrātmetri, kā arī to, ka Sports Direct pārstāvis un veikala pārvaldītājs Latvijā būs sporta preču tirgotāja SIA Sportland.

Šulca nevar vēl pateikt, cikos tieši notiks veikala atklāšana, bet atzīmē, ka informācija, kas saistīta ar veikala atklāšanu, tiks sniegta šodien. Ar uzņēmuma Sportland pārstāvjiem patlaban nav izdevies sazināties.

Britu sporta apģērbu mazumtirdzniecības veikals Sports Direct pārstāv tādus zīmolus kā Nike, Adidas, Puma, Reebok, Emporio Armani, Calvin Klein, Converse, Diesel, Jack and Jones, Dunlop, Crocs, Lee Cooper un daudzus citus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzsākts iepirkšanās centra "Olimpia" rekonstrukcijas noslēdzošais posms, kur kopumā attīstības projektā veiktas investīcijas astoņu miljonu eiro apmērā, informē uzņēmumā.

Rekonstrukcijas laikā tiks slēgts veikals "Rimi", tikmēr citi pirmā un otrā stāva veikali, izklaides parks un ēdināšanas zona būs atvērti apmeklētājiem.

Iepirkšanās centra pārbūve tiks pabeigta līdz maija sākumam, atverot jaunā koncepta "Rimi" un piedāvājot apmeklētājiem ērtākas, modernākas un daudzveidīgākas iepirkšanās un brīvā laika pavadīšanas iespējas.

Vienlaikus rekonstrukcijas gaitā plānots paplašināt sporta un brīvā laika veikalu piedāvājumu.

Šobrīd kopējā sporta un brīvā laika preču veikalu platība ir 3700 kvadrātmetri, bet pēc "Olimpia" rekonstrukcijas pabeigšanas tām tiks atvēlēti 5500 kvadrātmetri, paplašinot divreiz lielāku esošo "Sports Direct" veikalu un atverot brīvā laika preču veikalu "Weekend".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamā īpašuma un atjaunojamās enerģijas investīciju kompānija Grinvest iegādājusies t/c Olimpia Rīgā no investīciju kompānijas Partners Group un Northern Horizon Capital kopuzņēmuma Laurus, kas bija izveidots investīciju veikšanai Baltijas reģiona komercīpašuma objektos.

Šogad jaunais t/c Olimpia īpašnieks ir iecerējis sākt plašu tirdzniecības centra renovāciju, modernizējot tirdzniecības platības un izveidojot atpūtas un izklaides parku.

Tāpat kompānija Grinvest iegādājusies arī biroju kompleksu Unicentrs Valdlaučos, kuras vienīgais nomnieks ir SEB banka.

Grinvest iegādājas SEB bankas mājvietu Valdlaučos 

Nekustamā īpašuma un atjaunojamās enerģijas investīciju kompānija Grinvest iegādājusies biroju...

«T/c Olimpia un tās apkārtni sagaida nozīmīgas pārmaiņas. Nākamo piecu gadu laikā plānotie, jau finansējumu ieguvušie attīstības projekti šajā apkaimē būtiski palielinās sabiedriskās dzīves un cilvēku plūsmas intensitāti. Tādēļ jau nākamā gada pirmajā pusē, tiklīdz pandēmijas radītā situācija normalizēsies, mēs ar pilnu jaudu atsāksim t/c Olimpia mazumtirdzniecības un atpūtas pakalpojumus,» informē Grinvest partneris Tomas Milašauskas.

T/c Olimpia renovācija tiks veikta vairākos posmos. Pirmajā posmā paredzēta otrā stāva pārbūve, kas tiks pilnībā pabeigta un atvērta apmeklētājiem 2021.gada pirmajā pusē. Lai apmierinātu pieaugošo Rīgas Tehniskās universitātes studentu pilsētiņas pieprasījumu un sniegtu jaunas iespējas tirdzniecības centra apmeklētājiem, līdz ar daudzveidīgu sporta, aktīvās atpūtas un ģimenes preču veikalu klāstu, šeit tiks paplašināta un uzlabota ēdināšanas zona. Savukārt 2022. - 2022.gadā tiks veikta tirdzniecības centra pirmā stāva renovācija.

T/c Olimpia kopējā tirdzniecības platība ir aptuveni 25 000 kv.m., tā lielākie nomnieki ir RIMI hypermarket, Sports Direct un MyFitness.

