Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2007. gada novembra (01/11/2007 – 30/11/2007) TV kanālu auditorijas.
Šī gada novembrī pirmajā vietā ierindojies kanāls LNT, kuru TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, skatījušies 18.3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Tikai nedaudz atpaliekot no pirmās vietas, kā otrais pēc skatīšanās laika ierindojies kanāls TV3 ar 18.2 %. Trešajā vietā ierindojies kanāls PB K ar 12.0 %, bet ceturtajā vietā - kanāls LTV1 ar 11.0 %. Kanālam 3+ tika veltīti 4.5 %, savukārt kanālam LTV7 – 3.9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RenTV Baltija veltīti 2.0 %, kanālam TV5 Rīga – 1.7 %, savukārt kanālam TV6 0.8 % no kopējā TV skatīšanās laika. PBMK skatīts 0.4 %, bet kanāls MTV Latvija – 0.3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Video un DVD skatīšanai, TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 3.0 %, savukārt visu pārējo kanālu vērošanai – 24.0 %.
TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs komentē, ka, salīdzinot ar oktobri, kad vidēji viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna 4 stundas un 40 minūtes, novembrī TV vērošanai patērētais laiks ir pieaudzis un sasniedz 5 stundas un 6 minūtes.
Novembrī par skatītāko pārraidi kļuvusi kanāla TV3 šova Dziedi ar zvaigzni noslēguma tiešraide, kuru skatījušies vidēji 22.5 %, jeb 497.3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, un tie ir bijuši 46.8 % no visiem tā brīža TV skatītājiem. Otrajā un trešajā vietā ir ierindojušies kanāla LNT raidījumi, attiecīgi LNT ziņas (Sestdienā), kuras ik sestdienu skatījušies vidēji 13.8 % jeb 305.2 tūkstoši un Valsts svētku salūts, kuru tiešraidē kanālā LNT skatījušies vidēji 12.1 %, jeb 266.7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Latvijas valsts prezidenta V. Zatlera svētku uzrunu kanālā LNT noskatījušies vidēji 10.5 %, jeb 232.4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. No visiem tā brīža TV skatītājiem tie ir bijuši 24.7 %. Savukārt Latvijas Republikas proklamēšanas gadadienai veltīto Latvijas Nacionālo bruņoto spēku vienību militāro parādi kanālā LTV1 skatījušies vidēji 10.2 %, jeb 224.8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, un tie bijuši 41.2 % no visiem tā brīža TV skatītājiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300