Citas ziņas

Februārī skatītākais kanāls - LNT

,12.03.2008

Jaunākais izdevums

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2008. gada februāra (01/02/2008 – 29/02/2008) TV kanālu auditorijas.

Februārī skatītākais kanāls ir bijis LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 19.7 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls ir bijis TV3 ar 15.5 %, bet trešais LTV1 ar 11,1 %. Ceturtajā vietā pēc skatīšanās laika daļas ir ierindojies kanāls PBK ar 10,9 %. Kanālam LTV7 februārī tika veltīti 4.5 %, kanālam 3+ - 3.4 %, bet kanālam RenTV Baltija – 2.0 % no kopējā skatīšanās laika. Savukārt kanālam TV6 tika veltīts 1.0 %, PBMK – 0.4 % un kanālam MTV Latvija - 0.2 %. Citu kanālu vērošanai, Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem veltījuši 26.3 %, bet video un DVD - 2.7 % no kopējā skatīšanās laika.

TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs komentē, ka, salīdzinot ar 2008. gada janvāri, laiks, ko vidēji viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna, februārī ir samazinājies par trīs minūtēm, un tas bija 5 stundas un 23 minūtes dienā.

LNT ziņas (Sestdienā) ierindojušās februāra programmu TOPa pirmajā vietā, tās vērojuši vidēji 13.8 % jeb 304.3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā ierindojies TV3 šovs Dejo ar zvaigzni 2, kuru vērojuši 13.6 % jeb 299.1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Savukārt trešajā vietā ierindojies 53.Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkurss. Nacionālās atlases pusfināls, kuru vērojuši vidēji 11.8 % jeb 260 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Kanāla LNT šovs Zvaigžņu lietus ierindojies TOPa ceturtajā vietā un to vērojuši vidēji 11.5 % jeb 252.3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

LNT joprojām skatītākais kanāls

Raivis Spalvēns, Dienas bizness,11.03.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Februārī skatītākais kanāls ir bijis LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 18 % no kopējā TV skatīšanās laika, teikts mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia pētījumā par TV kanālu auditoriju šī gada februārī.

Otrs skatītākais ir bijis kanāls TV3 ar 15.7 %. Savukārt trešais skatītākais kanāls februārī - PBK ar 11.3 %. Ceturtajā vietā ierindojies kanāls LTV1 ar 11.1 %, bet piektajā kanāls LTV7 ar 5.3 %.

Kanāla TV5 Rīga skatīšanās laika daļa februārī bija 4.1 %, bet kanāla 3+ - 3.6 %. Savukārt kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 2.6 %, kanālam RenTV Baltija – 2.5 % un kanālam TV6 – 0.9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt mūzikas kanālam PBMK veltīti 0.3 %.

Laiks, ko viens TV skatītājs februārī pavadījis pie TV ekrāna, salīdzinot ar janvāri, ir samazinājies par 7 minūtēm, respektīvi, dienā vidēji 5 stundas un 35 minūtes. Savukārt Lietuvā šis laiks samazinājies par 11 minūtēm, un februārī tas bija 5 stundas un 23 minūtes. Igaunijā, laiks, ko viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna ir pieaudzis par 2 minūtēm un tas bija 5 stundas un 39 minūtes vidēji dienā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Skatītākais TVkanāls jūlijā bijis LNT

Elīna Pankovska,03.08.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada jūlijā skatītākais TV kanāls bijis LNT, kura vērošanai veltīti 13,3% no kopējā TV skatīšanās laika, liecina pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopotie dati.

Otrs skatītākais bijis kanāls TV3 ar 12,2%, bet trešais kanāls – PBK ar 11,9% lielu skatīšanās laika daļu. Kanālam LTV1 veltīti 9,2%, RTR Planeta Baltija - 5,4% un NTV Mir Latvija – 5,3% no visa kopējā TV skatīšanās laika.

Savukārt kanālam TV5 Rīga veltīti 4,5 %, kanālam 3+ - 4 %, kanālam REN Baltija – 3,1 % un kanālam LTV7 – 3%. Kanālam TV6 veltīti 2,4% un 1BM – 0,9 % no kopējā TV skatīšanās laika jūlijā. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 22,5%, bet video un DVD – 2,4% no kopējā TV skatīšanās laika.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Iedzīvotāji decembrī visvairāk skatījušies TV3

Žanete Hāka,06.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērnā gada decembrī skatītākais bija kanāls TV3, kura vērošanai veltīti 14,6% no kopējā TV skatīšanās laika, liecina TNS Latvia dati.