Grinvest ir privāta investīciju kompānija ar Baltijas kapitālu, kas ar investīcijām t/c Olimpia un biroju kompleksā Unicentrs sāk darbību Latvijas tirgū. Tā ir aktīvi darbojusies Lietuvā – pēdējo piecu gadu laikā veiktas investīcijas vairāk nekā desmit vidēja mēroga komercīpašuma objektos. Otrs uzņēmuma darbības virziens ir atjaunojamās enerģijas projekti Dienvidaustrumāzijā un Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinoties ārkārtējai situācijai, iepirkšanās centrs "Olimpia" nodrošinājis 100% nomas maksas atlaidi tiem nomniekiem, kuru veikali ir spiesti palikt slēgti ierobežojumu dēļ. Vienlaikus notiek remontdarbi un gatavošanās centra atkalatklāšanai aprīlī, informē uzņēmums.

Tirdzniecības centrs norāda, ka gan sabiedrība kopumā, gan mazumtirgotāji ir satraukti un neziņā saistībā ar koronavīrusa pandēmiju. Situācijā, kad valdība nepiedāvā mērķētu atbalsta programmu komercplatību nomai, "Olimpia" turpina patstāvīgi atbalstīt savus nomniekus. Atbalsts ietver 100% nomas maksas atlaidi veikaliem, kuri valstī noteikto ierobežojumu dēļ nedrīkst būt atvērti.

"Vīrusa izplatības novēršana ir absolūta prioritāte sabiedrībai. Stingri ierobežojumi ir vienīgais pārbaudītais veids, kā to nodrošināt, kamēr nav veikta plaša vakcinācija. Uzņēmumi, kuriem jāpaliek slēgtiem, ir visneaizsargātākie. Neatkarīgi no šīs situācijas juridiskajiem aspektiem mēs esam pieņēmuši lēmumu, kas ir gan ētisks, gan pragmatisks - atbalstīt Olimpia nomniekus visos iespējamos veidos," saka Toms Milašausks, partneris investīciju uzņēmumā "Grinvest", kurš pagājušā gada novembrī iegādājās iepirkšanās centru "Olimpia".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā "Olimpia" aprīļa sākumā, cerot uz Covid-19 izplatības ievērojamu samazināšanos, tiek plānots atvērt ģimenes izklaides un atrakciju parku "Adventica".

Vairāk nekā 2000 kvadrātmetru lielajā parkā būs 9 tematiskās izklaides zonas, telpas dzimšanas dienu svinībām, bērnu elektrokartingi un vecāku atpūtas zona. Tirdzniecības centra atjaunoto augšējo stāvu plānots pabeigt pēc Lieldienām.

"Ar nepacietību gaidām laiku, kad atkal varēsim droši pulcēties un baudīt izklaides viens otra lokā. Atrakciju parks "Adventica" par savu mājvietu Latvijā ir izraudzījis tirdzniecība centru "Olimpia", jo esam atraduši kopīgu valodu caur atpūtas, izklaides un aktīvā dzīvesveida mīlestību. Redzam, ka "Olimpia" veidojās veselīga dzīvesveida piekritēju komūna, un vēlamies būt daļa no tās," stāsta "Adventica" atrakciju parka pārstāvis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Tirdzniecības centrā Olimpia atklāšanai gatavo SportsDirect.com veikalu

Lelde Petrāne,18.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kā liecina Pārdaugavā esošajā tirdzniecības centrā Olimpia izvietotais informatīvais plakāts, tur drīzumā tiks atvērts sporta preču tirgotāja SportsDirect.com veikals.

Sports Direct International ir britu mazumtirdzniecības grupa, kuras pirmsākumi meklējami 1982. gadā. Uzņēmums ir Apvienotās Karalistes lielākais sporta preču mazumtirgotājs un pārvalda simtiem veikalu daudzviet pasaulē.

Plašāku informāciju par veikala atvēršanu Olimpia pagaidām nav sniegusi.

Investējot 100 000 eiro, šā gada sākumā iepirkšanās centrā Olimpia tika atvērts jauns ātrā ēdinātāja Subway bistro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Izstrādā priekšlikumus Olimpia autostāvlaukuma siltumizolācijas problēmām

Db.lv,25.01.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Būvniecības inženierzinātņu fakultātes (BIF) 3. kursa studenti ir izveidojuši savus piedāvājumus tirdzniecības centra «Olimpia» pazemes autostāvvietas siltumizolācijas problēmas risināšanai.

«Olimpia» atrodas Ķīpsalā, kaimiņos RTU studentu pilsētiņai, un šī ir viena no iespējām, kā RTU studenti, izmantojot studijās iegūtās zināšanas, palīdz risināt apkaimes iemītniekiem aktuālas problēmas.

Tirdzniecības centra īpašnieki vēlējās uzlabot pašreizējās autostāvvietas siltumizolācijas risinājumu, to pilnībā atjaunojot, tāpēc studentiem tika dots ļoti precīzs uzdevums – atrast pēc iespējas labākos siltināšanas risinājumus, ņemot vērā vairākus aspektus, to skaitā izmaksas, ieguvumus no ekspluatācijas, ugunsdrošību.

