Tirdzniecība un pakalpojumi

Iedzīvotāji decembrī visvairāk skatījušies TV3

Žanete Hāka,06.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērnā gada decembrī skatītākais bija kanāls TV3, kura vērošanai veltīti 14,6% no kopējā TV skatīšanās laika, liecina TNS Latvia dati.

Otrajā vietā ierindojies kanāls LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 10%, savukārt trešajā vietā ierindojies kanāls PBK ar 9,6% lielu skatīšanās laika daļu.

Kanāla LTV1 skatīšanās laika daļa bija 9,4%, kanāla NTV Mir Latvija – 6,3%, kanāla RTR Planeta Baltija – 5,9% un kanāla TV5 – 4,6%. Kanālam REN Baltija veltīti 4,4%, kanālam 3+ - 4,2%, kanālam TV6 – 3%, kanālam LTV7 – 2,8% un Kanālam 2 – 0,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem 1BM, CTC Baltija, Fox un National Geographic Channel katram veltīti pa 0,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam Fox Life veltīti 0,2%, TVOE – 0,05%, bet visu pārējo kanālu skatīšanai – 17,3%. Savukārt video satura vērošanai veltīti 4,8% no visa kopējā TV skatīšanai veltītā laika decembrī.

Pagājušā gada decembrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 43 minūtes dienā, kas bija par 25 minūtēm vairāk nekā novembrī.

Savukārt gada nogalē, 31.decembrī, skatītākais kanāls bija LTV1, kura vērošanai veltīti 13,6% no visa šajā dienā TV skatīšanai atvēlētā laika. Otrs skatītākais bijis kanāls PBK ar 12,9%, bet trešais – kanāls RTR Planeta Baltija ar 10,8% lielu skatīšanās laika daļu. Ceturtais skatītākais 31.decembrī bijis kanāls LNT, kura vērošanai veltīti 9%, bet piektais – kanāls TV3, kura vērošanai veltīti 8,9% no visa TV skatīšanai atvēlētā laika.

Latvijas televīzijas kanālu auditoriju pētījums tiek veikts regulāri visu gadu un tā mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas televīziju kanālu skatītāju auditoriju, informāciju par auditoriju raksturojošām pazīmēm; informāciju par dažādu televīzijas kanālu skatīšanos konkrētajās mērķa grupās, par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Pētījuma rezultātus kā oficiālu norēķina vienību izmanto Latvijas reklāmas industrija.

Pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis, kurā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 4 gadiem.

Panelis tiek veidots, balstoties uz vairākiem avotiem, kas sniedz informāciju par ģeogrāfiskās sadales kritērijiem, sociāli demogrāfisko struktūru un TV ģimeņu tehnisko nodrošinājumu.

Komentāri

Pievienot komentāru