Otrajā vietā ierindojies kanāls LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 10%, savukārt trešajā vietā ierindojies kanāls PBK ar 9,6% lielu skatīšanās laika daļu.

Kanāla LTV1 skatīšanās laika daļa bija 9,4%, kanāla NTV Mir Latvija – 6,3%, kanāla RTR Planeta Baltija – 5,9% un kanāla TV5 – 4,6%. Kanālam REN Baltija veltīti 4,4%, kanālam 3+ - 4,2%, kanālam TV6 – 3%, kanālam LTV7 – 2,8% un Kanālam 2 – 0,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem 1BM, CTC Baltija, Fox un National Geographic Channel katram veltīti pa 0,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam Fox Life veltīti 0,2%, TVOE – 0,05%, bet visu pārējo kanālu skatīšanai – 17,3%. Savukārt video satura vērošanai veltīti 4,8% no visa kopējā TV skatīšanai veltītā laika decembrī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā mediju kompānija Modern Times Group MTG AB parakstījusi vienošanos par 100% a/s Latvijas Neatkarīgā Televīzija (LNT) iegādi. Darījuma cena pagaidām netiek atklāta.

Darījuma pabeigšanai vēl nepieciešams Latvijas Konkurences padomes apstiprinājums. Kamēr KP nesniegs savu atzinumu par apvienošanos, tikmēr plašāki komentāri par darījumu netiks sniegti, Db sacījaTV3 ģenerāldirektore Baiba Zūzena. Tāpat viņa atzina, ka līdz KP lēmuma saņemšanas, saistībā arī TV3 nekas netiks mainīts. Patalaban Konkurences padome gaida apvienošanās ziņojumu, lai varētu izvērtēt un apstiprināt šo darījumu. Lēmumu padomei ir jāpieņem četru mēnešu laikā, DB norādīja padomes pārstāve Inita Kabanova.

LNT šefa Andreja Ēķa komentāru par darījumu Db nav izdevies iegūt.

MTG Latvijā pieder arī telekanāli TV3, 3+ un TV6. Ja darījums tiks apstiprināts, tad kompāniju apvienošanas rezultātā MTG konrolēs apmēram 37 % televīziju tirgus, rēķinot pēc skatīšanās laika daļas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pētījums: Maijā skatītākais televīzijas kanāls ir bijis TV3

Jānis Rancāns,03.06.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maijā skatītākais televīzijas kanāls ir bijis TV3, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par četriem gadiem veltījuši 14,6% no kopējā TV skatīšanās laika, liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia apkopotie 2011. gada maija TV auditorijas pētījuma rezultāti.

Otrs skatītākais kanāls ir bijis LNT ar 12,2%, bet trešais skatītākais kanāls bijis PBK ar 11,7% lielu skatīšanās laika daļu. LTV1 ir bijis ceturtais skatītākais kanāls, tam veltīti 9,3% no visa TV skatīšanās laika, savukārt RTR Planeta Baltija bijis piektais skatītākais kanāls ar 5,1%.

Kanālam 3+ un NTV Mir Latvija veltīti katram pa 4,6%, TV5 Rīga - 4%, REN Baltija - 3,2% , TV6 - 2,8%, LTV7 – 2,4%,1BM – 0,8% skatīšanās laika.

Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 22,2%, bet video un DVD skatīšanai - 2,6 % no visa TV skatīšanās laika.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Aprīļa skatītāko TV programmu topa augšgalā - TV3 raidījumi

Lelde Petrāne,09.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada aprīļa skatītāko TV programmu TOP 20. Skatītākais raidījums šā gada aprīlī – Izklausies redzēts kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 10,1% jeb 201,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Programmu topa otrajā vietā ierindojušās TV3 Laika ziņas (Svētdienā), kuras vērojuši vidēji 8,5% jeb 169,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Trešajā vietā ierindojies seriāls UgunsGrēks 11 kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 7,4% jeb 148,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa ceturtajā vietā TV3 Laika ziņas darba dienās, kuras vērojuši vidēji 7,1% jeb 141,1 tūkstotis skatītāju. Savukārt programmu topa piektajā vietā – Panorāma (Sestdienā) kanālā LTV1, kuru vērojuši vidēji 6,8% jeb 135,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Kā vēstīts, pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada aprīļa TV kanālu auditorijas - kanāls TV3 zaudējis auditoriju un pirmo vietu TV topā. Skatītākais kanāls šā gada aprīlī bijis PBK, kura vērošanai veltīti 11,6% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 10,8% no kopējā TV skatīšanās laika.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Augustā skatītākais televīzijas kanāls bija LNT, kura skatīšanai veltīti 18.7 % no kopējā TV skatīšanās laika, liecina TNS Latvia dati.