Studenti savus priekšlikumus izstrādāja hakatonā, kas tika rīkots mācību priekšmetā «Praktiskā būvfizika». Komandas piedāvāja siltināšanas risinājumus, to skaitā priekšlikumus par izdevīgākajiem un piemērotākajiem materiāliem atbilstoši veiktajiem siltumtehniskajiem un izmaksu aprēķiniem. Risinājumu izstrādei bija atvēlētas četras stundas, kā arī vēl papildu laiks prezentāciju sagatavošanai. Minētajā laikā astoņas gan dienas, gan neklātienes studentu komandas, kurās katrā strādāja seši līdz astoņi studenti, risināja tirdzniecības centra «Olimpia» doto uzdevumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Vai ar autostāvvietu uzraugiem vērts diskutēt par piemēroto sodu atcelšanu?

Rūta Cinīte,22.08.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Ir gadījumi, kad piemērotais sods tiek anulēts. Katra pretenzija un situācija tiek izvērtēta individuāli un lēmums pieņemts, ņemot vērā konkrētos apstākļus,» tā uz jautājumu, vai ir bijuši gadījumi, kad piemērotais sods par autostāvvietas neatļautu izmantošanu pārrunu rezultātā ticis atcelts un cik šādi gadījumi ir, biznesa portālam db.lv atbildēja SIA EuroPark Latvia valdes loceklis Mārtiņš Meisītis.

Viņš neatklāj konkrētus skaitļus par to, cik sodi un par kādu kopējo summu šogad piemēroti, bet atzīmē, ka soda kvītis pirmajā pusgadā piemērotas aptuveni 1,2% no kopējā klientu skaita. «Novērojams, ka piemēroto sodu skaits salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem ir aptuveni vienā līmenī. Diemžēl cilvēki nepievērš uzmanību ceļa zīmēm un autostāvvietas lietošanas noteikumiem, kas ir izvietoti pie katras autostāvvietas iebrauktuves, nepievērš atbilstošu uzmanību arī funkcionālajām un informatīvajām norādēm – kas bieži vien ir lielā skaitā izvietotas autostāvvietas teritorijā,».

Neskaidrību gadījumos nereti klienti jautā pēc padoma, zvanot uz informatīvo tālruni. M. Meisītis pieļauj, ka tas varētu būt iemesls saņemto pretenziju skaita samazinājumam salīdzinājumā ar 2016. gadu. Lielākajā daļā gadījumu klients neesot pievērsis uzmanību autostāvvietā izvietotajām ceļa un informatīvajām zīmēm. Biežākais no iemesliem, ko klienti piemin pretenzijās, ir «es tikai uz 5 minūtēm», tomēr, pārbaudot situāciju, tās nekad neesot bijušas piecas minūtes, ko klients pavadījis autostāvvietā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Sekojot idejai: Frizētava ar numuriņu sistēmu tirdzniecības centros

Laura Mazbērziņa,15.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau otrajā salonā HairRiga administratora pienākumus pilda robots – numuriņu izsniedzējs, gluži kā bankā; nākotnē uzņēmums vēlētos būt vairākos tirdzniecības centros.

Friziersaloni HairRiga šobrīd ir raduši mājvietu divos Rīgas iepirkšanās centros - Olimpia un Rīga Plaza, tomēr uzņēmumu SIA HairRiga Sun un SIA HairRiga īpašniece Ilva Banka-Okorie atklāj, ka nākotnē viņa vēlētos atvērt HairRiga arī tirdzniecības parkā Alfa vai Spice.

Koncepts kā nevienam

Abos HairRiga friziersalonos administratora vietā strādā robots – numuriņu izsniedzējs. Pirmais robots tika ieviests 2017. gadā līdz ar jauno friziersalonu Rīga Plaza, bet kopš šā gada marta šī sistēma darbojas arī Olimpia.

I. Banka-Okorie nav dzirdējusi, ka kādam citam salonam būtu šāds koncepcija, skaidrojot, ka HairRiga princips ir līdzīgs kā bankā, jo ir dzīvā rinda ar numuriņu sistēmu. Iestāties rindā jeb iegūt savu kārtas numuru var arī mājaslapā – tiešsaistē, piesakoties uz konkrētu datumu un laiku. Numuriņu iekārtā investēti 3,5 tūkstoši eiro. I. Banka-Okorie ir pārliecināta, ka ilgtermiņā šis ieguldījums atmaksājas, jo būtiski palielinās friziersalona efektivitāte. Ierodoties friziersalonā, cilvēks paņem savu numuriņu. Gaidot savu kārtu, viņš var izstaigāt veikalus, paēst vai izdarīt kaut ko citu. Pienākot rindai, salona klients mobilajā tālrunī saņemt ziņu ar norādi, ka var ierasties HairRiga.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc darbības virziena maiņas BPT Grupa stiprina pilna servisa biroju koncepciju WorkLand, uzlabo savā pārvaldībā esošos tirdzniecības centrus un attīsta brokeru pakalpojumu dienestu, ceturtdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

No lielākajiem un zināmākajiem uzņēmuma pārvaldītajiem objektiem ir iepirkšanās centrs Olimpia un Galleria Rīga, ir vēl arī mazāki reģionālie centri.

