Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2008. gada februāra (01/02/2008 – 29/02/2008) TV kanālu auditorijas.
Februārī skatītākais kanāls ir bijis LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 19.7 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls ir bijis TV3 ar 15.5 %, bet trešais LTV1 ar 11,1 %. Ceturtajā vietā pēc skatīšanās laika daļas ir ierindojies kanāls PBK ar 10,9 %. Kanālam LTV7 februārī tika veltīti 4.5 %, kanālam 3+ - 3.4 %, bet kanālam RenTV Baltija – 2.0 % no kopējā skatīšanās laika. Savukārt kanālam TV6 tika veltīts 1.0 %, PBMK – 0.4 % un kanālam MTV Latvija - 0.2 %. Citu kanālu vērošanai, Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem veltījuši 26.3 %, bet video un DVD - 2.7 % no kopējā skatīšanās laika.
TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs komentē, ka, salīdzinot ar 2008. gada janvāri, laiks, ko vidēji viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna, februārī ir samazinājies par trīs minūtēm, un tas bija 5 stundas un 23 minūtes dienā.
LNT ziņas (Sestdienā) ierindojušās februāra programmu TOPa pirmajā vietā, tās vērojuši vidēji 13.8 % jeb 304.3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā ierindojies TV3 šovs Dejo ar zvaigzni 2, kuru vērojuši 13.6 % jeb 299.1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Savukārt trešajā vietā ierindojies 53.Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkurss. Nacionālās atlases pusfināls, kuru vērojuši vidēji 11.8 % jeb 260 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Kanāla LNT šovs Zvaigžņu lietus ierindojies TOPa ceturtajā vietā un to vērojuši vidēji 11.5 % jeb 252.3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.