Otrais skatītākais ir bijis kanāls TV3 ar 13.7 %. Trešajā vietā ierindojies kanāls LTV1 ar 10.1 % lielu skatīšanās laika daļu.

LNT ziņas (Svētdienā) ir ierindojušās augusta programmu TOP 20 pirmajā vietā, tās vērojuši vidēji 13.2 %, jeb 290.5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā ierindojies šovs Latvijas princese, to vērojuši vidēji 11.9 %, jeb 261.5 tūkstoši, savukārt trešajā vietā ierindojies šovs Zvaigžņu lietus 2, to vērojuši vidēji 10.8 %, jeb 237.5 tūkstoši.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Hokejs - aprīlī skatītākā pārraide

Raivis Spalvēns, Dienas bizness,15.05.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aprīlī LNT joprojām ir skatītākais TV kanāls, turpretī Pasaules čempionāts hokejā, ko translēja TV3, ir skatītākā pārraide, liecina mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia apkopotā informācija par TV kanālu auditorijām.

Pēc skatīšanās laika daļas skatītākais TV kanāls aprīlī bija kanāls LNT, kura vērošanai TV skatītāji veltījuši 17.8 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrais skatītākais ir bijis TV3 ar 16.9 % lielu skatīšanās laika daļu, bet trešais – kanāls PBK ar 11.4 %.

Tiem seko kanāls LTV1 ar 9.6 %, kanāli LTV7 un 3+ ar 4.0 % katrs un kanāls TV5 Rīga ar 3.7 %. Kanālam RTR Planeta Baltija skatītāji veltījuši 3.5 % no veltītā laika TV vērošanai, savukārt kanālam RenTV Baltija – 2.9 %. TV6 vērošanai skatītāji veltījuši 0.9 %, bet PBMK – 0.5 %. Pie Video un DVD skatītāji pavadījuši 1.5 %, bet visu neminēto kanālu vērošanai tie veltījuši 23.1 % no kopējā atvēlētā laika TV vērošanai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Situācija ar aprīļa datiem jāskatās plašākā kontekstā – līdz ar izmaiņām Lattelecom interaktīvās televīzijas piedāvājumā no 2.aprīļa, strauji ir augusi krievu valodā raidošo kanālu auditorija. Krieviski raidošo kanālu spēks ir pieaudzis, jo tos sākuši skatīties vairāk latviešu, un šobrīd viņus turpina sasniegt tendenciozā informācija no Krievijas mediju telpas,» tā, lūgta komentēt pētījumu kompānijas TNS aprīļa TV kanālu auditorijas mērījumus, biznesa portālam db.lv norādīja mediju grupas Modern Times Group pārstāve Marta Zandersone.

Jāatgādina - pētījums apliecina: kanāls TV3 zaudējis auditoriju un pirmo vietu TV topā. Skatītākais kanāls šā gada aprīlī bijis PBK, kura vērošanai veltīti 11,6% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 10,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Vēl šā gada martā skatītākais kanāls bija TV3 ar 12,1% lielu skatīšanās laika daļu.

«Prognozēt notikumu attīstību šobrīd ir grūti, jo to ietekmē fakts, ka ar Lattelecom nav noslēgts līgums, un grūti pateikt, cik ilgi viņi nebūs ar mieru nākt pretī un noslēgt jaunu līgumu,» sacīja M. Zandersone.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

LNT ziņas svētdienās izkonkurē Dziedošās ģimenes

,13.11.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skatītākā pārraide oktobrī bija LNT ziņas svētdienās, tās vērojuši vidēji 14.4%, jeb 315.2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, liecina TNS Latvia apkopotie dati.