«Veiksmīgi strādā Olimpia pirmais stāvs, centram ļoti palīdzēja Sport Direct ienākšana. Pēc otra šī zīmola veikala atklāšanas Domina Shopping secinājām, ka tas nekādi nav ietekmējis Olimpia veikala darbību, ko pieļāvām. Otrajā stāvā sekmīgi darbojas ēdināšanas zona,» raksturo SIA BPT Real Estate vadītājs Andžejs Neguliners.

Nule tur ir iznomātas lielas platības outlet tipa veikaliem, tostarp Sportland un Denim Dream. Tāpat top plāns par centra otrā stāva rekonstrukciju. Ir vairākas idejas, un viena no tām ir saistīta ar mazumtirdzniecības turpmāku attīstību. DB ziņoja, ka savulaik bija plāns iepirkšanās centra 2. stāvā izveidot outlet zonu, A. Neguliners teic, ka tobrīd tirgotāju interese nav bijusi liela.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra Olimpia īpašnieks Grinvest vienojies ar Swedbank par 17,5 miljonu eiro finansējumu tirdzniecības centra saistību refinansēšanai un arī pārbūvei.

Grinvest šo tirdzniecības centru iegādājās 2020. gada beigās un uzreiz sāka pakāpenisku tā pārveidi un renovāciju.

2023. gada sākumā pirmajā stāvā tiks veikta renovācija, paplašinot veikalu Sports Direct, pilnībā renovējot RIMI lielveikalu, atverot Rīgā pirmo Tradehouse veikalu. Renovācijā un remontdarbos plānots ieguldīt teju 6 miljonus eiro.

Kā uzsver Grinvest partneris Antans Danis (Antanas Danys), "Lēmums iegādāties šo tirdzniecības centru tika pieņemts pandēmijas pašā smagākajā laikā, un daudzi biznesa plānā paredzētie pasākumi bija jāīsteno lielas nenoteiktības apstākļos. Tomēr nu jau esam pārliecināti par tirdzniecības centra piedāvājumu rīdziniekiem. Tāpēc esam gandarīti, ka ar Swedbank finansējuma palīdzību varēsim paātrināt centra pārbūvi un realizēt visus paredzētos renovācijas pasākumus jau līdz 2023. gada vidum."

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Grūtībās nonākušo britu veikalu tīklu House of Fraser nopērk Sports Direct

LETA--AFP,10.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Finansiālās grūtībās nonākušo Lielbritānijas lielveikalu tīklu «House of Fraser» piektdien iegādājies britu sporta preču veikalu tīkls «Sports Direct».

Darījuma vērtība ir 90 miljoni sterliņu mārciņu (100 miljoni eiro). Par šo summu «Sports Direct» no Ķīnas investīciju kompānijas «Sanpower Group» iegādājies 89% «House of Fraser» akciju.

«Sports Direct» īpašniekam Maikam Ešlijam jau līdz šim piederēja 11% «House of Fraser» akciju.

Tikai dažas stundas pirms paziņojuma par šo darījumu «House of Fraser» pavēstīja, ka par uzņēmuma administratoru izvēlēta konsultāciju kompānija «Ernst & Young», lai veiktu kompānijas restrukturizāciju.

169 gadus vecā «House of Fraser» darbību negatīvi ietekmējusi sīvā interneta veikalu konkurence, īpašumu nomas maksu kāpums un mājsaimniecību ienākumu situācijas pasliktināšanās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamā īpašuma un atjaunojamās enerģijas investīciju kompānija Grinvest iegādājusies biroju kompleksu Unicentrs (Valdlauči) no investīciju kompānijas Partners Group un Northern Horizon Capital kopuzņēmuma Laurus.

Biroju kompleksa Unicentrs kopējā platība ir aptuveni 10 400 kv.m., tā vienīgais ilgtermiņa nomnieks ir SEB banka.

Tirdzniecības centram Olimpia jauns īpašnieks  

Nekustamā īpašuma un atjaunojamās enerģijas investīciju kompānija Grinvest iegādājusies t/c...

