Februārī skatītākais kanāls ir bijis LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 18 % no kopējā TV skatīšanās laika, teikts mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia pētījumā par TV kanālu auditoriju šī gada februārī.
Otrs skatītākais ir bijis kanāls TV3 ar 15.7 %. Savukārt trešais skatītākais kanāls februārī - PBK ar 11.3 %. Ceturtajā vietā ierindojies kanāls LTV1 ar 11.1 %, bet piektajā kanāls LTV7 ar 5.3 %.
Kanāla TV5 Rīga skatīšanās laika daļa februārī bija 4.1 %, bet kanāla 3+ - 3.6 %. Savukārt kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 2.6 %, kanālam RenTV Baltija – 2.5 % un kanālam TV6 – 0.9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt mūzikas kanālam PBMK veltīti 0.3 %.
Laiks, ko viens TV skatītājs februārī pavadījis pie TV ekrāna, salīdzinot ar janvāri, ir samazinājies par 7 minūtēm, respektīvi, dienā vidēji 5 stundas un 35 minūtes. Savukārt Lietuvā šis laiks samazinājies par 11 minūtēm, un februārī tas bija 5 stundas un 23 minūtes. Igaunijā, laiks, ko viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna ir pieaudzis par 2 minūtēm un tas bija 5 stundas un 39 minūtes vidēji dienā.
Skatītākais raidījums februārī bijis LNT ziņu «Top 10» , to vērojuši vidēji 15.8 %, jeb 345.9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrais skatītākais raidījums – Nekā personīga kanālā TV3, to vērojuši vidēji 15.3 %, jeb 333.7 tūkstoši. Savukārt trešajā vietā ierindojies 54. starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkursa Nacionālās atlases fināls kanālā LTV1 , to vērojuši vidēji 10 %, jeb 306.1 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.