Par otru skatītāko pārraidi oktobrī kļuvis šovs Dziedošās ģimenes kanālā LNT, to vērojuši vidēji 12.9%, jeb 281.8 tūkstoši. Savukārt Sporta ziņas kanālā LNT ierindojušās topa trešajā vietā, tās vērojuši vidēji 11.7%, jeb 254.3 tūkstoši. Ceturtajā vietā ierindojies pašmāju seriāls UgunsGrēks kanālā TV3, to skatījušies vidēji 10.4%, jeb 226.9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Oktobrī skatītākais kanāls ir bijis LNT, kuram TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, ir veltījuši 16.1% no kopējā mājas TV skatīšanās laika. Tam seko kanāls TV3 ar 15.6%, bet trešais skatītākais bijis kanāls PBK ar 11%.

Ceturtais skatītākais kanāls bija LTV1 ar 9.1% no kopējā skatīšanās laika. Kanālam LTV7 veltīti 4.6 %, kanālam TV5 Rīga - 4.2% un kanālam RTR Planeta Baltija 3.3% no kopējā TV skatīšanās laika. 3% veltīti kanālam 3+ un 2.3% – kanālam RenTV Baltija, bet 0.7% kanālam TV6. Mūzikas kanālam PBMK veltīti 0.5%. Savukārt visu pārējo kanālu skatīšanai šī gada oktobrī veltīti 27.4%, bet video un DVD skatīšanai 2.1% no kopējā TV skatīšanās laika.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2014. gada aprīļa TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls šā gada aprīlī bijis PBK, kura vērošanai veltīti 11,6% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 10,8% no kopējā TV skatīšanās laika.

Vēl šā gada martā skatītākais kanāls bija TV3 ar 12,1% lielu skatīšanās laika daļu.

Savukārt trešajā vietā aprīlī, ar 9,3 % lielu skatīšanās laika daļu katrs, ierindojušies kanāli LNT un NTV Mir Latvija.

Kanāla LTV1 skatīšanās laika daļa bija 8,1%, kanāla TV5 – 5%, kanāla REN Baltija – 4,9%, kanāla 3+ - 4,5% un kanāla TV6 – 3,1%. Kanālam LTV7 veltīti 2,7%, kanālam RTR Planeta Baltija – 1,7%, Kanālam 2 – 1,0% un kanālam FOX – 0,7%. Savukārt kanāliem CTC Baltija un National Geographic Channel katram veltīti pa 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam 1BM veltīti 0,5%, kanālam Fox Life – 0,3% un kanālam TVOE – 0,04%. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 21,7%, bet video satura vērošanai – 3,5% no kopējā TV skatīšanās laika aprīlī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maksas TV operatori neapstiprina klientu migrāciju saistībā ar lielākā TV operatora – Lattelecom – konfliktu ar MTG par TV3 retranslāciju interaktīvajā televīzijā; arī Baltcom nemierā ar MTG cenas piedāvājumu.

Aptaujāju Latvijas Elektronisko komunikāciju asociācijas (LEKA) biedrus un secināju, ka Rīgā astoņu dienu laikā kopš Lattelecom interaktīvajā televīzijā pārtraukta Modern Times Group (MTG) ietilpstošā kanāla TV3 retranslācija, klāt nākuši četri abonenti, DB pastāstīja LEKA valdes priekšsēdētājs Ilmārs Muuls, apliecinot, ka klienti nāk no Lattelecom, taču vienlaikus tas nenozīmē, ka visi pārgājuši TV3 kanāla dēļ. Lietas būtība ir tāda, ka ir liels troksnis par neko.

Iemesls – interaktīvā televīzija ir komplektā ar internetu, un, ja ir internets, tad viss oriģinālais TV3 saturs ir pieejams internetā. Protams, neliela neērtība – saturs nav pults attālumā, bet pieejams datorā, pamatoja I. Muuls. LEKA biedri bija gatavojušies, ka būs TV klientu pieplūdums pēc 1. aprīļa, neslēpa I. Muuls, tomēr aktivitāte izpalika. Attiecībā uz TV3 reitingiem, viņaprāt, situācija ir nelāga, jo redzams, ka kanāla retranslācijas pārtraukšana Lattelecom interaktīvajā televīzijā neatstāja ietekmi uz klientu migrāciju. Arī līgums ar Baltcom, kurš ir arī IZZI īpašnieks, pagarināts vien par diviem mēnešiem, atgādina I. Muuls, tāpēc aktuāls ir jautājums, kā MTG rīkosies turpmāk. Pieejamā informācija liecina, ka Baltcom nav apmierināts ar cenas piedāvājumu no MTG puses, tādējādi, ja līdzīgas prasības tiks izvirzītas arī citiem TV maksas operatoriem, pastāv atteikšanās iespējas no TV3 kanāla, brīdināja I. Muuls.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai kāpinātu reitingus, TV kanāli TV3 un LNT par to pašu naudu jaunajā sezonā sola saražot vairāk vietējo saturu. 2010.gadā LNT un TV3 sīvā konkurencē cīnījās par saviem reitingiem, proti, kurš būs skatītākais TV kanāls Latvijā, bet šogad vadošais kanāls Latvijā, pēc skatītāju skaita un atbilstoši TNS datiem, ir TV3.