"SEB banka" valdes priekšsēdētāja Ieva Tetere šoruden Dienas Biznesa rīkotajā konferencē Nekustamais īpašums atklāja, ka banka lūkojas pēc jaunas mājvietas tuvāk pilsētas centram, taču konkrētākas detaļas neatklāja.

Grinvest ir privāta investīciju kompānija ar Baltijas kapitālu, kas ar investīcijām t/c Olimpia un biroju kompleksā Unicentrs sāk darbību Latvijas tirgū. Tā ir aktīvi darbojusies Lietuvā – pēdējo piecu gadu laikā veiktas investīcijas vairāk nekā desmit vidēja mēroga komercīpašuma objektos. Otrs uzņēmuma darbības virziens ir atjaunojamās enerģijas projekti Dienvidaustrumāzijā un Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Ameriks: Park&Ride autostāvvietu izveidē nepieciešama sadarbība ar lielveikaliem

LETA,03.11.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā «Park&Ride» (P&R) autostāvvietu izveidē ir nepieciešama sadarbība ar lielveikaliem, piektdien intervijā Latvijas Televīzijas raidījumam «Rīta Panorāma» atzina Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Andris Ameriks (GKR).

Viņš norādīja, ka iedzīvoti neizmanto šobrīd pieejamās autostāvvietas, priekšroku dodot lielveikalu autostāvvietām, jo šādā gadījumā pēc darba ir iespējams lielveikalā iegādāties nepieciešamo produktus. «Cilvēkiem nepatīk, ka ir jānovieto mašīnu vienā vietā (..), bet pēc tam vēl jābrauc uz veikalu iepirkties,» teica Ameriks.

Tostarp viņš minēja, ka pie Atgāzenes stacijas ir izveidota autostāvvieta, kurā tiek turētas vien dažas automašīnas.

«Nākotnē ir jāskata tās vietas, kur blakus ir arī citi pakalpojumi,» uzsvēra Ameriks.

Viņš arī norādīja, ka tostarp ir jāmeklē sadarbības iespējas ar lielveikaliem. «Noteikti arī ar lielveikaliem ir jāmeklē sadarbība, jo arī lielveikaliem tas ir izdevīgi,» teica Ameriks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investīciju konsultants “Zenith Family Office” ir pabeidzis “Riga Plaza” iegādi. Jaunie akcionāri ir "Summus Capital", kam pieder viens no lielākajiem privātā nekustamā īpašuma portfeļiem Baltijā, kā arī Ivars Vendelins, kurš darījumā bija iesaistīts kā finanšu investors.

"Mēs joprojām ticam mazumtirdzniecībai, nākotne nav saistīta tikai ar tiešsaistes pirkumiem. Esmu pārliecināts par tirdzniecības un izklaides centra turpmāku veiksmīgu attīstību. “Riga Plaza” atrašanās vieta Daugavas kreisajā krastā garantē ilgtspējīgas izaugsmes potenciālu vienā no labākajām vietām Rīgā,” komentē “Zenith Family Office” Partneris Hannes Pihl.

Šis īsā laikā ir jau otrais tirdzniecības centru īpašnieku maiņas darījums. Db.lv aizvadītajā nedēļā jau vēstīja, ka nekustamā īpašuma un atjaunojamās enerģijas investīciju kompānija Grinvest iegādājusies t/c Olimpia Rīgā no investīciju kompānijas Partners Group un Northern Horizon Capital kopuzņēmuma Laurus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Papildināta - Iepirkšanās centrā Olimpia ievieš maksu par auto novietošanu

Lelde Petrāne, Žanete Hāka,23.11.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

(Pievienots CSDD komentārs.)

No šodienas, 23. novembra, iepirkšanās centrā Olimpia (Āzenes ielā 5, Rīgā) darbosies autostāvvietu video kontroles sistēma. Ar tās palīdzību iepirkšanās centra apmeklētāji varēs novietot automašīnas bez maksas līdz trīs stundām diennaktī.

«Ņemot vērā iepirkšanās centra atrašanās vietu, joprojām liela daļa autostāvvietas pakalpojumu izmantotāji ir apkārtējo biroju darbinieki un blakus esošās augstskolas studenti, kaut gan primāri tā ir paredzēta mūsu klientiem. Redzam, ka stāvvieta ir aizņemta jau pirms veikalu darba laika sākuma. Līdz ar to, neraugoties uz tās vairāk nekā 600 vietu lielo ietilpību, veikalu, sporta kluba un ēdināšanas zonas klientiem ir arvien grūtāk atrast brīvu vietu savas automašīnas novietošanai,» stāsta iepirkšanās centra Olimpia vadītāja Zane Šulca.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirms četriem mēnešiem skaistumkopšanas salons «HairRiga» publicēja darba sludinājumu friziera vakancei un atsaucās Rīgas Tehniskās universitātes students no Uzbekistānas.

