Starp TV kanālu piedāvātajiem priekšvēlēšanu raidījumiem skatītākais bijis Līderu debates. Premjeri kanālā LNT. Šīs debates vērojuši vidēji 7,2 % jeb 148,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kuri vecāki par 4 gadiem.
Par to informē tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia, kas apkopojusi 2011. gada augusta un septembra (10/08/2011 – 17/09/2011) priekšvēlēšanu un vēlēšanu raidījumu auditorijas TV kanālos.
Otrs skatītākais priekšvēlēšanu raidījums – Pēdējais vārds kanālā TV3. Šo raidījumu vērojuši vidēji 6,1 % jeb 125,2 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešais skatītākais raidījums - Izvēlies nākotni! kanālā LTV1, kuru vērojuši vidēji 5,4 % jeb 111,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kuri vecāki par 4 gadiem.
Vēlēšanu dienas – 17.septembra skatītākais vēlēšanām veltītais raidījums bijis Panorāma. Izvēlies nākotni kanālā LTV1. Šo raidījumu vērojuši vidēji 11,1 % jeb 226,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.
Otrajā vietā – Izvēlies nākotni! kanālā LTV1, kuru vērojuši vidēji 6,1 % jeb 124,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kuri vecāki par 4 gadiem. Savukārt trešajā vietā starp vēlēšanām veltītajiem raidījumiem – LNT ziņas. Vēlēšanas’11 kanālā LNT, ko vērojuši vidēji 4,5 % jeb 93,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kuri vecāki par 4 gadiem.