TNS dati liecina, ka augustā 11,9% skatītāju priekšroku deva TV3, kam ar 9,8% seko PBK, 9,6% artava no kopīgā TV skatīšanās pīrāga bija LTV1. Ceturtais skatītākais TV kanāls Latvijā augustā bija LNT ar 8,7% skatītāju īpatsvaru, bet 8,2% piederēja LTV7.

Ierasti, ka vasarā kanālu reitingi ir zemāki, DB sacīja Modern Times Group (MTG) TV kanālu direktore Latvijā Baiba Zūzena, sagaidot, ka jaunās sezonas pašmāju ražotie raidījumi dos pieaugumu gan TV3, gan LNT reitingos. Konkrēts izmaksu apmērs, ko plānots ieguldīt jaunās sezonas pašmāju satura ražošanā, netiek atklāts, bet MTG vadītājs Baltijas valstīs Kaspars Ozoliņš DB paskaidroja, ka koncerns mēģinās par to pašu naudu saražot vairāk vietējā satura nekā pērn.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Skatītākais kanāls februārī – TV3

Elīna Pankovska,02.03.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skatītākais kanāls šī gada februārī bijis TV3, tā vērošanai Latvijas iedzīvotāji veltījuši 12,9% no visa TV skatīšanās laika. Otrajā vietā ierindojies kanāls LNT, kura vērošanai veltīti 12,8%, bet trešais skatītākais biji PBK ar 11,4% lielu skatīšanās laika daļu.

Savukārt video un DVD skatīšanai veltīti 2,1% no TV skatīšanās laika, liecina pētījumu aģentūra TNS Latvia. Februārī viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna dienā vidēji 5 stundas un 38 minūtes, kas ir par 11 minūtēm mazāk nekā šī gada janvārī.

DB jau rakstīja, ka janvārī skatītākie kanāli bija LNT un TV3, kuriem veltīti attiecīgi 12,9 % un 11,7% no visa TV skatīšanās laika. Salīdzinot ar decembri, šī skatīšanās laika daļa abiem kanāliem samazinājās, toties tā visstraujāk pieauga LTV1.

TNS Latvia dati par TV kanālu auditorijām šā gada janvārī liecināja, ka LNT skatītāju auditorija janvārī, salīdzinot ar decembri, samazinājusies par 0,7 procentu punktiem, bet TV3 – par 2,2 procentu punktiem. Savukārt LTV1 auditorija pieaugusi par 1,4 procentu punktiem, sasniedzot 9,7% no kopējā TV skatīšanās laika, kas līdz ar to bijis ceturtais skatītākais kanāls televīzijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Janvārī skatītākā programma – Latvijas zelta talanti

Sanita Igaune,03.02.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Janvārī TV programmu topa pirmajā vietā ierindojies šovs Latvijas zelta talanti 2012 kanālā LNT, kuru vērojuši vidēji 12,7 % jeb 259,9 tūkst. Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrs skatītākais raidījums bijis Nekā personīga kanālā TV3, kuru vērojuši vidēji 10,8 % jeb 221,5 tūkst. Latvijas iedzīvotāju, liecina TNS Latvia dati.

Savukārt trešajā vietā Latvijas Valsts prezidenta A. Bērziņa uzruna Jaunajā gadā (atkārtojums) – 1.janvāra vakarā šīs uzrunas atkārtojumu vērojuši vidēji 10,3 % jeb 211,9 tūkst. Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Ceturtajā vietā ir de facto, kam seko Panorāma svētdienās un TV3 ziņas darba dienās.