«Iepriekš Shamsiddin Kabilkhanov trīs gadus ir strādājis par bārberi Taškentā un viņam padodas tiešām fantastiski griezumi. Pēc mēneša viņš ieteica citu puisi no Uzbekistānas Javokhir Rakhimov, kurš arī ir ļoti labs frizieris un strādā t/c «Rīga Plaza»,» stāsta Ilva Banka–Okorie, salona «HairRiga» īpašniece.

Vaicāta, cik sarežģīti ir pieņemt darbā ārvalstu studentus, viņa teic, ka šajā gadījumā īpašu grūtību neesot – frizieri ir studenti, kuriem jau ir nokārtoti visi dokumenti un kuri drīkst strādāt 20 stundas nedēļā. Viņiem kā studentiem darbadienās ir mācības un viņi var strādāt brīvdienās, kas salonam ir īpaši izdevīgi, jo tas atrodas tirdzniecības centrā un klientu pieplūdums ir tieši brīvdienās. Kopumā abos salonos brīvdienās vidēji ir simt klientu, bet darbadienās divreiz mazāk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēdzoties Iepirkšanās centrā “Olimpia” pirmā stāvā renovācijai, durvis vēris Latvijā pirmais “Tradehouse” veikals, kas piedāvā kosmētikas un labsajūtas zīmolu izlasi.

“Tradehouse” nodrošina 20 jaunas darba vietas un ir šobrīd lielākais skaistumkopšanas preču veikals Latvijā, ar vairāk kā 1200 kvadrātmetru platību.

Jaunatklātais veikals ir viens no sešiem zīmola veikaliem Baltijā un pirmais Latvijā. "Tradehouse" zīmolam ir vairāk nekā 20 gadu pieredze nozarē, un tas ir lielākais skaistumkopšanas produktu izplatītājs Igaunijā. Veikalā pieejamas preces gan nozares profesionāļiem (frizieriem, kosmetologiem, manikīra un citiem speciālistiem), gan ikdienas lietotājiem. Piedāvājuma klāstā ietilpst vairāk nekā 800 pasaulē zināmi zīmoli un 100 000 skaistumkopšanas produkti.

Iepirkšanās centrs “Olimpia” savu pirmā stāva rekonstrukciju uzsāka šī gada sākumā. Plānots arī uzlabot ēkas fasādi un veikt uzlabojumus autostāvvietā, kā arī labiekārtot skvēru pie iepirkšanās centra galvenās ieejas. Papildus klientiem jau zināmajiem sporta preču un outlet segmenta veikaliem, pēc reorganizācijas modernā konceptā atvēries Rimi hipermārkets, “BENU Aptieka un “Dino Zoo”. Savukārt, starp jaunajiem nomniekiem, zīmolam “Tradehouse” pievienojušies apģērbu veikals “Weekend”, dzērienu veikals “Vynoteka”, solāriju studija “SUNlight” un ziedu veikals “Marta ziedi”.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Subway restorāna izveidē iegulda 100 tūkstošus eiro

Žanete Hāka,23.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkšanās centrā Olimpia atvērts jauns Subway, kas ir jau ceturtais šī zīmola restorāns Latvijā.

Jaunā restorāna platība ir 100 m2, tā atvēršanā ir ieguldīti aptuveni 100 tūkstoši eiro, bet tā darbības nodrošināšanai ir izveidotas 8 jaunas darba vietas.

Olimpia restorānu atvēra viens no franšīzes turētājiem Latvijā – SIA Submarine Latvia, kam ir jau restorāns Rīgā, Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 12, kā arī viens Subway restorāns Igaunijā, Tallinas lidostā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn, salīdzinot ar 2015. gadu, mazumtirdzniecības apgrozījums pieauga par 1,9%, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotie dati (kalendāri izlīdzināti salīdzināmās cenās). Neliels apgrozījuma pieaugums vai saglabāti apjomi vērojami arī lielākajos tirdzniecības centros, kur lielāko lomu pieauguma kaldināšanā spēlē tieši nepārtikas segments, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Lielākie apgrozījuma pieaugumi sasniegti Rīga Plaza un Valleta tirdzniecības centros.

Nākotnē pārmaiņas gaida divus Galactico centrus – Alfas paplašināšanas darbus plānots sākt šā gada agrā rudenī, savukārt Origo paplašināšanas darbu nulles cikla sākšanu, kurš ietver būvlaukuma sagatavošanu, komunikāciju pievadi u.c., Linstow Center Management izziņoja īsi pirms Līgo svētkiem (būvlaukuma sagatavošanu veic SIA Skonto būve).

