Šo piektdien, 2.novembrī, Rīgas Kongresu namā notiks jau desmitais reklāmas klipu festivāls Latvijā - Reklāmas Rīmu Nakts, informēja organizatori.
Šā gada Reklāmas Rīmu Naktī skatītāji varēs dziļāk ielūkoties Beļģijas un Šveices reklāmās, redzēt Madonnu viņas vīra Gaja Ričija uzņemtajā reklāmā, pēdējās Volkswagen automašīnu reklāmas kampaņas, kā arī daudzu pazīstamu kinorežisoru Parīzē uzņemtās reklāmas.
"Pasākuma apmeklētājiem sarūpētas arī dažādas izklaides iespējas reklāmas klipu skates starplaikos - par dejām kā allaž rūpēsies apvienības Jaffa Riga dīdžeji Arturs Mednis un DJ Heincha (Luksemburga). Baltic Indoor Communications piedāvās ''Kas Kur Kad'' virtuālo futbolu. Jägermeister ne tikai uzsauks reklāmu skatītājiem pirmo welcome dzērienu, bet arī piedāvās izspēlēt laimīgo kauliņu spēli, kurā būs iespējams laimēt dažādas pārsteiguma balvas. Jaukas balvas – kino biļetes un DVD varēs laimēt arī ACME SMS filmu konkursā, savukārt gardas kafijas skūpstu nobaudīt piedāvās King Coffee Service un Narvesen. Pasākumā uz romantiskām izklaidēm vilinās arī seksīgās meitenes no SHARK, savukārt daiļās FHM pārstāves piedāvās svilpītes, ar kurām paust attieksmi pret redzētajām reklāmām. Tie, kuri jūt sevī radošo garu, varēs piedalīties OPEN ART netradicionālo reklāmas bilžu un saukļu konkursā," informē organizatori.
Ieeja pasākumā no plkst. 19:00, reklāmas klipu skates sākums – plkst. 21:00. Pasākums Kongresu namā ilgs līdz plkst. 3:30, kad izturīgākie RRN apmeklētāji tiks laipni gaidīti pasākuma afterparty Reklāmas Bārā.
Informācija par Reklāmas Rīmu Nakti 2007 - www.untitled.lv/adeaters
Biļetes iegādājamas Biļešu Servisa tirdzniecības vietās. Pašlaik biļešu cena – 18 Ls.