Db jau ziņoja, ka, atbilstoši TNS Latvia datiem, 2012.gada janvārī skatītākais bijis kanāls TV3 ar 11,7 % lielu skatīšanās laika daļu. Otrs skatītākais bijis PBK , kura vērošanai veltīti 11,2 % no kopējā skatīšanās laika. Trešais skatītākais kanāls janvārī bijis LNT ar 11,1 % lielu skatīšanās laika daļu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Skatītākais telekanāls decembrī - LNT

,13.01.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2008. gada decembrī skatītākais kanāls bijis LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 17.8% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls ir bijis TV3 ar 15.4%, bet trešais kanāls - PBK ar 12.1%. Ceturtajā vietā ierindojies kanāls LTV1 ar 10.6 %, bet piektajā - kanāls LTV7 ar 4.4%, liecina mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia informācija.

Kanāla TV5 Rīga skatīšanai veltīti 4 %, savukārt kanāla 3+ - 3.7 %. Kanālam RenTV Baltija skatīšanai veltīti 2.7 %, kanāla RTR Planeta Baltija – 2.2 % un kanāla TV6 – 1 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla PBMK skatīšanās laika daļa ir 0.5 %, bet MTV Latvija – 0.2 %. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 23.2 %, bet video un DVD skatīšanai – 2.3 %.

2008. gada decembrī, viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis 5 stundas un 38 minūtes vidēji dienā, komentē TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs. Tas ir par 17 minūtēm vairāk nekā 2008. gada novembrī.

Igaunijā viens TV skatītājs decembrī pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 46 minūtes, savukārt Lietuvā – 5 stundas un 28 minūtes vidēji dienā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Februārī visvairāk skatījušies TV3

Jānis Rancāns,04.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada februārī skatītākais kanāls bijis TV3, kura vērošanai veltīti 13,3% no visa kopējā TV skatīšanās laika, liecina pētījumu aģentūras TNS apkopotās 2013. gada februāra TV kanālu auditorijas.

Otrs skatītākais kanāls bijis LNT ar 10,9% lielu skatīšanās laika daļu. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kura vērošanai Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem veltījuši 10% no visa kopējā TV skatīšanās laika.

Tikmēr kanālam LTV1 veltīti 9,6% TV skatīšanās laika, kanālam NTV Mir Latvija - 6,7%, kanālam RTR Planeta Baltija - 5,8%, kanālam REN Baltija veltīti - 5,3% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanāla LTV7 skatīšanās laika daļa februārī bija 4%, kanāla 3+ - 3,4%, kanāla TV5 – 3,3% un kanāla TV6 - 2,7%. Savukārt 1BM veltīti 0,7%, Kanālam 2 – 0,6%, kanālam CTC Baltija – 0,5%, kanālam National Geographic Channel – 0,4%, kanālam FOX – 0,3% un kanālam Fox Life – 0,1% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Visu pārējo TV kanālu vērošanai veltīti 19,2%, bet Video un DVD vērošanai veltīts 3,1 % no kopējā TV skatīšanai veltītā laika šī gada februārī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

TV3 jūnijā saglabā skatītākā kanāla titulu, tomēr piedzīvo kritumu

,08.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skatītākais kanāls jūnijā tāpat kā maijā bija TV3, tomēr tā vērošanai iedzīvotāji no kopējā TV skatīšanās laika veltīja 12,4%, kas ir mazāk nekā maijā, kad attiecīgais rādītājs bija 15,1%, liecina TNS dati.

Jau ziņots, ka 1.jūnijā pilnībā no analogās TV apraides atvadījās Latvijas nacionālie TV kanāli. Lai gan iepriekš TV3 spītīgi turējās pie palikšanas analogajā apraidē, taču TNS dati apliecina – ne velti, jo TV3 reitingi ir pašā zenītā. Proti, pērn un vēl janvārī visvairāk skatītais TV kanāls Latvijā bija LNT, bet kopš februāra visvairāk no kopējā TV skatīšanās laika iedzīvotāji pavada, veroties TV3 piedāvātajā programmu klāstā. Turklāt tas nav viena mēneša ieguvums, jo arī martā, aprīlī un maijā TV3 reitingi ir iekarojuši virsotnes.