Arī Olimpia jau ilgāku laiku atrodas pārmaiņu griežos, rekonstrukcijām ieilgstot vairāk, nekā bijis plānots, tomēr šobrīd veiksmīgi strādā Olimpia pirmais stāvs, centram palīdzējusi Sport Direct ienākšana. Pavasarī ir iznomātas lielas platības outlet tipa veikaliem. Ir vairākas idejas, kas saistītas ar mazumtirdzniecības turpmāku attīstību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Tiamo grupa“ atvērusi pirmo “Pizzarella“ Rīgā, informē uzņēmums.

“Tiamo grupa”, investējot 100 000 eiro jaunajā silto uzkodu un pusdienu vietas atvēršanā, nodrošina I/c “Olimpia” četras jaunas darba vietas.

“Arvien aug pieprasījums pēc vienkāršiem un sātīgiem ēdieniem pusdienās – ēšanai uz vietas vai līdzi ņemšanai. Tieši tādēļ, sekojot tendencēm pasaulē, atveram jaunu silto uzkodu un pusdienu vietu Rīgā. Pagaidām tā ir pirmā “Pizzarella“, tomēr apsveram domu paplašināties,” stāsta "Tiamo grupas" valdes priekšsēdētājs Toms Zukulis. “Iepirkšanās centrs “Olimpia“ bija likumsakarīga izvēle – pēc lielveikala rekonstrukcijas cilvēku plūsma veikalā ir jūtami augusi, un centra ēdināšanas zonu iecienījuši blakus esošo biroju, skolu un daudzstāvu ēku iedzīvotāji.”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajā piektdienā biznesa portāls db.lv viesojas pie individuālā komersanta «Raibs gar acīm», lai vērotu, kā tiek veidotas papīra rozes.

Uzņēmums Raibs gar acīm dibināts 2006. gadā. Tas piedāvā dāvanu saiņošanas pakalpojumus un tam nepieciešamos aksesuārus, kā arī ar rokām veidotus papīra ziedus, apsveikumu kartiņas un citas svētku lietas.

Lāsma Kraņevska par savu uzņēmumu sapņoja jau studiju laikos. Sākotnēji viņa Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijā studēja psiholoģiju, vēlāk nolēma apmeklēt arī floristikas nodarbības. Paralēli studijām L. Kraņevska strādāja apģērbu veikalā - sākotnēji par pārdevēju, vēlāk par veikala vadītāju, līdz sapratusi, ka vēlas veidot savu uzņēmumu. Tāpēc papildus ķērās pie projektu vadības apgūšanas un mazā biznesa kursiem.

Reiz Lāsma ievērojusi, ka tirdzniecības centrā Olimpia vairs nav dāvanu saiņošanas veikala, tāpēc izlēmusi nosūtīt Olimpia administrācijai piedāvājumu veikalā sniegt dāvanu saiņošanas pakalpojumus. Drīz vien saņēmusi uzaicinājumu uz interviju un atvērusi savu pirmo veikalu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Sports Direct piedāvā iegādāties maksātnespējīgu Lielbritānijas kafejnīcu tīklu

LETA,11.02.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Britu sporta preču veikalu tīkls «Sports Direct» paziņojis, ka izteicis piedāvājumu iegādāties Lielbritānijas kafejnīcu tīklu «Patisserie Valerie», kas janvāra beigās bija spiests iecelt maksātnespējas administratoru.

«Sports Direct» gan sīkāku informāciju par šī piedāvājuma apjomu neizpauž.

Kā vēstīts, «Patisserie Valerie» 22.janvārī paziņoja, ka uzņēmums bijis spiests iecelt maksātnespējas administratoru, tādējādi apdraudot gandrīz 3000 darbvietu un gandrīz 200 kafejnīcu darbību.

Uzņēmums skaidroja, ka tam ir nepietiekami finanšu līdzekļi, lai pildītu savas saistības.

Kompānija vēstīja, ka pārrunas ar aizdevējiem HSBC un «Barclays» par iespējām atlikt parādsaistību atmaksu noslēgušās bez panākumiem, liekot tai kā administratoru iecelt KPMG.

«Patisserie Valerie» pirmo kafejnīcu Londonā atvēra 1926.gadā, bet kopš 2006.gada uzņēmums piedzīvojis strauju attīstību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot 250 000 eiro, viesmīlības uzņēmums “Tiamo grupa” Rīgā atvēris jau astoto picēriju “Čili Pizza”, kurā plānotas 40 jaunas darbavietas.

Kopumā picēriju atvēršanā Rīgā viesmīlības uzņēmums investējis divus miljonus eiro.

Sākot no 2020. gada “Tiamo grupa” atklājusi “Čili Pizza” picērijas iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole”, t/c “Origo”, t/c “Alfa”, t/c “Olimpia”, t/c “Gaiļezers”, t/c “Zoom” un t/c “Spice Home”, katrā no vietām radot aptuveni 30–40 darbavietas. Savukārt jaunākā picērija atvērta šogad uzceltā tirdzniecības centrā Ziepniekkalnā, Valdeķu ielā, iepretim mazumtirdzniecības tīkla veikalam “Lidl”.

Ziepniekkalnā atklāts pirmais Lidl veikals, kura ēku uzņēmums nomā 

Mazumtirdzniecības uzņēmums “Lidl Latvija” atklājis savu jaunāko veikalu Rīgā, Ziepniekkalnā,...

Jaunās “Čili Pizza” platība ir 305 kvadrātmetri, bet tirdzniecības centra kopējā platība – 2600 kvadrātmetri.

“Picērijas atvēršana Ziepniekkalnā ir stratēģiska izvēle. Sekojam līdzi pieprasījumam – arvien vairāk cilvēku vēlas ēdināšanas vietas tieši guļamrajonos, tuvāk mājām. Turklāt Valdeķu ielas picērija atrodas vietā, kur ērti piekļūt ar automašīnu vai sabiedrisko transportu,” stāsta Toms Zukulis, “Tiamo grupas” valdes priekšsēdētājs.

“Tirdzniecības centrs Valdeķu ielā 39 neapšaubāmi uzlabos un atdzīvinās Ziepniekkalna infrastruktūru. Īpaši aktuāli Covid-19 ierobežojumu darbības laikā ir tas, ka tirdzniecības centra plānojums paredz pilnīgi visiem nomniekiem atsevišķu ieeju no ārpuses. Projektēšanas gaitā attīstītājs “VPH Latvia” paredzēja iespējamās izmaiņas nomnieku darbībā pandēmijas laikā un izvēlējas īstenot šādu konceptu. Priecājamies, ka jaunajā tirdzniecības centrā par nomnieku kļuvusi arī "Čili Pizza",” saka Vjačeslavs Novickis, "Colliers International", ēkas pārvaldnieks.

“Tiamo grupa” ir viens no vadošajiem ēdināšanas uzņēmumiem Latvijā ar vairāk nekā 30 sabiedriskās ēdināšanas vietām un 500 darbiniekiem. Uzņēmums ir viens no TOP 20 lielākajiem nodokļu maksātājiem Kurzemē (1,02 milj. eiro). Pērn uzņēmuma neto apgrozījums sasniedzis 7,5 miljonus eiro (neto). Grupā, kas darbojas jau 18 gadu, ietilpst restorāni “MO Liepāja”, “Olive”, “Čello” un “Sushi Boom”, kafejnīcas “Lotte Caffe”, “Teātra kafejnīca”, klubs un pludmales bārs “Cukurfabrik’” Liepājā, kā arī “Čili Pizza” picērijas vairākās Latvijas pilsētās. “Tiamo grupu” raksturo izcila apkalpošana, izmeklēts piedāvājums un rūpība ikvienā detaļā.

“Čili Pizza” ir picēriju zīmols Latvijā un Lietuvā. Šogad zīmols Latvijā atzīt 20 gadu jubileju – pirmā picērija Latvijā tika atvērta 2001. gada decembrī Liepājā. Patlaban “Tiamo grupas” vadībā Latvijā darbojas 17 “Čili Pizza” picērijas Liepājā, Jelgavā, Ogrē, Valmierā, Daugavpilī un Rīgā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

Latvijas basketbolisti uzvar Itāliju un cīnīsies par piekto vietu Pasaules kausā

LETA,07.09.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas vīriešu basketbola izlase ceturtdien Manilā Pasaules kausa finālturnīra pusfinālā par 5. līdz 8.vietu pārspēja Itāliju un meistarsacīkstes noslēgs sestdien ar maču par piekto pozīciju.

Latvijas izlase izcīnīja uzvaru ar rezultātu 87:82 (18:26, 28:16, 21:18, 20:22).Otrajā mazajā pusfinālā plkst.15.30 tiksies Lietuva ar Slovēniju, un šajā mačā noskaidrosies latviešu pretiniece sestdien cīņā par piekto pozīciju.

Teicamu spēli Latvijas izlases rindās aizvadīja Andrejs Gražulis, kurš guva 28 punktus, no spēles realizējot 12 no 13 metieniem, un izcīnīja sešas atlēkušās bumbas, Aigars Šķēle pievienoja 12 punktus un atdeva deviņas rezultatīvas piespēles, Artūram Žagaram šajās ailēs bija 10+6, bet Dāvis Bertāns un Artūrs Kurucs guva pa deviņiem punktiem.

Itāliju no zaudējuma neglāba Luidži Datome, kurš guva 20 punktus, aizvadot savu priekšpēdējo spēli valstsvienībā.

Komentāri

Pievienot komentāru