«Lielākais kritums jūnijā ir kanālam TV3, jo tas bija pēdējais palicis analogajā virszemes apraidē Rīgā un apkārtnē. LTV1 ir spējis saglabāt savu skatīšanās laika daļu, savukārt LNT kritums ir nebūtisks. Līdz ar to ir samazinājusies starpība starp TOP4 skatītāko kanālu skatīšanās laika daļām, kas nozīmē veselīgas konkurences palielināšanos nākotnē, no kuras ieguvējs būs viennozīmīgi arī skatītājs,» skaidro TNS Latvia mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedru mediju koncerns Modern Times Group (MTG) ir noslēdzis LNT iegādes darījumu; liecina MTG paziņojums medijiem. «Jā, no 1.jūnija LNT īpašnieks ir MTG,» DB apliecināja MTG Baltijas direktors Kaspars Ozoliņš.

Tādējādi MTG Broadcasting AB Latvijā, atbilstoši Konkurences padomes (KP) datiem, realizēs izšķirošu ietekmi pār SIA TV3 Latvia, VIASAT AS, SIA Star FM, kā arī pār AS Latvijas Neatkarīgā Televīzija, kas realizē izšķirošu ietekmi SIA TV5, SIA Latvijas Ziņu Kanāls un SIA Mūzikas Kanāls.

LNT valdē un padomē darbosies tikai MTG darbinieki, atklāja K. Ozoliņš, paskaidrojot, ka viņš no 1.jūnija ir arī LNT ģenerāldirektors. LNT finanšu direktors ir Mārcis Balodis (MTG), bet izpilddirektors ir Guntars Traubergs (LNT).

Lai LNT grupa varētu turpināt veiksmīgi darboties, tiks veidota stratēģiskā padome, kurā būs LNT darbinieki, tostarp līdzšinējais LNT šefs Andrejs Ēķis. Tādējādi MTG grupa pārņem no 1.jūnija LNT biznesa vadību un konsolidē tā finanšu rādītājus. Detalizēta informācija par darījuma detaļām netiek sniegta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sabiedrība

Skatītākais raidījums pirms vēlēšanām - Līderu debates

Lelde Petrāne,06.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starp TV kanālu piedāvātajiem priekšvēlēšanu raidījumiem skatītākais bijis Līderu debates. Premjeri kanālā LNT. Šīs debates vērojuši vidēji 7,2 % jeb 148,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kuri vecāki par 4 gadiem.

Par to informē tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia, kas apkopojusi 2011. gada augusta un septembra (10/08/2011 – 17/09/2011) priekšvēlēšanu un vēlēšanu raidījumu auditorijas TV kanālos.

Otrs skatītākais priekšvēlēšanu raidījums – Pēdējais vārds kanālā TV3. Šo raidījumu vērojuši vidēji 6,1 % jeb 125,2 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešais skatītākais raidījums - Izvēlies nākotni! kanālā LTV1, kuru vērojuši vidēji 5,4 % jeb 111,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kuri vecāki par 4 gadiem.

Vēlēšanu dienas – 17.septembra skatītākais vēlēšanām veltītais raidījums bijis Panorāma. Izvēlies nākotni kanālā LTV1. Šo raidījumu vērojuši vidēji 11,1 % jeb 226,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

LNT draud piketēt un nepārraidīt ziņas

Nozare.lv,08.11.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja tuvāko nedēļu laikā valdība neradīs risinājumu komerctelevīziju problēmām, kas saistītas ar nacionālo apraidi, telekompānija LNT kopā ar Latvijas Raidorganizāciju asociāciju paredzējušas rīkot piketu pie Ministru kabineta vai Saeimas, kā arī nepārraidīt ziņas, norāda telekompānijas LNT pārdošanas direktors Guntars Traubergs.

Kā stāsta Traubergs, šonedēļ LNT vēl paredzēta tikšanās Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijā. Nav saņemta konkrēta atbilde no Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas. LNT kopā ar Latvijas Raidorganizācijas asociāciju tuvākajā laikā plāno tikties arī ar ministru prezidentu Valdi Dombrovski (V) vai citiem augsta līmeņa politiķiem.

Paralēli notiek gatavošanās piketam pie Ministru kabineta vai Saeimas, kas varētu notikt tuvāko nedēļu laikā, ko paredzēts pastiprināt, nepārraidot ziņu izlaidumus.

Precīzu laiku, kad LNT pieņems lēmumu par palikšanu vai iziešanu no nacionālās apraides, kļūstot par maksas kanālu, Traubergs vēl neprognozē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Populārākais telekanāls oktobrī bijis LNT

,07.11.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2008. gada oktobrī skatītākais kanāls ir bijis LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 19.8 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrais skatītākais ir bijis kanāls TV3 ar 16.6 % lielu skatīšanās laika daļu. Trešais skatītākais ir bijis kanāls LTV1 ar 10.3 %, liecina mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia apkopotie dati par TV kanālu auditorijām.

Oktobrī laiks, ko vidēji viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna bija 4 stundas un 51 minūtes dienā. Tas ir par 17 minūtēm vairāk nekā septembrī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Jūlijā iedzīvotāji visvairāk skatījušies TV3 un LNT

Žanete Hāka,06.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada jūlijā skatītākais televīzijas kanāls bijis TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,8%, savukārt otrs skatītākais kanāls bijis LNT ar 10,8%, liecina pētījumu aģentūras TNS veiktā aptauja.

Savukārt trešais skatītākais televīzijas kanāls bija LTV1 ar 10% lielu skatīšanās laika daļu. Kanālam PBK veltīti 9,1%, kanālam NTV Mir Latvija – 7% un kanālam RTR Planeta Baltija – 5% no kopējā TV skatīšanai veltītā laika.

Kanālam REN Baltija veltīti 4,5%, kanālam TV5 – 3,7%, kanālam TV6 – 3,6%, kanālam 3+ - 3,2% un kanālam LTV7 – 3% skatītāju laika.

Kanāla 2 skatīšanās laika daļa bija 1,2% un kanāla 1BM – 0,7%. Kanālu CTC Baltija, FOX un National Geographic Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,4%. Fox Life veltīts 0,2%, savukārt visu pārējo kanālu skatīšanai - 20,1%, bet video skatīšanai veltīti 4,9% no kopējā TV skatīšanai veltītā laika.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Janvārī visvairāk skatījušies TV3

Jānis Rancāns,04.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada janvārī skatītākais televīzijas kanāls bijis TV3, kura vērošanai veltīti 11,5% no visa kopējā TV skatīšanās laika, liecina pētījumu aģentūras TNS apkopotās 2013. gada janvāra TV auditorijas.

Savukārt otrs skatītākais kanāls bijis PBK, kura vērošanai veltīts 10,8% TV skatīšanās laika, bet trešais skatītākais kanāls bijis LNT ar 10,7% lielu skatīšanās laika daļu.

Tikmēr kanālam LTV1 veltīti 10,4%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,5%, kanālam NTV Mir Latvija – 6,4% un kanālam REN Baltija – 4,7% no visa kopējā TV skatīšanai veltītā laika.

Kanālam 3+ veltīti 4,2%, kanālam LTV7 veltīti 4% un kanālam TV5 – 3,3 % no visa TV skatīšanās laika janvārī. Savukārt kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija 2,7 %, 1BM – 0,7 %, kanāla 2 – 0,7 %, kanāla National Geographic Channel – 0,6 %, kanāla CTC Baltija – 0,5 %, kanāla FOX – 0,3 % un kanāla Fox Life – 0,1 %.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Novembrī skatītākais TV kanāls – TV3

Sanita Igaune,03.12.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skatītākais kanāls novembrī bijis TV3, kura vērošanai veltīti 14,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LNT ar 12% lielu skatīšanās laika daļu. Trešais skatītākais kanāls bija PBK ar 10,7%, liecina TNS Latvia dati.

Kanālam LTV1 veltīti 8,1%, kanālam NTV Mir Latvija – 6,4%, kanālam TV5 Rīga - 4,9% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla RTR Planeta Baltija skatīšanās laika daļa bija 4,7 %, kanāla 3+ – 4,6%, kanāla LTV7 – 4,5%, kanāla REN Baltija – 3,5% un kanāla TV6 – 2,7%.

Kanāla LMK, kurš TV auditorijas pētījumā tika iekļauts no 1.novembra, skatīšanās laika daļa bija 0,8%. 1BM kanālam veltīti 0,7%, National Geographic Channel veltīti 0,7%, Fox Crime – 0,5%, OE – 0,2 un Fox Life – 0,1% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu skatīšanās laika daļa novembrī bija 18,1%, bet video un DVD – 2,6%.

Komentāri

Pievienot komentāru